❤Jubeltråd

Fordeler med coronaviruset;
- slipper å late som en drikker på fester og lide seg igjennom lang kveld!:hilarious:
- slipper å late som en er våken/har det bra selv om formen er dritt, fordi du ser ingen denne tiden uansett :wacky:
- slipper å måtte slite med å holde på henneligheten, for en er jo hjemme alene stortsett uansett:hilarious:
- kan gå i behagelige klør som kanskje ikke er sp flatterende, men er høyst nødvendig i disse dager:rolleyes:


:blob6:blob7:blob3:blob10
Så enig beste tiden å være gravid på. Går ikke glipp av noe uansett
 
Jubler for 14+0 og andre trimester ❤❤
 
Jubler for at eg er 13+0 idag :smiley-bounce015 Første svangerskapskontroll, kanskje eg til og med får høre hjerteslag :happy093
 
Jubler for 12+0:smiley-bounce016
 
Føler meg superteit, men jubler faktisk for at jeg har huset for meg selv og helt fri i dag ❤️
 
Jubler for bedre form! Jeg har ikke kastet opp i dag, for første gang på sååå lenge! :D Håper dette varer!
 
Jubler for at jeg er 12+0 og vi hadde første møte med jordmor på fredag og da fikk vi se lille mageboeren på ultralyd :Heartbigred :Heartbigred
 

Vedlegg

  • IMG_20200613_215345_670.jpg
    IMG_20200613_215345_670.jpg
    26,9 KB · Visninger: 18
Jeg jubler etter å ha vært på UL i dag, der vi fikk bekreftet at alt så helt perfekt ut og den lille har det bra i magen, og kjønnet var det ingen tvil om <3 Er 15+1 i dag, ble satt tre dager tilbake, men det har ingenting å si når alt gikk så bra :’)
 
Back
Topp