Ivf etter cytotec

Høsteple

Elsker forumet
Himmelbarn
Har dessverre MA oppdaget i uke 10 :( etter mange innsett... Vet noen når jeg kan få komme igang med nytt fryseforsøk etter cytotec? På neste mens etter abort eller må det være en ordinær mens mellom?
St Olavs om det har noe å si.

Har dessverre MA oppdaget i uke 10 :( etter mange innsett... Vet noen når jeg kan få komme igang med nytt fryseforsøk etter cytotec? På neste mens etter abort eller må det være en ordinær mens mellom?
Det var veldig leit å høre. Føler med deg ❤️
Er hos St.Olav også, så etter egen erfaring vil de nok bed deg om å ha en ordinær syklus før oppstart på nytt forsøk.

Så trist å høre..❤️ Jeg fikk beskjed at jeg måtte vente to sykluser. Da regnet jeg det som den blødningen som kom ca 3-4 etter aborten, deretter kunne jeg begynne på neste mens. Ene gangen gjorde jeg det, neste gang ventet jeg enda en syklus.

Så trist:( Har også hatt en MA som ble oppdaget 10+0. Men jeg valgte utskrapning. Fikk da beskjed om at jeg måtte ha to mens før nytt forsøk. Men ved medisinsk abort som du skal nå er det kun én mens. Altså en ordentlig mens etter aborten.

Takk for svar dere. Det er kjempekjipt, det å telle ned til nytt innsett hjelper på å holde hodet i vater :happy3

Jeg hørte til St.Olavs og hadde en MA i uke 7! Jeg måtte ha en ordinær blødning etter cytotec-kuren! Den syklusen var det uansett stengt, så var like greit i mitt tilfelle! Hadde MA i juni, hoppe over juli syklusen og hadde nytt fryseforsøk i august! Så trist du mistet:( masse lykke til med neste forsøk!

Så utrolig leit å høre at det ikke gikk riktig vei denne gangen! ❤️ Har ingen erfaring med det du spør om, men ser du har fått flere svar. Sender deg en stor klem!

Så utrolig leit å høre at det ikke gikk riktig vei denne gangen! ❤️ Har ingen erfaring med det du spør om, men ser du har fått flere svar. Sender deg en stor klem!
Så snill du er :Heartblue husker deg fra termingruppa (de ukene jeg kunne være med), så fint at det fortsatt går godt for deg :greet025

Så snill du er :Heartblue husker deg fra termingruppa (de ukene jeg kunne være med), så fint at det fortsatt går godt for deg :greet025

Ja, husker deg også! Vi hadde jo litt panikk sammen for noen uker siden... Tusen takk for det, håper virkelig at spiren sitter hele veien for deg neste gang!! ❤️

Back
Topp