Flere som har morkaken forran?

Ja, jeg har visst det, mot høyre side - men tror den har flyttet på seg muligens. Kjenner masse liv, kan se og kjenne henne bevege seg og sparke fra alle kanter nå! 21 uker i dag :)

Sniker :happy:
Eg hadde morkaken bak (litt til siden) med første og foran med andre.

Kjente og såg tydelige bevegelsar med første - kjentes meir flytende med andre.
(Om det var forståelig :wtf:)
Kunne på ein måte se "foten" og sånn mot slutten med første, mens det kun blei ein bul ut på magen med andre.

Kjente og bevegelsane til andremann seinare... det var meir vagt (som andre her sier og).
Om eg skal bedømme tiden i magen ift fart på dei i dag så vil eg tro at minste var mye mer aktiv enn første. Det kunne eg og kjenne i magen til tross for morkaken foran. Så sånn sett var det kanskje greit nok - da tok den litt av for "slaga" sånn at det ikkje blei veldig travelt for meg :):)

Jeg har også morkaka midt foran og den har skapt litt problemer når jeg var på OUL. Pga at den er i veien så er det noen ting de ikke ser, har nå OUL nr tre i morgen så håper de ser alt de skal da.
Men kjenner daglig liv og kjente i går spark på utsiden (21+6 i dag)
Har min andre oul sjæl til fredag grunnet de ikke fikk sett på alt de skulle se :facepalm: så håper de ser alt på hjertet og sånn nå ❤️ Gikk det bra denne gangen?

Har min andre oul sjæl til fredag grunnet de ikke fikk sett på alt de skulle se :facepalm: så håper de ser alt på hjertet og sånn nå ❤️ Gikk det bra denne gangen?
Ja, takk og lov, spesialisten klarte å se nok til å være ganske sikker på at ingenting er galt. :D
Krysser fingrene for at de ser nok hos deg denne gangen, ganske nervepirrende å måtte komme tilbake flere ganger ❤️

Har morkaken foran, hadde det i første svangerskap også - men har kjent liv i begge sv. fra uke 16 :-)
Er nå uke 20 og det er masse liv der inne!

Hadde foran med første og det tok laaang tid før jeg kjente liv. Denne gangen er den bak så nå har jeg kjent liv mye tidligere og tydligere :)

Hadde morkaken foran med første og OUL viste at den ligger foran nå også med lillesøster. Med storesøster kjente jeg liv første gang rundt uke 21 og tror nok at morkaken fungerte som dempende gjennom hele svangerskapet. Dette førte til at jeg til tider var bekymret for lite liv gjennom hele svangerskapet. Nå med lillesøster i magen har jeg kjent liv siden uke 16-17. Jeg er nå i uke 20 og kjenner at sparkene blir kraftigere og kraftigere ❤️

Back
Topp