Tror ikke det går veien allikevel

Takk for tankene i forbindelse med operasjonen. Har vært sliten så har ikke klart å skrive noe før nå. Ble operert torsdag kveld og kom hjem fra sykehuset på lørdag. Helt utslitt fysisk og følelsesmessig. Synes det er så skummelt å bli operert og pga Covid-19 kunne ikke mannen være med meg inn, så ul og alle konsultasjoner før operasjon var helt alene, og først dagen etter kl 18 at han fikk komme på et kort besøk. Orker ikke helt tanken på å bli gravid igjen, men samtidig ønsker jeg meg jo et barn så vi kommer bare til å fortsette å prøve når jeg er i form til det igjen. Er en sorg å miste selvfølgelig, men det verste synes jeg er at det plutselig ble så alvorlig med indre blødning og at jeg ligger på benken med et legeteam med grønne masker og skal legges i narkose.
Forferdelig at du måtte gå igjennom alt dette alene :-( Håper at dere tar vare på hverandre fremover. Tenker masse på deg :Heartred
 
Dette var virkelig leit å lese:(
En ting er å miste, det er en sorg i seg selv. Men du har gått igjennom så mye mer nå.
Jeg håper dere blir gravide igjen ved neste forsøk og at alt går deres vei da:Heartred Masse lykke til!
 
For en påkjenning! Håper virkelig at du får all hjell du trenger fra sykehuset og fastlege, og at det blir rask rekonvalesens.
 
Så utrolig trist å lese! :( Masse god bedring, og håper det går deres vei neste gang :Heartred
 
Så fælt og skummelt:grumpy: Håper du kommer deg fort og blir gravid igjen kjappt:Heartred Også håper jeg det holder heeeilt til mål, takk for at du deler:Heartbigred
 
Takk for at dere er så søte ❤️ Og takk for at jeg kan lufte alt det negative. De var utrolig søte og snille på sykehuset, og hadde mannen på FaceTime mye av tiden, og har fått god støtten i han og i familie etterpå nå❤️
Får også tidlig ultralyd i ule 6-7 ca om jeg blir gravid igjen, så der er betryggende.
Ønsker dere lykke til med april spirene deres, så håper jeg jeg på en august eller juli spire her
 
Back
Topp