Hvem er vi Februardamer?

Alder:35

Jobb: Inneselger

Sivilstatus: Sambo

Barn fra før:0

Termin: ca 7. februar :)

3 ord som beskriver deg: Rettferdig, omsorgsfull og overanalyserende:rolleyes:

Tanker rundt det at du er gravid: Jeg er kjempeglad, barnet er så høyt ønsket av oss begge, og vi har vært igjennom et par SA'er det siste året. Lykkelig og livredd på samme tid. Håpefull om at det går bra denne gangen <3

Alder: 30

Jobb: Barnehagelærer

Sivilstatus: Forlovet samboer

Barn fra før: 1

Termin: 14.02.21

3 ord som beskriver deg: Rolig, omtenksom, leken

Tanker rundt det at du er gravid: Jeg er overlykkelig, og glad for at det gikk så fort. Men jeg er også livredd for å miste. Kanskje mer nervøs nå enn sist. Gleder meg så til å dele nyheten med flere, til magen vokser, til å kjenne spark, til å møte den lille, og til tilværelsen med to barn!

Alder: 33

Jobb: Rådgiver

Sivilstatus: Gift

Barn fra før: 1

Termin: ca. 23.2

3 ord som beskriver deg: Rolig, blid og vittig

Tanker rundt det at du er gravid: Mest glad, litt stressa pga meget tøft svangerskap sist. Er mye alene med mini, og det krever en del fra før av. Så blandede følelser, men er heldigvis mest glad :woot: Håper bare jeg slipper bekkensmertene :wtf:

Alder: 36

Jobb: ja

Barn fra før: 3

Termin: 3.2

3 ord som beskriver deg: Bedagelig, hyggelig, lun

Tanker rundt det at du er gravid:
Sjokk. Uplanlagt. Var tilfreds med 3. Gruer meg til svangerskapet og fødsel. Gleder meg til å ha baby, men vet det blir travlere og travlere. Liker ikke å ha det travelt. Men ordner seg nok dette også. Jeg er heldigvis en veldig familiekjær person.

Alder: 37

Jobb: Barneverntjenesten - så bare pass dere! :smiley-bounce015

Sivilstatus: Eneste single her! :excited001

Barn fra før: Ingen

Termin: 17.02.

3 ord som beskriver deg: Bulldozer, nerd, omsorgsfull

Heeelt sykt! Er uendelig glad etter mange måneder med masse hormonsprøyter og tabletter osv. Og nå er jeg sulten og må finne noe mat. :happy093

Alder: 28

Jobb: Barne- og ungdomsarbeider

Sivilstatus: Gift (vært sammen i 9 år og gift i 7)

Barn fra før: 2 gutter, en som blir 4 denne måneden og en på 7 måneder.

Termin: ca 22. Februar

3 ord som beskriver deg: Omtenksom, rolig, kreativ

Tanker rundt det at du er gravid: Det var veldig uventet, var ett stort sjokk med en gang, men ble veldig fort glad og vant med tanken.

Hadde egentlig time til å sette inn spiral så vi hadde bestemt oss for at vi var ferdige, men det er visst meningen at vi skal ha 3 barn❤️
Var egentlig det jeg alltid har ønsket meg, men etter at det tok så lang tid og mange nedturer for å få han første så tenkte jeg at jeg visste ikke om jeg orket mer enn en gang til, og etter at det tok nesten like lang tid å få nummer 2 så var vi helt sikre på at vi nok aldri klarte å få fler og var takknemlig for å være så heldige å få 2 perfekte gutter. Så selv om dette ikke var planlagt så er denne lille skatten veldig ønsket og velkommen ❤️ (men dette blir siste:p)
Så gøy å lese :Heartpink Jeg blir 28 i år, og bor i Flekkefjord. Helt likt her ifht at nr 3 var uplanlagt. Eldste er 7 år her, og minste 1 år.

