Ønsker tips til strikkebøker med nydelig babystrikk i.
Har mange klompelompebøker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye fint i kjærlighet på pinner syns jeg. Skal selv ha Dahlia jakke, og kjole![]()

Støtter den!Mye fint i kjærlighet på pinner syns jeg. Skal selv ha Dahlia jakke, og kjole![]()
Støtter den!
holder på å strikke dahliaromper, skal strikke jakke og kjole også, men må vite kjønn først, hehe.
Gleder meg også til vi får vite kjønn så jeg kan strikke med litt mer farger 
Støtter den!
holder på å strikke dahliaromper, skal strikke jakke og kjole også, men må vite kjønn først, hehe.
Masse fint i denne og ikke samme stil som klompelompe. En av de fineste babystrikkbøkene synes jegØnsker tips til strikkebøker med nydelig babystrikk i.
Takk for tips, skal sjekkes utMasse fint i denne og ikke samme stil som klompelompe. En av de fineste babystrikkbøkene synes jeg
https://www.adlibris.com/no/bok/tid...xjdtUxEPCcLB7Hca_MXc3bP17_l6TrkxoC6TEQAvD_BwE

Takk for tipsLille Bolle og Lille Tulla-bøkeneikke sånn supersøte nyfødt-klær kanskje, men mye annet fint
![]()

Takk for tipsMinistrikk

Takk for tipsSniker.
Babystrikk-heftene av Lene Holme Samsøe. De heter Babystrikk på pinne 3 og Babystrikk på pinne 3,5-4 tror jeg. Er fler av dem, en hel serie. https://www.sandnesgarn.no/9200325b#q=babystrikk&idx=production_default_products&p=0&is_v=1

Den har jeg lånt på biblioteket så har den hjemme nåJeg har akkurat bestilt meg boken «barselstrikk» står at det skal være enkle nybegynner oppskrifter, så håper det er noen fine ting som er enkle å strikke![]()

Er så spent på boka, håper den gir meg litt lyst til å strikke og mulighet for å gjennomføre!Var det noen fine oppskrifter i den?Den har jeg lånt på biblioteket så har den hjemme nå![]()

Ja det synes jegEr så spent på boka, håper den gir meg litt lyst til å strikke og mulighet for å gjennomføre!Var det noen fine oppskrifter i den?![]()