Hiver meg med her!
Beat83 - 36 - B1 - PP10 - EL 01.08 - ikm 13/14.08
Velkommen skal du være
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hiver meg med her!
Takk takk!Velkommen skal du være![]()
Hiver meg med her!
Ja! Takk det samme. Håper den sitter nåSå spennende! Vi har el og IKM samme dag, krysser fingre for klaff på oss begge denne pp! ;D
Eg og vurdere det, er rundt 10 dpo i morgen så er vell fortsatt litt tidlig?8-10 dpo, usikker eggløsning. Føler at jeg er gravid, men hadde mange fler symptomer forrige måned når vi ikke direkte prøvde og jeg ikke var gravid. Analyserer alle tegnhar aldri hatt positiv test før 12 dpo, men vurderer å teste i morgen
![]()
Syns eg ser antydning til strek i dagnoen som vil hjelpe meg å tyde?

Ja, vi tok kontakt med Porsgrunn i mai, så da ble vi satt opp til forsøk i august. Vi har to på frys fra samme forsøk som klaffet, hadde vært ordentlig gøy å få to barn fra samme uttak
Vi bor forøvrig i Lillestrøm, og selv om reiseveien er lang har vi vært så fornøyde med Porsgrunn at vi fortsetter der, selv om det ikke skulle klaffe med fryseforsøk. Håper det holder med ett fryseforsøk for dere![]()
Ny dag med ny blenda hvit test.. Kor mange her inne er det som testa positivt frå ikm og ut i forrige svangerskap ? Føler alle tester positivt så tidlig, men det står jo på make sure testene at dei ikkje skal funke før frå ikm og ut![]()
Åh så spennende! Krysser alt jeg har av fingre og tær!
hvem vet, da har vi kanskje krysset veier på et tidspunkt. Husker deg også fra den tiden her inne, for vi hadde forsøk i samme måned, men alle mine embryoer gikk til grunne natten før innsett.:/ Derfor jeg fikk 2-dagers neste forsøk.... 2-dagers er vel kjent for å ikke klare frysing like bra som 5-dager, men håper selvsagt fryserbabyen min overlever opptining <3
Har også vært innmari fornøyd med Porsgrunn, så utelukker heller ikke at vi blir. For meg betyr tanken om at offentlig jo ikke skal tjene penger på deg på samme måte også noe, for da ligger aldri kunde-selger forholdet bak og lurer på samme måte. Men, det må vi ta til den tid, om det praktiske og tiden kommer til å telle ekstra for oss. Jeg synes det bidro til en del ekstra stress med plutselig fri fra jobb og slikt den gangen, selv med relativ fleksibel jobb![]()

Jeg kan settes på gravidDette blir mitt 4 svangerskap. Og har aldri fått 2-3 så tidlig før.

Jeg kan settes på gravidDette blir mitt 4 svangerskap. Og har aldri fått 2-3 så tidlig før.
Tusen takkgratulere, kor mange dpo er du ?![]()
Tusen takkJeg er 3+6
Krysser fingrer for deglitt usikker på korleis man regner det ut til dpo? Dager etter el om du veitlurer bare siden eg går å håper på positiv test
![]()
Vet du når ca du hadde el? Og når mensen skal komme? Om du ikke har feks babyverden appen så anbefaler jeg deg å laste den ned. Der får du god oversikt så lenge du har skrivd opp siste mens