IKM Uke 29 - 2020

Joda, som jeg trodde. I dag røk jeg på en test, 6 dpo :wacky: egentlig bare dumt siden det er så tidlig, men til min store forundring ser jeg en svaaaak svaaaak strek :nailbiting: har aldrig fått skygge på disse tidligere uten å vert gravid. Blir noen spennende dager fremover :)

Oj oj oj, så spennende! Du må legge ut bilde :woot:

Kveldens test på utvannet urin. Fortsatt så vidt man kan skimte noe, men den er uten tvil litt rosa i virkeligheten. MEN hvis den ikke er sterkere i morgen tidlig, da har jeg ikke troen:shifty:

349D27BD-BB3F-4661-84AF-C16B09E2CB2B.jpeg

239EE774-6183-4D99-830B-F1980C54624E.png

Såå spennende med alle tester framover!! :)

Jeg er enten 7 eller 4 dpo i dag, men har endel tegn på at det kanskje er noe på gang :cool:
Stikkninger i siden når jeg strekker meg, vondt nedover begge lår (bekkensmerter typ) og mensmurringer i ryggen.. Ryker nok på en test på lørdag før vi reiser på ferie ;)

Jeg røyk på en test nå på morgenurin - 9dpo. :bag: Mulig jeg kan skimte en veldig veldig svak strek i rette lyset, he he, men det er vel skygge. Nå skal jeg prøve å vente med å teste til lørdag....får se om der går:wacky:

Vedlegg

• 785CD62F-80CA-414B-B47B-949AB29E855A.jpeg
    785CD62F-80CA-414B-B47B-949AB29E855A.jpeg
    15,9 KB · Visninger: 140
  • 637129F0-FC8D-438C-8E02-21D8245FFDF0.jpeg
    637129F0-FC8D-438C-8E02-21D8245FFDF0.jpeg
    18,3 KB · Visninger: 122
Alle tegn på at TR kommer neste uke er her!
Mine tegn på TR er:

- oppblåst
- hodepine
- trøtt
- endret avføring
- "nedpress" bak om jeg går for lenge
- magekramper

Mangler godtesuget enda, men det kommer nok:p

Blir så gøy å dra på ferie med mens:rolleyes: det positive er jo at mannen er hjemme hele EL uka neste PP:) premom foreslår at jeg drar til lege pga kort lutealfase om ikke syklusen blir lengre.

Inspirert av bondemamma85 tittet jeg gjennom FF for å se om jeg hadde noen symptomer som skilte seg fra de vanlige pre-TR-symptomene den gangen jeg var gravid. Da oppdaget jeg at ømme pupper er et tegn på kommende TR hos meg. Det kommer gjerne mellom 7-10dpo, og da jeg var gravid hadde jeg det ikke i det hele tatt På 8dpo i dag, og fortsatt ingen tegn på ømhet, så nå håper jeg det holder seg sånn gjennom helgen :smiley-angelic001

Rart at vi prøvde i 2.5 år og det er først nå jeg ser denne sammenhengen :hilarious:

Der begynte jeg å spotte også - fire dager til IKM.

Huff, så kjedelig :Heartred Pleier du å spotte så mange dager før IKM? Den spottingen er så kjip, når det først ikke har klaffet kan TR bare komme så fort som mulig så man kan starte på nytt :shifty:

Noen som har opplevd festeblødning så sent? Leser at det gjerne kan skje 6-12 dager etter befruktning. Regner ikke med at det er det, men da går det an å ha et liiiite håp fortsatt :hilarious:

Huff, så kjedelig :Heartred Pleier du å spotte så mange dager før IKM? Den spottingen er så kjip, når det først ikke har klaffet kan TR bare komme så fort som mulig så man kan starte på nytt :shifty:

Har aldri spottet før mensen. Ikke de årene jeg har prøvd å bli gravid i hvert fall..

Alle tegn på at TR kommer neste uke er her!
Mine tegn på TR er:

- oppblåst
- hodepine
- trøtt
- endret avføring
- "nedpress" bak om jeg går for lenge
- magekramper

Mangler godtesuget enda, men det kommer nok:p

Blir så gøy å dra på ferie med mens:rolleyes: det positive er jo at mannen er hjemme hele EL uka neste PP:) premom foreslår at jeg drar til lege pga kort lutealfase om ikke syklusen blir lengre.
er vel fortsatt sjans for at tanta di ikke kommer. Håper det:happy:

Er visst mer enn bare spotting her virker det som.. Skjønner meg ikke på denne kroppen :shifty: Regner med at løpet er kjørt.. Vet ikke om jeg orker flere runder. Spørs om vi bare gir oss i prøvingen på barn nr. 3 :(

Back
Topp