Erfaring med billigtester.no? Med bilde

NyPrøver2020

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Har dere fått skygge på noen av dem? Ser dette ut som skygge streker ?

Vedlegg

• 60A3AE22-6F95-487F-BE9D-E189829133DD.jpeg
    60A3AE22-6F95-487F-BE9D-E189829133DD.jpeg
    8,9 KB · Visninger: 182
Er vært en del skygger ja. Jeg har fått en del, mens syns dine ser rosa ut?

Er vært en del skygger ja. Jeg har fått en del, mens syns dine ser rosa ut?
Vanskelig å se, men aldri opplevd få annet en en positiv så vet ikke hvordan skygge er. Men om det er vanlig med skygge på de så må jeg kanskje kjøpe noen andre i morgen.

For meg ser ikke dette ut som skygge. Jeg har opplevd å få det kun en gang med disse testene og da lå den på vasken mens jeg tok en dusj. Dampen gjorde at det kom frem en svak men grå strek. Alle andre ganger disse har gitt strek har jeg vært gravid. Hvor mange dpo er du?

For meg ser ikke dette ut som skygge. Jeg har opplevd å få det kun en gang med disse testene og da lå den på vasken mens jeg tok en dusj. Dampen gjorde at det kom frem en svak men grå strek. Alle andre ganger disse har gitt strek har jeg vært gravid. Hvor mange dpo er du?
Jeg er 10 dpo. Testet ut ovitrelle , så blank to dager før denne.

Nei, ikke noe. Så håper ikke det var en falsk positiv. Er jo bare 11dpo. Kjenner du noe ?

Nei, lite. Har mensmurringer på kvelden. Puppene er mindre ømme enn de har vært (eggløsningssprøyten).
Kanskje en antydning til kvalme, hvis jeg kjenner godt etter:-D

Nei, lite. Har mensmurringer på kvelden. Puppene er mindre ømme enn de har vært (eggløsningssprøyten).
Kanskje en antydning til kvalme, hvis jeg kjenner godt etter:-D
Blir spennende å se hva testen din sier, og siden du er flink til å vente så kommer den til å være sikker også. Ikke slik som mine :woot:

Gikk på en test nå før jobb, annen test en i går. Og den er neg. Så da var den feil i går, rart at tester kan slå ut så klart.

Vedlegg

• E68D604D-3DD1-44BE-9743-B8C4936E391E.jpeg
    E68D604D-3DD1-44BE-9743-B8C4936E391E.jpeg
    15,4 KB · Visninger: 135
Gikk på en test nå før jobb, annen test en i går. Og den er neg. Så da var den feil i går, rart at tester kan slå ut så klart.

De kan ha ulike styrker eller være veldig forskjellige: så det trenger ikke bety noe :) Håper på fin test ikveld!

Syns jeg ser svak antydning på den siste du la ut også jeg, men ville tatt en clearblue eller noe for å være sikker. Krysser fingrene for deg ❤️

Back
Topp