IVF mirakel ❤

WOW! For en utrolig historie! Gratulere så mye!! Dette fortjener dere :Heartbigred:wav
Tusen takk gode deg!:Heartbigred jeg er helt knust over hvordan dette endte for dere. Ufattelig urettferdig. Jeg har ikke ord. Sender deg tonnevis av gode tanker og kjærlighet:Heartbigred

Tusen takk gode deg!:Heartbigred jeg er helt knust over hvordan dette endte for dere. Ufattelig urettferdig. Jeg har ikke ord. Sender deg tonnevis av gode tanker og kjærlighet:Heartbigred

Tusen takk :Heartred Jeg er glad det gikk bra for en av oss iallefall. Sender deg alle lykkeønskninger om at de 2 små nyttårsstjernene vokser seg store og sterke :Heartbigred

Var bare 1 inni magehuset mitt❤️ Selvom jeg hadde følelsen av 2 :hilarious:

Ja så det❤ fantastisk det gikk så bra på ultralyden din. Kjempe glad for det! Nå skal det endelig bli babyer på oss begge!❤
Men hun jordmoren sa at jeg var i alderen for å få tvillinger så kanskje om vi bestemmer oss for å få en til om noen år så :hilarious: uansett så er vi veldig glade :) ja nå blir det babyer på oss ❤️ Gleder meg sånn vil bare at tiden skal gå litt fortere ❤️

Men hun jordmoren sa at jeg var i alderen for å få tvillinger så kanskje om vi bestemmer oss for å få en til om noen år så :hilarious: uansett så er vi veldig glade :) ja nå blir det babyer på oss ❤️ Gleder meg sånn vil bare at tiden skal gå litt fortere ❤️

Hvilken alder er alder for å få tvillinger? :P

Enig!!:Heartbigred:cheers

Jeg må bare dele nyhetene med dere!
I dag er en dag jeg aldri kommer til glemme.
Vi har brukt 1 år på å bli gravid og gått igjennom 1 prøverørsforsøk. Vi fikk satt inn ET perfekt egg (blastocyst).

Vis vedlegget 328101

I dag 7+1 var vi på ultralyd og fikk vite det ene egget har delt seg i 2 og vi venter ENEGGEDE TVILLINGER! :dummy1::dummy1: Vi hadde aldri i vår villeste fantasi sett dette komme. Jeg har ikke voldsomme symptomer eller noe. Begge ble målt til perfekt strl, 12mm. Vi føler oss så heldig. Et sjokk. Men så mye glede vi aldri kunne forestilt oss! :Heartbigred så nå er vi minst 4 tvilling gravide her!?

Vis vedlegget 328100
Åherreguud, så gøy!!!!❤️❤️Dette fortjente dere!!!!! Stor Happy klem!!!

Så herlig! du har mye glede i vente.. jeg har 2 herlige småtasser på 16 mnd! :)

Sniker fra desember:)
Hurra for graviditet og ikke minst tvillinger! Så glad for å se flere «kjente» med nyttårsraketter på gang:Heartred

Lykke til, kjære deg!

Sniker fra desember:)
Hurra for graviditet og ikke minst tvillinger! Så glad for å se flere «kjente» med nyttårsraketter på gang:Heartred

Lykke til, kjære deg!
Ååh så koselig!! Tusen hjertelig takk! Plutselig får vi de samtidig:love7 Masse lykke til du også skjønne!:Heartred

Back
Topp