Tror ikke det går veien allikevel

En tråd i 'April 2021' startet av Pidapida, 18 Aug 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Trekløver ☘️ Betatt av forumet Vårspirene 2021

Forferdelig at du måtte gå igjennom alt dette alene :-( Håper at dere tar vare på hverandre fremover. Tenker masse på deg :Heartred

• Hjertelig Hjertelig x 1
  2. Aprilbaby❤️ Betatt av forumet Vårspirene 2021

Dette var virkelig leit å lese:(
    En ting er å miste, det er en sorg i seg selv. Men du har gått igjennom så mye mer nå.
    Jeg håper dere blir gravide igjen ved neste forsøk og at alt går deres vei da:Heartred Masse lykke til!

3. Beritos Betatt av forumet Vårspirene 2021

For en påkjenning! Håper virkelig at du får all hjell du trenger fra sykehuset og fastlege, og at det blir rask rekonvalesens.

4. Hopefully Blir kjent med forumet

Mange gode klemmer til deg ❤️

5. Mirra Flørter med forumet

Så utrolig trist å lese! :( Masse god bedring, og håper det går deres vei neste gang :Heartred

6. *Butterfly* Glad i forumet Vårspirene 2021 Junilykke2018

Så fælt og skummelt:grumpy: Håper du kommer deg fort og blir gravid igjen kjappt:Heartred Også håper jeg det holder heeeilt til mål, takk for at du deler:Heartbigred

7. Pidapida Flørter med forumet

Takk for at dere er så søte ❤️ Og takk for at jeg kan lufte alt det negative. De var utrolig søte og snille på sykehuset, og hadde mannen på FaceTime mye av tiden, og har fått god støtten i han og i familie etterpå nå❤️
    Får også tidlig ultralyd i ule 6-7 ca om jeg blir gravid igjen, så der er betryggende.
    Ønsker dere lykke til med april spirene deres, så håper jeg jeg på en august eller juli spire her

8. Førstegangs98 Blir kjent med forumet Vårspirene 2021

Tenker masse på deg❤️

Del denne siden