Symptomer

var på tidlig ultralyd i dag på sykehuset med overlege. Fikk bekreftet at jeg var i uke 11. der var en aktiv baby inni der som alt såg normalt hos selv om det var tidlig. Så mine bekymringer var ubegrunnet pga mindre symptomer. Så åpner det fortsetter slik og ser bra ut på OUL også om noen mnd .
håper alt er vel med din lille også:Heartred
Da har jeg også fått bekreftet at alt er bra med lille i magen:Heartred en sprellende liten knert inni der, var helt nydelig å se!

Flere som fremdeles er kvalme og/eller trøtte? Jeg er 13+0 i dag, og er bedre enn jeg har vært, men fremdeles orker jeg ikke kjøleskapet og er trøtt og kvalm på kveldstid.. :anyone

Flere som fremdeles er kvalme og/eller trøtte? Jeg er 13+0 i dag, og er bedre enn jeg har vært, men fremdeles orker jeg ikke kjøleskapet og er trøtt og kvalm på kveldstid.. :anyone

Ja begge deler.. 13+1 (13+5 ifølge TUL)

Ja, jeg har dårlig matlyst for tiden. Blir kvalm av å tenke på mat med mindre det er noe ekstra godt. Blir også trøttere tidligere på kvelden, men heldigvis har jeg energi på dagtid når jeg er på jobb. Er 13+4 i dag :)

11+1 i følge menstermin og 11+6 i følge TUL, sliter veldig med energinivået. Sykemeldt 50% siden torsdag, og ut uka her. Går ut i ferie neste uke. Så kjente det er veldig godt. Hadde ingenting igjen når jeg kom fra jobb, men nå har jeg litt overskudd til å vaske og rydde hus.

Kvalmen har heller ikke helt gitt seg, men ikke like intens som tidligere.

Jeg har hatt hodeverk hver eneste dag i minst en uke nå og jeg begynner å bli lei! :( I dag er det så utrolig vondt... Skal heldigvis ta blodprøver i dag, så kan høre med legen mens jeg er der.

Flere som har slitt med det?

Jeg har hatt hodeverk hver eneste dag i minst en uke nå og jeg begynner å bli lei! :( I dag er det så utrolig vondt... Skal heldigvis ta blodprøver i dag, så kan høre med legen mens jeg er der.

Jeg sliter med det, både i denne og de forrige graviditeter... De finner ingen medisinsk grunn til det, får bare beskjed om å hvile og drikke mye vann...

Kan plages litt med 2 siste ukene om kveldene. Alle sjekker er bra hos meg og drikker masse masse vann osv, så er visst hormonelt :)

Jeg sliter med det, både i denne og de forrige graviditeter... De finner ingen medisinsk grunn til det, får bare beskjed om å hvile og drikke mye vann...
Det er så tungt! :oops: Håper virkelig det bedrer seg etterhvert. Kjedelig når det ikke går over, man mister konsentrasjonen synes jeg.

Kan plages litt med 2 siste ukene om kveldene. Alle sjekker er bra hos meg og drikker masse masse vann osv, så er visst hormonelt :)
Da er det nok det ja! Drikker også mer enn nok vann og spiser nok, mener jeg. Har bare normale prøver her og. Mye skjer i kroppen for tiden, rart hvor mye kaos en så liten voksende sak kan lage, haha! :hilarious:

Det er så tungt! :oops: Håper virkelig det bedrer seg etterhvert. Kjedelig når det ikke går over, man mister konsentrasjonen synes jeg.

Da er det nok det ja! Drikker også mer enn nok vann og spiser nok, mener jeg. Har bare normale prøver her og. Mye skjer i kroppen for tiden, rart hvor mye kaos en så liten voksende sak kan lage, haha! :hilarious:
Haha sant! Fascinerende!xsmile2

Fikk plutselig hodepine idag. Håper det går over fort!

Back
Topp