IKM uke 33

Jeg begynner å lure på om det kan være noe denne gangen! Har en veldig rar følelse i kroppen (litt sånn sykdomsfølelse - frostig), og en del uvante stikkinger ilivmorområdet. I går følte jeg meg også veldig hormonell, slik jeg pleier å føle meg rundt eggløsning eller rett før mensen. Veldig spennende!

Jeg begynner å lure på om det kan være noe denne gangen! Har en veldig rar følelse i kroppen (litt sånn sykdomsfølelse - frostig), og en del uvante stikkinger ilivmorområdet. I går følte jeg meg også veldig hormonell, slik jeg pleier å føle meg rundt eggløsning eller rett før mensen. Veldig spennende!
Så gøy! «Problemer med termostaten» og stikkinger i livmoren er et symptomer jeg har hatt i alle mine graviditeter:happy:

Hvor lenge før mens bruker dere å få vondt i brystene? Jeg fikk det veldig tidlig denne mnd, bare noen få dager etter EL, og jeg bruker som regel ikke å få det før kanskje 3-4 dager før mens. Blir litt forsiktig optimistisk :) på en annen side så rakk vi ikke å legge inn veldig mange aksjer denne mnd, dessverre. Men i teorien skal det jo holde med én aksje hvis man er veldig heldig! Hehe :)

Den evige optimist her! Lykke til alle sammen!

Jeg kan strykes fra lista. Virker like uoppnåelig å få positiv EL-test som graviditetstest...

Denne måneden har jeg mer eller mindre null symptomer, vanligvis blir jeg veldig uggen siste uke før mens (sånn skikkelig forkjølesefølse, hodepine, ømme bryster, stikkinger og murringer)! Men er også på letrozol nå, så det gjør sikkert at kroppen føles annerledes:hungry:

Men våknet i natt med den rareste følelsen i magen :confused: Dere vet når man tar Berg og dalbane for eksempel og får sånn kilende sug i magen når man faller, den følelsen våknet jeg av!

Hvor lenge før mens bruker dere å få vondt i brystene? Jeg fikk det veldig tidlig denne mnd, bare noen få dager etter EL, og jeg bruker som regel ikke å få det før kanskje 3-4 dager før mens. Blir litt forsiktig optimistisk :) på en annen side så rakk vi ikke å legge inn veldig mange aksjer denne mnd, dessverre. Men i teorien skal det jo holde med én aksje hvis man er veldig heldig! Hehe :)

Samme som deg, pleier å dukke opp 9-10dpo, men har fått det så tidlig som 7dpo uten å være gravid. Alltid gøy når det skjer noe utenom normalen :joyful:

Jeg får ømme bryster alt fra dagen før EL som varer til tr, til at det begynner hvilken som helst dag før tr, eller ikke i det hele tatt.. Så for meg er det ikke et tegn hvert fall!

Men om du alltid har det likt hver måned, for så å ha endring nå så er det jo lov å håpe! :D Krysser fingrene for deg!!

EL lar vente på seg, men tror den kommer om noen dager. Hopper over til uke 34.

(Sorry detaljer) men brun’ish utflod når jeg var på do nå - 7 dpo, kan det være noe i det kanskje :nailbiting: ikke for å være hun symptom-sara som skal tro alt betyr noe :p (kan også melde om stikking og litt ømme pupper)

(Sorry detaljer) men brun’ish utflod når jeg var på do nå - 7 dpo, kan det være noe i det kanskje :nailbiting: ikke for å være hun symptom-sara som skal tro alt betyr noe :p (kan også melde om stikking og litt ømme pupper)

Kan være festeblødning :woot: Så spennende. Planer om å teste før ikm?

Kan være festeblødning :woot: Så spennende. Planer om å teste før ikm?
Hehe, kjøpt en sånn 10pakning med makesure, de er 25 HCG da, men tok en i dag tidlig for å se, foreløpig veldig hvit :joyful::hilarious: Men sist graviditet fulgte jeg ikke med i det hele tatt, da kjøpte jeg bare en test for å «avkrefte» da var jeg 5-6 uker, så vet ikke hvor tidlig/sent det slår ut på meg :p

Last edited:
Back
Topp