Tusen takk gode deg!WOW! For en utrolig historie! Gratulere så mye!! Dette fortjener dere![]()
jeg er helt knust over hvordan dette endte for dere. Ufattelig urettferdig. Jeg har ikke ord. Sender deg tonnevis av gode tanker og kjærlighet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk gode deg!WOW! For en utrolig historie! Gratulere så mye!! Dette fortjener dere![]()
jeg er helt knust over hvordan dette endte for dere. Ufattelig urettferdig. Jeg har ikke ord. Sender deg tonnevis av gode tanker og kjærlighet
Tusen takk gode deg!jeg er helt knust over hvordan dette endte for dere. Ufattelig urettferdig. Jeg har ikke ord. Sender deg tonnevis av gode tanker og kjærlighet
![]()
Jeg er glad det gikk bra for en av oss iallefall. Sender deg alle lykkeønskninger om at de 2 små nyttårsstjernene vokser seg store og sterke 
Tusen takkJeg er glad det gikk bra for en av oss iallefall. Sender deg alle lykkeønskninger om at de 2 små nyttårsstjernene vokser seg store og sterke
![]()

Ja så det❤ fantastisk det gikk så bra på ultralyden din. Kjempe glad for det! Nå skal det endelig bli babyer på oss begge!❤Var bare 1 inni magehuset mittSelvom jeg hadde følelsen av 2
![]()
Men hun jordmoren sa at jeg var i alderen for å få tvillinger så kanskje om vi bestemmer oss for å få en til om noen år såJa så det❤ fantastisk det gikk så bra på ultralyden din. Kjempe glad for det! Nå skal det endelig bli babyer på oss begge!❤
uansett så er vi veldig glade Men hun jordmoren sa at jeg var i alderen for å få tvillinger så kanskje om vi bestemmer oss for å få en til om noen år såuansett så er vi veldig glade
ja nå blir det babyer på oss
Gleder meg sånn vil bare at tiden skal gå litt fortere
![]()
Enig!!Men hun jordmoren sa at jeg var i alderen for å få tvillinger så kanskje om vi bestemmer oss for å få en til om noen år såuansett så er vi veldig glade
ja nå blir det babyer på oss
Gleder meg sånn vil bare at tiden skal gå litt fortere
![]()

Jeg blir 34 så hun sa bare! Du er i alderen til å slippe 2 eggHvilken alder er alder for å få tvillinger?![]()

Jeg blir 34 så hun sa bare! Du er i alderen til å slippe 2 egg![]()
Åherreguud, så gøy!!!!Jeg må bare dele nyhetene med dere!
I dag er en dag jeg aldri kommer til glemme.
Vi har brukt 1 år på å bli gravid og gått igjennom 1 prøverørsforsøk. Vi fikk satt inn ET perfekt egg (blastocyst).
Vis vedlegget 328101
I dag 7+1 var vi på ultralyd og fikk vite det ene egget har delt seg i 2 og vi venter ENEGGEDE TVILLINGER!Vi hadde aldri i vår villeste fantasi sett dette komme. Jeg har ikke voldsomme symptomer eller noe. Begge ble målt til perfekt strl, 12mm. Vi føler oss så heldig. Et sjokk. Men så mye glede vi aldri kunne forestilt oss!
så nå er vi minst 4 tvilling gravide her!?
Vis vedlegget 328100
Ååå tusen tusen takk!!Åherreguud, så gøy!!!!Dette fortjente dere!!!!! Stor Happy klem!!!

Svarte deg akkurat i tvilling tråden! Er så gøy å høre om flere med eneggede! Blir utrolig glad av å lese det! Tusen takk!Så herlig! du har mye glede i vente.. jeg har 2 herlige småtasser på 16 mnd!![]()

Ååh så koselig!! Tusen hjertelig takk! Plutselig får vi de samtidigSniker fra desember
Hurra for graviditet og ikke minst tvillinger! Så glad for å se flere «kjente» med nyttårsraketter på gang
Lykke til, kjære deg!
Masse lykke til du også skjønne!