Alder: 28 år

Jobb: barne og ungdomsarbeider

Sivilstatus: Samboer

Barn fra før: 3 gutter (7, 5 og 2 år)

Termin: 27 februar

3 ord som beskriver deg: omsorgsfull, energisk, positiv

Tanker rundt det at du er gravid: veldig glad, men kjenner en større bekymring denne gang enn med de andre. Både på om denne spiren holder helt til mål, og om det er friskt. Har friske og raske gutter fra før, og føler da at sjangsen for at nummer 4 ikke er det er til stede (helt teit, jeg vet). Men ellers i lykkerus :love7

Så gøy å lese :Heartpink Jeg blir 28 i år, og bor i Flekkefjord. Helt likt her ifht at nr 3 var uplanlagt. Eldste er 7 år her, og minste 1 år.

Så gøy da :-) er han/hun på 1 år født i 2019 da? Da får vi jo 2 som er samme årstall.
Når har du termin?
Er du født i 91 eller 92? Jeg er født i 91 og blir 29 i september i år

Så gøy da :) er han/hun på 1 år født i 2019 da? Da får vi jo 2 som er samme årstall.
Når har du termin?
Er du født i 91 eller 92? Jeg er født i 91 og blir 29 i september i år
Hun er født juni 2019 :) Foreløpig termin 17. Februar. Gikk egentlig på Cerazette, så har ikke hatt mensen 2 ganger siden fødsel, sist i starten av april. Men har kun hatt sex 22. og 24. Mai, så det må ha vært da. Så senest 17. Februar tror jeg.
Jeg er født i 92. Blir 28 i september :)

Hun er født juni 2019 :) Foreløpig termin 17. Februar. Gikk egentlig på Cerazette, så har ikke hatt mensen 2 ganger siden fødsel, sist i starten av april. Men har kun hatt sex 22. og 24. Mai, så det må ha vært da. Så senest 17. Februar tror jeg.
Jeg er født i 92. Blir 28 i september :)

Hehe så gøy, da skiller de kun 5 mnd :-)

Gikk ikke på prevensjon men har kun hatt mensen 1 gang etter fødsel og det var i slutten av april /begynnelsen av mai, men kun hatt sex 2 ganger denne syklusen vi også. Så må ha skjedd i pinsehelga er jeg tålig sikker på selv om legen mente at det var en mulighet for at det hadde skjedd 16.mai også som var første gang. Håper å få ett mer tydelig svar på det på blodprøve, kommer til å spørre om en tidlig ultralyd også pga den rosa utfloden jeg hadde i går

Hehe så gøy, da skiller de kun 5 mnd :)

Gikk ikke på prevensjon men har kun hatt mensen 1 gang etter fødsel og det var i slutten av april /begynnelsen av mai, men kun hatt sex 2 ganger denne syklusen vi også. Så må ha skjedd i pinsehelga er jeg tålig sikker på selv om legen mente at det var en mulighet for at det hadde skjedd 16.mai også som var første gang. Håper å få ett mer tydelig svar på det på blodprøve, kommer til å spørre om en tidlig ultralyd også pga den rosa utfloden jeg hadde i går
Høres lurt ut.
Vi har bare hatt sex 22. og 24. Mai, før det er noen måneder siden, så det må nesten være da. Selv om jeg syns det er sprøtt at det er mulig å treffe en eggløsning, på Cerazette, med kun 2 sameier på ca 4 mnd :wideyed:

Alder: 34
Jobb: økonomi
Samboer, 1 barn fra før
Termin: 23.feb
3 ord som beskriver meg: livlig, utadvendt, omsorgsfull
Tanker: det har ikke gått opp for meg ennå. Men jeg er veldig glad :happy:

Alder: 23

Jobb: Renholder

Barn fra før: Det her blir første❤️

Termin: 22.02.2021

3 ord som beskriver deg: blid, omsorgsfull og sta.

