Hva gjør du nå?

~Caritatem~

Elsker forumet
MayDay2021
Jeg har lagt meg, men får ikke sove
 
Ligger i senga men får ikke sove igjen:hilarious:
 
Sitter i sofaen:hilarious:
 
Sitter i sofaen, tida går fryktelig sakte idag:dead:
 
Ja denne var jo helt ekstrem, jeg våkna kl 06 for jeg måtte så tisse og lå våken til 0830 og sovna igjen :D

Hahah, er så kjipt å våkne fordi man er tissetrengt:hilarious: Jeg får ikke til å sove igjen etterpå hellero_O:hilarious:
 
Hahah, er så kjipt å våkne fordi man er tissetrengt:hilarious: Jeg får ikke til å sove igjen etterpå hellero_O:hilarious:
Åh det er kjipere :hilarious: Lå våken lenge, småkvalm og smådyr for mannen sov så godt og snorka så det dundra etter:dead: Men sovna heldigvis igjen, men kjenner at jeg allerede er trøtt har lyst til å gå å legge meg :eek:
 
Åh det er kjipere :hilarious: Lå våken lenge, småkvalm og smådyr for mannen sov så godt og snorka så det dundra etter:dead: Men sovna heldigvis igjen, men kjenner at jeg allerede er trøtt har lyst til å gå å legge meg :eek:

Er så kjipt når sidemannen snorker:dead:
Man blir merkbart mer trøtt med masse hormoner i kroppen:oops:
 
Er så kjipt når sidemannen snorker:dead:
Man blir merkbart mer trøtt med masse hormoner i kroppen:oops:
Ja sovna 3 ganger på sofaen her om dagen, i bobilen, mens jeg lagde mat, det var dagen jeg fikk positiv test :hilarious: Jeg trodde jeg skulle dø for jeg var så trøtt :confused: Også hjalp det ikke at han snorka så mye idag tidlig for jeg lå der kvalm og uggen og lurte fælt på hvorfor han ikke hadde laget frokost til meg :shifty::shifty:
 
har fått de "små" i seng, så sitter og mentalt forbereder meg på en laaaang dag på jobb i morgen
 
Ja sovna 3 ganger på sofaen her om dagen, i bobilen, mens jeg lagde mat, det var dagen jeg fikk positiv test :hilarious: Jeg trodde jeg skulle dø for jeg var så trøtt :confused: Også hjalp det ikke at han snorka så mye idag tidlig for jeg lå der kvalm og uggen og lurte fælt på hvorfor han ikke hadde laget frokost til meg :shifty::shifty:

Ja, helt urolig hvor trøtt man blir, og snorking hjelper ikke akkurat på det heller:hilarious:
 
blir en overgang fra å bare måtte si; gå å legg dere, til å måtte bysse i søvn igjen ! haha! minste er 11 år når mini kommer

Hehe, blir nok en liten overgang der, ja:laughing002
 
Nå ligger jeg i senga med isbiter i drikkeflaska og vifta på full guff :dead::angry4
 
Sitter i sofaen å glaner tv/her på forum:hilarious:
 
Back
Topp