Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det var veldig leit å høre. Føler med degHar dessverre MA oppdaget i uke 10etter mange innsett... Vet noen når jeg kan få komme igang med nytt fryseforsøk etter cytotec? På neste mens etter abort eller må det være en ordinær mens mellom?
St Olavs om det har noe å si.
Takk for svar dere. Det er kjempekjipt, det å telle ned til nytt innsett hjelper på å holde hodet i vater![]()
Mener du at når du fikk ordinær mens så ble eggløsningen etter den mensen brukt?Jeg har hatt en MA i uke 8.
Måtte ha en ordinær mens etter aborten.
Hadde frysefirsø etter MA og ble gravid igjen. Er i uke 23 nå.
Hadde blødning ifm aborten, så én mens og eggløsningen etter denne ble brukt.Mener du at når du fikk ordinær mens så ble eggløsningen etter den mensen brukt?
Flott, takk for svar.Hadde blødning ifm aborten, så én mens og eggløsningen etter denne ble brukt.
Har dessverre MA oppdaget i uke 10etter mange innsett... Vet noen når jeg kan få komme igang med nytt fryseforsøk etter cytotec? På neste mens etter abort eller må det være en ordinær mens mellom?
St Olavs om det har noe å si.
Så snill du erSå utrolig leit å høre at det ikke gikk riktig vei denne gangen!Har ingen erfaring med det du spør om, men ser du har fått flere svar. Sender deg en stor klem!
husker deg fra termingruppa (de ukene jeg kunne være med), så fint at det fortsatt går godt for deg 
Så snill du erhusker deg fra termingruppa (de ukene jeg kunne være med), så fint at det fortsatt går godt for deg
![]()