Tanker rundt det at du er gravid: Jeg kan nesten ikke tro det! Er så glad, og går konstant rundt med ett lite smil :-) Jeg har endometriose og vi har prøvd en stund for å få det til. Tidligere har jeg opplevd 3 SA, så er samtidig veldig engstelig. Klarer nesten ikke å tro at det skal gå bra nå heller, men krysser fingrene. Dette barnet er sterkt ønsket av oss begge. Jeg vet at det er veldig tidlig, men skulle ønske jeg hadde flere symptomer. Nå er jeg bare trøtt og sliten. Jeg har også ganske sterke mensmurringer i magen, det samme som rett før de andre gikk galt. Så er redd. Håper virkelig at det skal gå bra denne gangen!

Alder: 29

Jobb: Ingeniør

Sivilstatus: Samboer/forlovet

Barn fra før: 1 jente på 7,5 mnd. Og bonusdatter på 7 år.

Termin: 03.02.2021

3 ord som beskriver deg: Treig, sta og tålmodig.

Tanker rundt det at du er gravid: Litt todelt, glad og stresset. Vi droppet kondomen kun den ene gangen, og rask hoderegning sa at mensen var rett rundt hjørnet og at sannsynligheten for jeg skulle bli gravid var meget liten. Men den var visst ikke stabilisert seg ennå etter fødsel, og det skulle visst ikke mer til. Så nå ligger det ann til å bli to tette (15 mnd mellom). Praktisk med at vi har alt utstyr liggende klart, og at de vil få stor glede av hverandre! MEN jeg hadde et tøft svangerskap sist og ikke klar for å gå gjennom det igjen allerede. I tillegg vil det bli svært hektisk med to små

Alder: 25

Jobb: Helsefagarbeider/student

Barn fra før: En gutt på 19 mnd:Heartblue

Termin: forløpig 15. februar

3 ord som beskriver deg: sta, blid, optimistisk

Tanker rundt det at du er gravid: er overlykkelig over graviditeten, men samtidig er jeg veldig spent på den travle tiden fremover da jeg har søkt meg inn på et 5årig integrert master program til høsten:woot: krysser fingrene for at jeg jeg kommer inn! Det kommer nok til å bli noen tøffe år, men jeg er veldig innstilt og motivert til å gjennomføre denne utdanningen selv med snart til sammen 2 småbarn! :cheers

Mange rogalendinger !!

Alder: 25 år

Jobb: pedagog i bhg

Barn fra før: 1 barn

Termin: 24 februar

3 ord som beskriver deg: positiv, kreativ og sta

Endelig!! Vi har snart prøvd 1 år.. hadde en SA i mars kombinert med stor cyste (jeg har pco) så hele endte med sykehusinnleggelse...Tørr ikke slippe jubelen løs helt enda

Alder: 34

Jobb: Lærer/spesialpedagog

Sivilstatus: Gift (i 7 år)

Barn fra før: En gutt på 3 år

Termin: 26. feb

3 ord som beskriver meg: snill, positiv og hjelpsom

Tanker: Dette er et veldig ønsket barn, så akkurat nå er det bare glede ❤️

Mange rogalendinger !!

Alder: 25 år

Jobb: pedagog i bhg

Barn fra før: 1 barn

Termin: 24 februar

3 ord som beskriver deg: positiv, kreativ og sta

Endelig!! Vi har snart prøvd 1 år.. hadde en SA i mars kombinert med stor cyste (jeg har pco) så hele endte med sykehusinnleggelse...Tørr ikke slippe jubelen løs helt enda
Vi hadde også en SA i feb/mars ❤️ Håper dette er mnd for oss begge.

Alder: 34 år

Barn fra før: en gutt :)

Termin: 8. februar

3 ord som beskriver deg: omtenksom, optimistisk og livlig

Tanker rundt det at du er gravid: blandede følelser! Selvfølgelig glad, vi har jo prøvd :) Men innser at det passer dårlig med jobb, og trist fordi min svigerinne mister

Alder: 39

Jobb: Sjukepleiar

Sivilstatus: snart samboer

Barn fra før: 10 år gammel jenta

Termin: 19.02.21

3 ord som beskriver deg: glad, gal og inkluderande

Tanker rundt det at du er gravid: Fyrste tanke er oisann! Litt skremt, men spennande og kjekt å få oppleva det igjen.

Back
Topp