Er det andre som er plaget med maserier om dagene?
er det sånn at det er maseriene som går over til ekte rier? Eller kan en få ekte rier uten maserier først?
Har maserier nesten daglig nå, de er vonde og regelmessige (ca 1. Min lange, 2-3 min pause) før de dabber av igjen..
Sist svangerskap hadde jeg ikke maserier, kun litt kynnere. Fødsel startet med vannavgang, så dette med maserier er litt nytt for meg

Har flere ganger trodd at fødsel er i gang, men er falsk alarm hver gang. Er litt redd for at jeg tenker det er falsk alarm om fødsel starter med rier, også plutselig står jeg her med babyen mellom beina
er det sånn at det er maseriene som går over til ekte rier? Eller kan en få ekte rier uten maserier først?
Har maserier nesten daglig nå, de er vonde og regelmessige (ca 1. Min lange, 2-3 min pause) før de dabber av igjen..
Sist svangerskap hadde jeg ikke maserier, kun litt kynnere. Fødsel startet med vannavgang, så dette med maserier er litt nytt for meg

Har flere ganger trodd at fødsel er i gang, men er falsk alarm hver gang. Er litt redd for at jeg tenker det er falsk alarm om fødsel starter med rier, også plutselig står jeg her med babyen mellom beina

men kynnerne gjør heldigvis ikke vond. Maseriene derimot kan være ganske vonde, og minner veldig om riene jeg hadde under fødsel. De kan pågå i mange timer om gang uten at det tar seg mer opp, også dabber de bare vekk tilslutt.. Veldig ulv ulv 
håpet dette var et godt tegn på at baby kommer veldig veldig snart
ville absolutt ringt og spørt etter smertestillende og/eller noe å sove på 
får bare håpe maseriene roer seg, så kroppen får litt hvile før fødsel. Eller få noe smertestillende om det vedvarer over helgen. Bare ikke så glad i å ta tabletter i svangerskapet 

masse lykke til i innspurten 

Klarer ikke å spise no særlig, må enten ta litt drikke eller 1/2 brødskive ellers kommer alt opp igjen
Vurderte å ringe føden i natt men vi bor 1,5 time unna sykehuset så jeg orket ikke å dra inn for en sjekk for så å reise hjem i gjen.. Har en 2 åring i hus som trenger oss også var samboer borte i går kveld/natt så jeg var hjemme alene