Pakke fødetaske

Tenker å pakke om en uke eller to - da er jeg 33/34 uker. Tør ikke vente til jeg går ut i permisjon uke 37, da førstemann kom tidlig i uke 38:p
 
Holder på å pakke den nå, og laget meg liste over det jeg trenger. 34+3 idag :rolleyes:
 
Jeg har pakket ned truser, ammebher og sokker, samt toalettmappe. Har kjøpt inn produkter i reisestørrelse, og nytt romslig undertøy, så det kan like greit bare ligge i bagen for jeg har annet jeg bruker til daglig. Alt annet jeg skal ha med meg av klær bruker jeg jo, så det får vente :) Jeg er 34+3.
 
Jeg har pakket litt og litt i et par uker. Synes det er gøy å pakke, gleder meg så utrolig til å føde. :) Det som må vente er de klærne jeg vil ha med, men som jeg bruker nå og det av snacks som skal være ferskt som frukt og polarbrød.
 
Jeg har pakket litt og litt i et par uker. Synes det er gøy å pakke, gleder meg så utrolig til å føde. :) Det som må vente er de klærne jeg vil ha med, men som jeg bruker nå og det av snacks som skal være ferskt som frukt og polarbrød.
Jeg er nå i uke 36 :)
 
Jeg hadde innskrivningssamtale i dag, og da leste jordmor opp ei liste med ting som var lure å ta med. Jeg hadde det meste på lista mi (fins tidligere her i tråden), bortsett fra ull til baby; ullklær og ulltepper. Jeg har tenkt at august = bomull, men baby er jo vant til 37 grader og trenger kanskje litt ekstra varme de første dagene. Så jeg skal kjøpe et par ullsett og ta med meg.
 
Back
Topp