Se tv-serier flere ganger?

Ser alle sesongene av friends ca en gang i året.
Det samme gjelder the office.
Har andre serier jeg ser på flere ganger også, men som jeg gjerne vil ha litt tid mellom hver gang jeg ser dem
 
Enkelte serier og filmer kan jeg se om igjen mange ganger ja, spesielt om jeg vil strikke. For da kan jeg serien utenat helst og kan følge med, uten å følge med :p

Typisk Greys, Criminal Minds, Friends, Modern Family, Simpsons, Bridget Jones filmene, ymse musikal filmer også.
 
Klarer ikke se filmer eller serier flere ganger.

Det eneste jeg har sett flere ganger er det lille huset på prærien som jeg elsket da jeg var liten. Kjøpte DVDene for rundt 13-14 år siden :hilarious:
 
Har en del serier som jeg ser igjen med jevne mellomrom som feks. band of brothers og from the earth to the moon. Ellers har jeg sett friends, gilmore girls, buffy, firefly, the big bang theory, og en del andre flere ganger og. Akkurat nå skal jeg se normal people for tredje gang. Ny serie som ligger på nrk, men som er utrolig bra (til og med bedre enn boken).
 
Jada! Mange på lista som skal sees igjen
-Gilmore girls
-Six feet under
-The big bang theory
-My name is earl
-ALF
-the L Word
-sex og singelliv
-fødeavdelingen
 
Jeg orker som regel ikke å se på nytt. Har sett episoder med friends, frustrerende frue og game of thrones flere ganger. må være lenge siden jeg har sett det.
 
Back
Topp