Skravletråd rødt lag

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hei folkens, ikke et stort lag, men et godt et?

Hvem påtar seg å være lagleder ? Aka summere talene fra oss alle hver onsdag og sende til krigleder på pm?
 
Jeg sliter med det, da det er sjeldent jeg får hatt pc'en oppe i løpet av en dag. Ofte ikke i det hele tatt heller
 
Jeg har ikke vært med på dette før, så håper noen andre tar på seg oppgaven ❤️
 
Jeg har dessverre ikke lite tid ila dagen/kvelden nå om dagen da tvilligene er inne i en skikkelig dårlig periode og det går i ett:banghead: ❤️
 
Oppe i natten med en liten som ikke ville sove etter kl 2. Prøvde med amming først, men måtte gi opp
 
Hvordan går det med dere?
Etter ei uke på hjemmekontor/karantene med sår hals og hoste er jeg endelig i gang med et mer normalt liv, jeg er på kontoret, jeg får bevegd meg ute, livet er... vel, ikke helt på plass, for jeg har en 9 åring hjemme i en annen karantene. Omgangssyke.

Vi startet en dytt konkurranse på jobb 1.9 så jeg har en heftig masse aktivitet å ta igjen de neste dagene. Hoppetau og ergometersykkel, om ikke forresten sistnevnte er ødelagt. Det skal regne katter og hunder så det frister ikke så mye å stå ute med hoppetauet så jeg håper på sykkelen. I morgen satser jeg på å prøve å komme meg på svømming før jobb, det vil også hjelpe.

Vekta har krabbet helt feil vei denne uka, absolutt forventet

Om ingen andre orker, så kan jeg prøve meg på lagleder, må bare finneut hvilke rapporteringsfrist jeg har til krigleder, skal vel kunne få det til om det ikke er for tidlig, håndballtrening, legging av unger, jeg bør være klar fra ca 21 (eller, om dere alle registrerer vekt på morgenen, jeg kan ta det før jeg logger av fra jobb)
 
Jeg har vært så snopesyk at snopefri har ikke helt fungert. Men jeg er ihvertfall aktiv
 
Jeg har vært så snopesyk at snopefri har ikke helt fungert. Men jeg er ihvertfall aktiv

Jeg har vært så SYK at snopefri ikke har vært aktuelt. ikke at det holde til vanlig heller.

Men nå som jeg i det minsteikek er stuck inne i eget hus med hosteanfall av å snakke, så satser jeg på mer aktivitet. Har en unge i karantene grunnet omgangssyke, så å følge henne på håndball i kveld utgår.
 
Jeg har vært så SYK at snopefri ikke har vært aktuelt. ikke at det holde til vanlig heller.

Men nå som jeg i det minsteikek er stuck inne i eget hus med hosteanfall av å snakke, så satser jeg på mer aktivitet. Har en unge i karantene grunnet omgangssyke, så å følge henne på håndball i kveld utgår.
Hadde ett ørlite håp her, men har vært småkvalm og uggen også, og da er det lakris som gjelder :p

Håper at formen din kommer seg sterkt fremover!
 
Hadde ett ørlite håp her, men har vært småkvalm og uggen også, og da er det lakris som gjelder :p

Håper at formen din kommer seg sterkt fremover!
Formen min er helsigvis mye bedre. Etter 9 dager hjemme pgs forkjølelse var jeg på jobb i dag og sikter på svømming før jobb i morgen tidlig

Dytt konkurranse på jobb tvinger meg i aktivitet
 
Jeg har gjort det sykt dårlig denne uka. Vi har/hadde planlagt lenge i forkant til bursdsgsfeiring til minsten og hadde 4-5 kaker her hjemme, noe ble værende hos besteforeldrene men 3 kaker er her hjemme. Noe er fryst nå, men det er blitt mye kakespising. Jeg er litt for glad i kaker til at jeg synes det er ok å kaste det, selv når det er så mye. Jeg er allerede gått opp 1 kg fra startvekt, men håper å snu det rundt med sunnere mat de neste dagene.
 
