Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hjelpesHelt sant, mye bekymringer
Skjedd noe spes eller?Ja hjelpes
Neida ved det samme vel. Frøkna er jo syk. Guttungen har sitt. Vi har to kommende timer på barneklinikken. Matproblematikk er også noe.Skjedd noe spes eller?
Jeg tar tidvis skjermdump av hente meldinger fra posten, mannen har pleid å få hente demYey Fant ut av postnord , da får mannen gleden av å hente tre pakkerså håper jeg resten som kommer kan hentes av meg
![]()
Posten er ikke noe problem, sender bare koden daJeg tar tidvis skjermdump av hente meldinger fra posten, mannen har pleid å få hente dem
Nå venter jeg visst en pakke sendt med post nord. Skulle tro den går i postkassa, det er bare 4 garnnøster. Vi får se.
Mye hos dere å jaNeida ved det samme vel. Frøkna er jo syk. Guttungen har sitt. Vi har to kommende timer på barneklinikken. Matproblematikk er også noe.
Nå sender jeg med tomatsuppe med makaroni og havregryn,kanel og melk. Se hvor lenge det fungererMye hos dere å ja
Vi er koblet på hos legeteam grunnet spiseproblemer
Aldri fått hente melding fra post nord som jeg kan huske. Så vet ikke hvordan de er.Posten er ikke noe problem, sender bare koden daja de går vel o postkassen
Jeg fikk to badedrakter i postksssen i daghåper fortsatt på mauritiustur neste år så jeg har kjøpt inn endel nytt sommertøy på salg
Zalando sender med postnord , så da har jeg fått endel hentemeldingerAldri fått hente melding fra post nord som jeg kan huske. Så vet ikke hvordan de er.
Men har fått en strekkode så jeg kunne følge den. Pakken kom fra Danmark og kom til Norge i går ettermiddag og siden er det ikke oppdatert så den er vel et sted i landet
Ingen fare. Jeg har et stykke igjen før jeg trenger det, det er til andre halvdel av babyteppe jeg strikket.. Det skal være halvt naturhvitt og halvt grønt. Det hvite hadde jeg så jeg startet med det. Og er ikke halvferdig med det engang.
Slitsomt når det er sånnNå sender jeg med tomatsuppe med makaroni og havregryn,kanel og melk. Se hvor lenge det fungerer
Fikk et tips om slik små mattermos for en stund siden. Holder mat varm i 7t. Følger med skje og lokket på noen av de kan brukes som skål. Vi har to ulike typerSlitsomt når det er sånn
Ja de er smarte deFikk et tips om slik små mattermos for en stund siden. Holder mat varm i 7t. Følger med skje og lokket på noen av de kan brukes som skål. Vi har to ulike typer![]()
Vi har en sånn, skal ha tak i et par til.Fikk et tips om slik små mattermos for en stund siden. Holder mat varm i 7t. Følger med skje og lokket på noen av de kan brukes som skål. Vi har to ulike typer![]()
Jeg bruker ikke å handle der, litt pingle på slikt.Zalando sender med postnord , så da har jeg fått endel hentemeldinger
Veldig greitVi har en sånn, skal ha tak i et par til.
Vår er en thermos. Fulgte ikke med skje og lokket et ikke skål, men er sendt med havregrøt i den mange ganger. En liten boks med sukker og kanel og en liten med et smørøyet som tilsettes når han spiser.
Funket fint å legge pizzaboller eller eggemuffins i den for å holde det varmt også.