Pakke fødetaske

Sommergut

Blir kjent med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hvornår vil i pakke fødetasken? Sys stadig der er Så længe til fødsel. Er i uke 33.
Ser lidt for mig at gøre det, når jeg stopper på job 3 uker før termin. Men kan forstå på folk omkring mig, at det er sent
 
Tror det er mange som har gjort det allerede, eller har begynt på det. Selv tar jeg det med ro og tenker det er kjekt å ha noe å gjøre når riene starter (Og skulle det ikke gå etter planen får mannen ordne det ;))
 
Jeg venter nok til 1 måned før termin eller kanskje til og med litt senere. Men å begynne å skrive ned på liste hva man vil ha med er sikkert lurt, da kan man jo ta det i full fart hvis nødvendig.
 
Jeg venter nok til 1 måned før termin eller kanskje til og med litt senere. Men å begynne å skrive ned på liste hva man vil ha med er sikkert lurt, da kan man jo ta det i full fart hvis nødvendig.
Jeg venter nok til 1 måned før termin eller kanskje til og med litt senere. Men å begynne å skrive ned på liste hva man vil ha med er sikkert lurt, da kan man jo ta det i full fart hvis nødvendig.
At skrive en liste lyder som en god ide. Den vil jeg låne:happy:
 
Jeg begynte såvidt i dag! Eller.. Jeg lette frem bagen og putta nedi det jeg vet jeg MÅ ha med sånn at jeg vet det er rent og klart :) Er straks i uke 35,og her har tidligere fødsler gått så fort at jeg ikke satser på å pakke etter at riene starter:dead:
 
Jeg har begynt litt denne uka. Er bare 30+0, men man vet jo aldri hva som kan skje.

Foreløpig har jeg bare pakket klær og saker til baby, kremer og håndpumpe. Venter nok enda noen uker med klær til meg selv, da jeg nesten ikke har klær som passer lenger og ikke kan pakke vekk så mye av det.. Kan ikke bare gå i de to samme tightsene hele sommeren heller :laughing002
 
Jeg har begynt litt denne uka. Er bare 30+0, men man vet jo aldri hva som kan skje.

Foreløpig har jeg bare pakket klær og saker til baby, kremer og håndpumpe. Venter nok enda noen uker med klær til meg selv, da jeg nesten ikke har klær som passer lenger og ikke kan pakke vekk så mye av det.. Kan ikke bare gå i de to samme tightsene hele sommeren heller :laughing002
Har det lidt på samme måde, med klær til mig selv. Vil helst ikke pakke for meget allerede, da jeg så står og mangler nu:laughing002
Men klær til babyen kan jeg godt begynder at pakke
 
Har pakket til babyen og skrevet liste til meg selv, er jo egentlig ikke såå mye man trenger, men fikk beskjed fra jordmor i dag at jeg ikke fikk drøye med å reise på sykehuset ettersom forrige fødsel gikk ganske kjapt. Kommer til å ha den ferdigpakket til en måned før termin☺️
 
Har heller ikke begynt å pakke fødebagen. Ble på overtid sist, og tenker at det sikkert blir det igjen. Så pakker rundt termin datoen tror jeg. Hvis fødselen begynner før får det heller bli en positiv overraskelse også får jeg pakke mens det har begynt (evt la pappaen pakke) :)
 
Jeg har kjøpt inn nesten alt (mangler en sånn reisetannbørste og liten tannkrem bare), og har pakket ned en singlett, en t-skjorte og en bukse. Har også pakket ned sko til dusjen, og putter shampo, balsam og body wash i sånne små reisegreier og lagt nedi! Også har jeg pakket ned et par outfits til baby :) eneste som mangler er ladere og snacks, men det tar jeg litt nærmere! Syns det er greit å ha den klar, for er ikke gøy å ikke ha noe som helst om man føder tidligere
 
Hvornår vil i pakke fødetasken? Sys stadig der er Så længe til fødsel. Er i uke 33.
Ser lidt for mig at gøre det, når jeg stopper på job 3 uker før termin. Men kan forstå på folk omkring mig, at det er sent
Jeg fødte 37+0 med første ungen. Begynte med vannavgang og fra d til hele fødselen var ferdig tok d 4 timer. Jeg hadde ikke rier før den siste timen så var så vidt vi kom oss til sykehuset. Med nr 2 gikk det 1 time fra 5 cm og vannavgang til ferdig født. Nå med corona så kan ikke folk komme og levere ting på føde avdelingen. Så jeg har pakket slik at alt er klart nå. Er nesten 34 uker nå. Eneste jeg ikke har nedi er noe mat jeg skal ha med for å spise under fødsel og på barsel hotellet.
 
Jeg har ikke pakket den enda, men har skrevet en liste over ting jeg tenker kan være greit å ha med. Ender nok opp med å pakke den rundt uke 34 i tilfelle fødsel kommer litt brått på, selv om jeg har på følelsen at det sikkert blir overtid på meg. Stoler ikke på at samboeren får med seg alt :laughing002
 
Har ikke pakket enda, men har laget en liste der jeg har skrevet opp hva som skal oppi til både meg, babyene og mannen. Tenker å få vasket de siste babyklærne og starte å pakke, er flere som mener at babyene kommer i juli, og da er det plutselig ikke like god tid som jeg liker å tro jeg har :hilarious:
 
Er 33+3 nå, har ikke pakket noe enda, men tenker på det ofte... Må pakke en bag til storesøster også om foreldrene mine ikke har kommet enda og hun må være hos venner. Vi har nesten 2 timer til sykehuset, og kommende storesøster kom ganske fort. Så bør ha litt klart...;)
 
Oi, jeg har faktisk ikke tenkt tanken en gang. Og er jo mindre enn to måneder til fødsel så det kan jo være greit. Husker nesten ikke hva jeg hadde med sist engang.
 
Da jeg fødte i 2018 kunne jeg fritt hente meg mat på barsel, når jeg ville hele døgnet, men nå med korona og alt er det kanskje litt annerledes? Isåfall må jeg kanskje tenke litt alternativt når det gjelder fødebag. Var på sykehuset i 6 dager sist, 2 dager før fødsel og 4 etter, så en matpakke vil jo ikke holde seg god så lenge.
 
Pakket den i uke 28 tror jeg, men den blir ompakket innimellom da :hilarious:. Jeg har litt panikk for å ikke ha det klart til fødsel. Da vannet plutselig gikk for tidlig sist og jeg ble hentet av ambulanse så rakk jeg ikke å pakke.. da måtte jeg få min mor til å pakke for meg, noe som var litt ugunstig :dead:.

Men nå er alt klart til fødsel, lille kan bare få holde seg inn iallefall 2 uker til :Heartred. Er i uke 35+0 i dag :love7
 
Jeg pakket min i uke 36. Men babyen brukte evigheter på å komme ut så i uke 40+et eller annet pakket jeg den ut igjen fordi jeg var så frustrert. Pakket den på nytt rundt uke 41+5 eller noe sånt
 
Back
Topp