Se tv-serier flere ganger?

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Ser du tv-serier du liker godt flere ganger? Eller "må" det være noe nytt hver gang du ser?
Og hvilke tv-serier har du i så fall sett flere ganger? :)
 
Startet nett på nytt med Chicago med:D Er over 1 år sida eg såg alle sesongene. Eg har starta på nytt med Supernatural også.
 
Ser mange serier på nytt. Noen kan jeg se et par ganger, andre kan jeg se utallige ganger uten å bli lei :p
Særlig når jeg perler så må jeg ha noe jeg har sett før, slik at det ikke er så viktig å måtte få med seg alt:p
 
Mange serier jeg har sett på flere ganger , er så mange fine serier synes jeg som er verdt å se igjen å igjrn
 
Jeg har sett mange serier flere ganger, og samtidig liker jeg godt å se nye serier også.
De seriene jeg har sett flest ganger, typ hele serien mer enn 3 ganger, er Friends (ser den nesten 1 gang i året), That 70s Show, Battlestar Galactica, Lost, Greys Anatomy, Sex og Singelliv, og Rome.

Ellers er appen TVTime både kjekk og skummel å ha, der kan man føre opp alt man har sett av serier (og filmer), og se hvor mye tid av livet man har brukt.
Jeg er nå oppe i 13.000 episoder av forskjellige seriee, som har tatt meg 11 måneder, 21 dager og 1 time av livet mitt så langt :eek::hilarious:
 
Ser du tv-serier du liker godt flere ganger? Eller "må" det være noe nytt hver gang du ser?
Og hvilke tv-serier har du i så fall sett flere ganger? :)
Har sett trillingliv tre ganger nå, og har lyst til å se den igjen og igjen. Er så deilig å se noen som sliter mer enn en selv gjør med nyfødte i hus. Føler meg straks bedre da! Ellers ser jeg gjerne Tore på sporet om igjen, og mye annet også egentlig. Så nylig på en hel sesong av Terrace House igjen. Og går med planer om å se The Good Wife på nytt. How I met your mother er blitt en klassiker som kan ses igjen og igjen.
 
Jeg har sett mange serier flere ganger, og samtidig liker jeg godt å se nye serier også.
De seriene jeg har sett flest ganger, typ hele serien mer enn 3 ganger, er Friends (ser den nesten 1 gang i året), That 70s Show, Battlestar Galactica, Lost, Greys Anatomy, Sex og Singelliv, og Rome.

Ellers er appen TVTime både kjekk og skummel å ha, der kan man føre opp alt man har sett av serier (og filmer), og se hvor mye tid av livet man har brukt.
Jeg er nå oppe i 13.000 episoder av forskjellige seriee, som har tatt meg 11 måneder, 21 dager og 1 time av livet mitt så langt :eek::hilarious:
Å Gud ja, sex og singelliv ser jeg om igjen og om igjen. Burde få meg den på DVD.
 
Ser mange serier på nytt. Noen kan jeg se et par ganger, andre kan jeg se utallige ganger uten å bli lei :p
Særlig når jeg perler så må jeg ha noe jeg har sett før, slik at det ikke er så viktig å måtte få med seg alt:p
Samme her, men hekler. Eller nå for tiden sitter jeg med baby på armen. Da får man ikke med seg så mye. Kjekt å ha sett alt før da, så trenger man ikke pause og spole tilbake.
 
Ja, noen gode gamle ser jeg om igjen og om igjen:D
Sex og singelliv
Venner for livet
New girl
:p
 
Har nettopp sett alle Greys Anatomy på ny, ellers er det kjekkest med nye serier synes jeg. Er mye kjekt å velge mellom :)
 
Noen få er sett om igjen, ellers så ser jeg nytt hver gang.
 
I mangel på nye serier å se til en hver tid, ser jeg/vi flere om igjen. Noen ganger som nevnt fordi vi ikke finner noen nye serier vi liker og noen ganger fordi vi liker noen serier godt og ser de en gang til. Får med oss flere detaljer andre gangen. Noen serier som Friends har jeg sikkert sett 10 ganget minst :p
 
Lie to me og white collar har vi sett på nytt hvertfall. Tror vi kommer til å se game of thrones på nytt også, har ikke sett siste sesong enda, men regner med vi begynner fra start.
 
Mange serier, men spesielt ‘Friends’ , ler hver gang :)
 
Ser du tv-serier du liker godt flere ganger? Eller "må" det være noe nytt hver gang du ser?
Og hvilke tv-serier har du i så fall sett flere ganger? :)

Det er mye jeg har sett flere ganger. Blir fort stressa/engasjert i serier så greit å se noe hvor man veit hva som skal skje og ikke må bekymre meg for om det ender sånn som jeg vil :p . Mannen skjønner det absolutt ikke, han ser ting bare 1 gang :confused005

Det store symesterskapet både sesong 3 og 4: sett hevr sesong.... FIRE ganger. Og det er de samme som vinner hver gang såklart :hilarious:
 
Jeg ser mye om igjen! Akkurat nå ser jeg på how i met your mother for n’te gang :hilarious:
Serier som Big bang, Neste sommer, Friends, Frustrerte fruer, Younger, sex og singelliv er serier jeg kan se tusen ganger om igjen, ofte er det på i bakgrunn om jeg ikke følger med. Ellers følger jeg med på mye nytt og! Følger med på The Rookie som eneste nye for øyeblikket.
 
Back
Topp