Flere som har morkaken forran?

Mirell

Forumet er livet
Snøkrystallene2021❄️
Junibollene 2023
Er det flere som har morkaka forran?

Jeg var en smule stressa frem til OUL fordi jeg kjente så lite liv.
Men nå vet jeg at jeg har morkaken forran. Derfor det er så "stille".
Kjenner jo mer og mer liv, men lurer på hvor mye dere andre kjenner nå..

Jeg er 21 uker i morgen og kjenner små sprell og "vakum" når hun flytter på seg,

Jeg har den forran oppe og til høyre og bakover. Kjenner mye hver dag og kjent det daglig siden uke 17, men det er nok fordi det er 2 og i frem til nylig kjente jeg det bare på venstre side og langt nede der morkaken ikke ligger. Nå kjenner jeg litt mer overalt, 19+3 :)

Last edited:
Jeg har den forran oppe og til høyre og bakover. Kjenner mye hver dag og kjent det daglig siden uke 15, men det er nok fordi det er 2 og i frem til nylig kjente jeg det bare på venstre side og langt nede der morkaken ikke ligger. Nå kjenner jeg litt mer overalt, 19+3 :)
Min ligger liksom MIDT forran :hilarious:
Så jeg kjenner stort sett bare bevegelse nederst eller på sidene av magen

Min ligger liksom MIDT forran :hilarious:
Så jeg kjenner stort sett bare bevegelse nederst eller på sidene av magen
Jeg har det helt likt:happy: Morkaken ligger midt foran og jeg begynte ikke å kjenne antydning til liv før 19+2, kjenner det også hovedsakelig nederst eller på sidene av magen;) Må ligge helt i ro for å kjenne det, men er så herlig når det skjer:Heartpink Jeg kjenner det som små dult hvis det gir mening:shy:

Jeg har det helt likt:happy: Morkaken ligger midt foran og jeg begynte ikke å kjenne antydning til liv før 19+2, kjenner det også hovedsakelig nederst eller på sidene av magen;) Må ligge helt i ro for å kjenne det, men er så herlig når det skjer:Heartpink Jeg kjenner det som små dult hvis det gir mening:shy:
Skjønner godt hva du mener :hilarious:

Morkake foran her også! Om jeg kjenner noe er det langt nede gjerne nede på siden :hilarious: er vår første så er ikke så stresset ennå! Er i uken18/19:D

Morkake foran her også! Om jeg kjenner noe er det langt nede gjerne nede på siden :hilarious: er vår første så er ikke så stresset ennå! Er i uken18/19:D
Det er jo ikke noe å stresse over egentlig. Er vel mest det at med nr 1 og 2 kjente jeg godt liv fra uke 16 og 17

Det er jo ikke noe å stresse over egentlig. Er vel mest det at med nr 1 og 2 kjente jeg godt liv fra uke 16 og 17
Jeg er en stresset person å tror hver dag at det er noe galt for at jeg ikke kjenner noe, frem til jordmor sa det var helt normalt :) så nå slapper jeg litt mere av :) håper du har det fint :) og gratulerer med en jente❤️

Jeg er en stresset person å tror hver dag at det er noe galt for at jeg ikke kjenner noe, frem til jordmor sa det var helt normalt :) så nå slapper jeg litt mere av :) håper du har det fint :) og gratulerer med en jente❤️
Takk :)
Her i huset har det liksom alltid hvert noen som har skjedd. Så er nok litt derfor jeg er litt ekstra bekymret

Jeg fikk beskjed på OUL at morkaken ligger foran, men jeg kjenner masse liv nå og har kjent det noen uker :) 23 uker på onsdag og var 17 uker på OUL. Så lenge jeg kjenner liv stresser jeg ikke med hvor morkaka ligger, jeg kjenner jo liv så den er tydeligvis ikke i veien :happy: har ikke vært på ultralyd siden da så stor sjanse for at den har flyttet seg også

Jeg har også morkaka midt foran og den har skapt litt problemer når jeg var på OUL. Pga at den er i veien så er det noen ting de ikke ser, har nå OUL nr tre i morgen så håper de ser alt de skal da.
Men kjenner daglig liv og kjente i går spark på utsiden (21+6 i dag)

Jeg har også morkaka midt foran og den har skapt litt problemer når jeg var på OUL. Pga at den er i veien så er det noen ting de ikke ser, har nå OUL nr tre i morgen så håper de ser alt de skal da.
Men kjenner daglig liv og kjente i går spark på utsiden (21+6 i dag)
hos meg klarte de heldigvis å se alt på OUL.
Hadde de ikke det så hadde de nok sendt meg videre siden jeg er oppført som risikosvangerskap.

Har også morkaken foran. Har kjent så lite at jeg har vært usikker på om jeg egentlig har kjent liv, men i dag har det vært masse dult igjen, nå er jeg helt sikker på at det er lillegutt jeg kjenner. :happy: Er 20+4 i dag. Kjedelig med morkaka foran altså! :p

Har også morkaken foran. Har kjent så lite at jeg har vært usikker på om jeg egentlig har kjent liv, men i dag har det vært masse dult igjen, nå er jeg helt sikker på at det er lillegutt jeg kjenner. :happy: Er 20+4 i dag. Kjedelig med morkaka foran altså! :p
Var sånn meg meg også..
Begynte å lure på om jeg innbilte meg bevegelsene :hilarious:

Jeg har morkaken foran og kjente små spark for første gang i dag. Kjente det helt øvert i livmoren (rett under navelen)... jeg er 20+4 i dag :)

Var sånn meg meg også..
Begynte å lure på om jeg innbilte meg bevegelsene :hilarious:

Godt det ikke bare er meg som har hatt det sånn :p Merker jeg blir litt roligere bare av å vite at jeg ikke er alene. Synes det har virket som at "alle" har kjent masse liv i flere uker allerede, så veldig fint at du lagde denne tråden altså :D

Godt det ikke bare er meg som har hatt det sånn :p Merker jeg blir litt roligere bare av å vite at jeg ikke er alene. Synes det har virket som at "alle" har kjent masse liv i flere uker allerede, så veldig fint at du lagde denne tråden altså :D
Jeg hadde en mistanke om at den lå forran. Kusinen min har samme prosjektet gående. Å hun kjente ingenting før uke 20.
Men det er veldig godt å vite at det er andre som sitter i samme båt.

Er det flere som har morkaka forran?

Jeg var en smule stressa frem til OUL fordi jeg kjente så lite liv.
Men nå vet jeg at jeg har morkaken forran. Derfor det er så "stille".
Kjenner jo mer og mer liv, men lurer på hvor mye dere andre kjenner nå..

Jeg er 21 uker i morgen og kjenner små sprell og "vakum" når hun flytter på seg,
Har også morkaken forann og har nettopp begynt å kjenne liv, svake spark. Er 21+2 i dag :woot:

Har også morkaken foran. Kjente ingenting tydelig før i uke 21 (lurte litt på om jeg kanskje kjente noe litt uken før). Nå er jeg 22+3 og har endelig begynt å kjenne daglig bevegelse, men det er ikke tydelige spark. Kjennes ut som om babyen åler seg litt. Har et par ganger kjent det som kjentes ut som tydelige spark. Førstegangsgravid.

Samme her :-) Midt foran, som en stor demper. Men jeg kjenner bevegelse på kantene rundt, det er veldig koselig :-) Skal på kontroll i november, så satser på at den i hvert fall har flyttet seg vekk fra fødekanalen innen den tid.

Back
Topp