I kveld, helt ut av det blå, fikk jeg plutselig brunt, tyntflytende utflod. Det var en ganske stor mengde, men det stoppet igjen. Nå er det bare rester av rosa/brun utflod på papiret når jeg tørker. Dro på legevakta, og han frykter SA. Har time til ultralyd i morgen.
Klarer ikke å slappe av og kjenner meg helt knust (og fjern). Er 10+2 i dag, så trodde det var stor sannsynlighet for at dette skulle gå bra Krysser fingrene for morgendagen, men tror desverre ikke dette går bra.
Klarer ikke å slappe av og kjenner meg helt knust (og fjern). Er 10+2 i dag, så trodde det var stor sannsynlighet for at dette skulle gå bra Krysser fingrene for morgendagen, men tror desverre ikke dette går bra.

Håper virkelig det, men forbereder meg på det verste, ettersom legen mistenker at det er en spontan abort. Har også bekymret meg for at jeg er mindre kvalm, men det kan jo også forklares med at morkaken overtar og det blir et fall i hormonene. Skulle gjerne skrudd tiden frem og visst svaret. Uvissheten er nesten det verste.