Gjort det relativt greit uka som var. Aktivitet 6 av 7 dager, også var jeg ganske flink med kostholdet i ukedagene. Gikk på en kraftig smell i helga da. Ble aaalt for mye mat og kaker i en konfirmasjonen. Kommet greit on track igjen i dag, så jeg kjenner jeg er litt spent på vekta til uka. Sliter sykt med godtesug om dagen....
 
Da har tre av fem levert vekt, satser på å få de siste to også så sender jeg det til krigleder :)

Godt ingen går ut denne uka, jeg hadde i alle fall en dårlig start, og jeg var ikke den eneste ser jeg. Skjerpings skal til, nå som jeg helst ikke skal være syk , og erved mer i aktivetet håper ejg. Var dum, dum som etter en lang tur i går kveld spist en halv pose potetgull I tillegg til alle kalloriene så pådro jeg meg jo mye vann-vekt også til veiedag. Knall.
 
Da har tre av fem levert vekt, satser på å få de siste to også så sender jeg det til krigleder :)

Godt ingen går ut denne uka, jeg hadde i alle fall en dårlig start, og jeg var ikke den eneste ser jeg. Skjerpings skal til, nå som jeg helst ikke skal være syk , og erved mer i aktivetet håper ejg. Var dum, dum som etter en lang tur i går kveld spist en halv pose potetgull I tillegg til alle kalloriene så pådro jeg meg jo mye vann-vekt også til veiedag. Knall.

Ja, nå et det skjerpings! Håper å holde meg borte fra søtsaker denne uka nå når resterende kaker er i fryseren :joyful:

Hvordan regner man ut vekt neste uke. Går man ut i fra startvekt alltid, eller uka før?
 
Alltid fra uka før. Uke for uke.
 
Fikk hentet masse grønnsaker i den botaniske hagen i byen her :p Veldig greit at de dyrker masse forskjellig, og så om høsten så deler de ut til de som kommer innom mot en donasjon til hagearbeidet. Fikk med litt ulikt, rødbete, 3 typer squash, 1 gresskar og purre :p Så nå må jeg finne noen gode oppskrifter!
 
Hva gjør dere ihelgen og hva har dere som helgekos av middag og snacks (sunt som usunt)? :happy:
 
Desverre altfor mye usunt. Særlig potetgull.

Men hey. Jeg er over 10 000 skritt for andre dag på rad, tredje dag denne uka. Det er da... Noe?
 
Jeg har fredagen hvor jeg tilater meg selv en "fridag" i matveien og det har fungert veldig fint tidligere. Jeg er aalt for glad i Taco til spise det i små porsjoner, haha. Ellers så spiser jeg det vi ellers lager i helgene (pizza, lasange ol), men jeg prøver å holde det til en normal porsjon og ikke overspise som jeg har gjort tidligere :smiley-ashamed004 Har blitt mer grønt ved siden av også. Men det blir fort litt mye sjokolade ila helgen altså:p
 
Det er jo kjempebra med 10 000 skritt ila en dag. Skulle også gjerne gått litt mer turer. Syter litt med å starte for det er så tungt å gå oppover når jeg er i så dårlig form, men vet jo st det blir bedre etterhvert og at det er kjempedeilig å kjenne på litt overskudd.

Har så lyst på noe snacks idag. Merker det med en gang jeg har hatt flere dager med noe kake greier eller sjokolade eller annet; hvor sugen jeg er de første dagene uten. Jeg skulle gjerne blitt flinkere til å få i meg noe frukt istedenfor, kanskje satse på fruktsalat som helgekos eller noe?

Prøver også å spise en vanlig porsjon nå iforhold til før. Jeg har alltid vært glad i mat og alltid spist til jeg sprekker av mat jeg er ekstra glad i (overspist uansett). Synes det var vanskelig i starten, men er blitt mye bedre nå på å stoppe meg selv, hender en gang i mellom at det glipper. Hehe, hvorfor er det ikke slik at man bare spiset for å overleve og maten ikke smaker noe, tenk så mye lettere det hadde vært å holdt vekta da :hilarious:
 
Back
Topp