Tror ikke det går veien allikevel

Pidapida

Betatt av forumet
Skikkelig Berg og dal bane her. Hadde små små blødninger så fikk hcg måling,
Mandag 401
Onsdag 679
Fredag 1300
Så ble jeg så glad for at det hadde dobbelt seg onsdag til fredag og mandag fikk jeg beskjed fra legen om at det så fint ut. Men ringte inn fordi det på nytt kom litt frisk blod(men kun litt i trusa) og hun ville måle igjen og nå så jeg at den er bare på 1900. Så da regner jeg med at det er noe galt her. Så lei meg, og er helt overbevist om at det må være exu. Avtalte ikke med legen om hun skulle ringe eller hva vi skulle gjøre basert på resultatet så jeg venter litt men så ringer jeg vel inn om jeg ikke hører noe. Håper jeg raskt kan komme på ul...
Måtte bare lufte alt litt her. Kaos i følelsene.
 
Uff, ikke rart det er mange følelser i sving med slike verdier. Jeg ville ringt legen - dette er jo en veldig ubehagelig situasjon å være i og du fortjener hjelp til en oppklaring. Hold ut :Heartred
 
Uff, ikke rart det er mange følelser i sving med slike verdier. Jeg ville ringt legen - dette er jo en veldig ubehagelig situasjon å være i og du fortjener hjelp til en oppklaring. Hold ut :Heartred
Takk. Har ringt nå, så skulle de legge igjen en beskjed til henne om at hun skal ringe meg så jeg venter...
 
Dette var trist å lese, jeg har heiet så på deg ❤️ Håper legen ringer snart så du kan få undersøkt dette videre. Det er så vondt å ha det som du har det nå :(
 
Dette var trist å lese, jeg har heiet så på deg ❤️ Håper legen ringer snart så du kan få undersøkt dette videre. Det er så vondt å ha det som du har det nå :(
Takk. Ja håper at hun ringer snart.. venter og venter.. du vet jo hvordan det er ❤️
 
Det er så typisk at de ringer rett før de skal hjem. Man kan bli gal av den ventinga.

Venta hele dagen og to minutter før stengetid så fikk jeg melding fra legen om at hun ikke rakk å ringe og ringer imorgen. Prøvde å ringe kontoret med en gang jeg så meldingen men telefontiden var stengt. Ringt legevakten men de sa jeg skulle ringe legen imorgen for å få time. Fortvilende. Skikkelig nedtur når jeg har ventet hele dagen på beskjed og håper å få sendt henvisning i dag.
 
Venta hele dagen og to minutter før stengetid så fikk jeg melding fra legen om at hun ikke rakk å ringe og ringer imorgen. Prøvde å ringe kontoret med en gang jeg så meldingen men telefontiden var stengt. Ringt legevakten men de sa jeg skulle ringe legen imorgen for å få time. Fortvilende. Skikkelig nedtur når jeg har ventet hele dagen på beskjed og håper å få sendt henvisning i dag.

Åh, så frustrerende!
 
Venta hele dagen og to minutter før stengetid så fikk jeg melding fra legen om at hun ikke rakk å ringe og ringer imorgen. Prøvde å ringe kontoret med en gang jeg så meldingen men telefontiden var stengt. Ringt legevakten men de sa jeg skulle ringe legen imorgen for å få time. Fortvilende. Skikkelig nedtur når jeg har ventet hele dagen på beskjed og håper å få sendt henvisning i dag.

For meg er dette et tegn på at det ikke er bekymringsverdig, da! Så tenker vel egentlig at han/hun følte hun kunne vente til imorgen er positivt? Hvor langt er du på vei nå? Tenker jo at hvis dem er bekymret for exu så ville dem jo sparret med sykehuset som igjen ville tatt deg inn... HVIS dem var redd for egglederen din, mener jeg. Det kan jo potensielt bli snakk om liv og død. Og da hadde man ikke «bare ventet til imorgen».
 
For meg er dette et tegn på at det ikke er bekymringsverdig, da! Så tenker vel egentlig at han/hun følte hun kunne vente til imorgen er positivt? Hvor langt er du på vei nå? Tenker jo at hvis dem er bekymret for exu så ville dem jo sparret med sykehuset som igjen ville tatt deg inn... HVIS dem var redd for egglederen din, mener jeg. Det kan jo potensielt bli snakk om liv og død. Og da hadde man ikke «bare ventet til imorgen».

ja, det er nok riktig det. Jeg er 5+7 tror jeg.
Det er bare at jeg er usikker på om hun i det hele tatt har sett på blodprøve svarene. For første gang jeg var der var jeg hos vikar lege, neste gang var ikke vikaren eller fastlegen min der så jeg var hos en annen lege på samme kontor, og i dag sa sekretæren at hun skrev en beskjed til fastlegen som var «ring ang blodprøve». Så det jeg stresser over er om hun kanskje ikke har sett på dem?? Men kan jo godt hende hun har det og det er som du sier.
 
ja, det er nok riktig det. Jeg er 5+7 tror jeg.
Det er bare at jeg er usikker på om hun i det hele tatt har sett på blodprøve svarene. For første gang jeg var der var jeg hos vikar lege, neste gang var ikke vikaren eller fastlegen min der så jeg var hos en annen lege på samme kontor, og i dag sa sekretæren at hun skrev en beskjed til fastlegen som var «ring ang blodprøve». Så det jeg stresser over er om hun kanskje ikke har sett på dem?? Men kan jo godt hende hun har det og det er som du sier.
Såfall er det et ENORMT mangelfullt tilbud du har - og da ville jeg byttet fastlege sporenstreks! Man tar ikke blodprøver og ber om oppringing (uavhengig av type) uten grunn :wideyed: Så jeg håper inderlig ikke det er greia
 
Venta hele dagen og to minutter før stengetid så fikk jeg melding fra legen om at hun ikke rakk å ringe og ringer imorgen. Prøvde å ringe kontoret med en gang jeg så meldingen men telefontiden var stengt. Ringt legevakten men de sa jeg skulle ringe legen imorgen for å få time. Fortvilende. Skikkelig nedtur når jeg har ventet hele dagen på beskjed og håper å få sendt henvisning i dag.
Men altså, hvis en har tid til å sende melding om at hun ikke har tid til å ringe, så har hun søren meg tid til å ringe! Det er fryktelig dårlig gjort.. Det kan fort være litt ventetid også på tul, med mindre en drar privat. Men som @Cassy90 skriver over så tror heller ikke jeg at det er mistanke om exu om legen bortprioriterer det til neste dag, det vil jo være å leke med livet til folk. Ble skikkelig lei meg på dine vegne, alt en trenger når en har det slik er å få et svar :Heartred
 
Takk for tanker og engasjement ❤️❤️❤️ Jeg ringte igjen i dag og spurte om hun enten kunne ringe meg på formiddagen eller om jeg kunne få en time. Og sa at selvom det kanskje ikke var riktig så var jeg veldig redd for exu, så da fikk jeg time kl 11. Håper på å bli henvist til en ul. Men vi får se.
 
Takk for tanker og engasjement ❤️❤️❤️ Jeg ringte igjen i dag og spurte om hun enten kunne ringe meg på formiddagen eller om jeg kunne få en time. Og sa at selvom det kanskje ikke var riktig så var jeg veldig redd for exu, så da fikk jeg time kl 11. Håper på å bli henvist til en ul. Men vi får se.
Tenker på deg! ❤️ Håper du får en tul.
 
Back
Topp