Babypakker

Man må ha 3 mnd igjen til termin for å hente ut disse babypakkene, sant? Er det fra uke 28? :joyful: :smiley-angelic006
Jeg hentet ut alle gratispakkene i uke 27. Ingen spørsmål om hvor langt jeg var på vei. Men i følge det som skrives på sidene deres så er det vel i uke 28 ja, da er man jo i tredje trimester, samt at man har tre mnd. igjen :)
 
takk for svar begge to! Da bestiller jeg, for de er vel ikke klar med en gang uansett, er uke 28 på tirsdag, så da blir det jo "innafor" om det skulle stå en kverulant i kassen :joyful::joyful:
 
Da er Rema 1000 sin pakke hentet ut! Litt skuffa over å ikke får hentet ut Apotek1 sin ettersom det tar meg et par timer til nærmeste Apotek1. Sendte de en epost om de kunne sende en pakke per post, men det kunne de ikke :sorry:
 
Andre som har bestilt seg velkomstpakken fra farmasiet til 50%? Bestilte for en god stund siden, men den er fortsatt tom på lager...
 
Dere som har bestilt Apotek1 sin, hvor inne på appen finner dere det som skal vises i kassa? Jeg har fått bekreftelse på sms om at det skal ligge i appen, men finner ikke noe der.. o_O
 
Andre som har bestilt seg velkomstpakken fra farmasiet til 50%? Bestilte for en god stund siden, men den er fortsatt tom på lager...
Jeg har bestilt og ikke fått den enda. Stod det ikke forventet på lager i oktober en gang? o_O
 
Jeg hentet ut alle gratispakkene i uke 27. Ingen spørsmål om hvor langt jeg var på vei. Men i følge det som skrives på sidene deres så er det vel i uke 28 ja, da er man jo i tredje trimester, samt at man har tre mnd. igjen :)
Måtte du ikke vise bekreftelse på apotek1 sin babypakke? Jeg er 28+3 og har enda ikke fått noe bekreftelse :sorry:
 
Måtte du ikke vise bekreftelse på apotek1 sin babypakke? Jeg er 28+3 og har enda ikke fått noe bekreftelse :sorry:
Jo, jeg måtte vise frem appen, og deretter trykke på at babypakken ble hentet ut inne på appen :)
 
Hei, jeg har vært å hentet ut min første på Apotek 1:hello2 Den er kjempe bra. Ser at noen av dere har hentet også på rema1000 og kiwi, skal også hente der. Har noen av dere hentet også på bokklubben barn eller Tena ?
 

Vedlegg

  • 78F37D7B-3F98-4CBA-ADFF-F25914DD1E7D.jpeg
    78F37D7B-3F98-4CBA-ADFF-F25914DD1E7D.jpeg
    32,2 KB · Visninger: 54
Last edited:
Hei, jeg har vært å hentet ut min første på Apotek 1:hello2 Den er kjempe bra. Ser at noen av dere har hentet også på rema1000 og kiwi, skal også hente der. Har noen av dere hentet også på bokklubben barn eller Tena ?
Mener du prøven på et produkt man kan bestille hos Tena, eller er det noe annet?
 
Trur også det er midlertidig stoppa
 

Vedlegg

  • 64B73505-3D0F-4897-9C4E-A77EF487150B.png
    64B73505-3D0F-4897-9C4E-A77EF487150B.png
    79,2 KB · Visninger: 33
Åh, men har ikke de midlertidig stopp på bestilling av babypakker??
Jo, står det på nettet ja. Sendte en melding til min lokale butikk å spurte om de hadde inne. Det hadde de mange av, så var bare til å hente. Hun butikksjefen visste ingenting om at det var stoppet. Fikk mye fint oppi!
 
Jo, står det på nettet ja. Sendte en melding til min lokale butikk å spurte om de hadde inne. Det hadde de mange av, så var bare til å hente. Hun butikksjefen visste ingenting om at det var stoppet. Fikk mye fint oppi!
Da jeg så dette, skrev jeg til Skoringen her i nærheten. De hadde også inne, så jeg skulle bare hente:happy:
 
Hadde gitt opp håpet om å få velkomstpakken fra farmasiet med diverse nødvendigheter til halv pris. Har ventet i kanskje to måneder og fikk beskjed om at det var tomt på lager og jeg snart ville få returnert pengene. Men nåå er den på vei, jippi :)
 
Back
Topp