Ha med partner på oul?

Får ha med mannen på oul på SSA til torsdag❤️ Spent på hvor lenge de holder åpent for det nå med økende smitte flere plasser da:( De har akkurat åpnet for å ha med partner på keisersnitt, men tror jeg burde innstille meg på at han ikke får være med hvis det må bli det denne gangen

Får ha med mannen på oul på SSA til torsdag❤️ Spent på hvor lenge de holder åpent for det nå med økende smitte flere plasser da:( De har akkurat åpnet for å ha med partner på keisersnitt, men tror jeg burde innstille meg på at han ikke får være med hvis det må bli det denne gangen
Spent på det jeg og. :sour:

Får enda ha han med på onsdag, håper det ikke forandrer seg til da.

Samme her på kontroll på torsdag. Ringte og spurte i dag. Men skikkelig redd det strammes inn igjen nå som det kommer mer smitte :facepalm:
Det kommer nok, uheldigvis, håper bare at han værtfall får vært med på 1 ultralyd før det stenger.

Jeg skal på OUL på Rikshospitalet 6. august. Det er ikke lov å ha med partner. Mottok informasjon om dette på SMS og fikk bekreftet det på mail.

Her får man ikke ha med partner, regner ikke med det blir lov heller med tanke på oppblomstringen av smitte:wtf:

Jeg skal på ultralyd i neste uke. Kontaktet legekontoret i dag for å høre ang å ha med partner neste uke. De har stengt nå pga ferieavvikling, så krysser fingrene for at jeg ikke får en SMS på mandag med en dårlig nyhetxsmile9

Her er det enda lov med partner, men redd de strammer inn igjen. Å jeg som utsatte timen bare pga han kan bli med (han jobber på båt) Krysser fingrene for oss alle

Jeg skal på OUL på Rikshospitalet 6. august. Det er ikke lov å ha med partner. Mottok informasjon om dette på SMS og fikk bekreftet det på mail.

Jepp! Jeg fikk beskjed om det samme. Gikk greit, jeg synes ikke det var så stort tap :hilarious:

Jeg var på ultralyd 29. Juli og fikk ikke ha med partner inn.
Fikk vite det i corona teltet på vei inn, holdt på å grine.
Ulevåll sykehus.

Fikk melding i dag fra Ullevål om at partner ikke får være med. Siden vi allerede fikk vite det meste, inkludert kjønn på en privat for noen uker siden så er det greit. Nå er det å få fastslått termin som er i fokus!

Var på Kalnes i dag. Partner får ikke være med inn, men får bruke FaceTime i det minste

Glemte helt å trykke send på det jeg skrev her ser jeg:shy: Men: La de opp til at man kan bruke facetime eller var det du selv som tok opp dette?

Sniker fra februar.. noen som har vært på OUL på Ahus Nordbyhagen i det siste? Fikk du ha med partner?
Har om 4 dager og fikk SMS idag om «besøkstopp for pårørende» tolket det som at jeg må komme alene:nailbiting:

Sniker fra februar.. noen som har vært på OUL på Ahus Nordbyhagen i det siste? Fikk du ha med partner?
Har om 4 dager og fikk SMS idag om «besøkstopp for pårørende» tolket det som at jeg må komme alene:nailbiting:
Ring og sjekk. På Bærum får partner være med på OUL , men kun første gang. Vi var der 11.aug

Back
Topp