Lykke tilVannet mitt gikk for 1,5 t siden. Så nå ligger jeg på føden hvor de tar prøver av meg

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilVannet mitt gikk for 1,5 t siden. Så nå ligger jeg på føden hvor de tar prøver av meg

Oj, lykke til! Så spennendeVannet mitt gikk for 1,5 t siden. Så nå ligger jeg på føden hvor de tar prøver av meg

34+2. Skal på antibiotika i 3 døgn så hvis jeg ikke får rier før det blir jeg sendt hjem.Ok, hvor langt er du? 33+ noe?
håper baby blir inne noen dager tiler nok det beste selvom fødsel såpass “lite” før pleier å gå veldig greit
Vannet blir jo dannet igjen, men du må sikkert ha oppfølgning på det. De stopper vel heller ikke rier etter 34 fullgåtte uker34+2. Skal på antibiotika i 3 døgn så hvis jeg ikke får rier før det blir jeg sendt hjem.
Nei dersom riene starter stopper de ingenting nå. De bare håper at han vil bli der inne litt lengreVannet blir jo dannet igjen, men du må sikkert ha oppfølgning på det. De stopper vel heller ikke rier etter 34 fullgåtte uker
Det er bestNei dersom riene starter stopper de ingenting nå. De bare håper at han vil bli der inne litt lengre
Ser ikke sånn ut. Riene har startetLykke til, håper baby får litt mer tid i magehulen din![]()
Det skal gå bra likevel tenker jeg 
Håper detMasse lykke tilDet skal gå bra likevel tenker jeg
![]()
Håper detalle virker veldig positive her
Oi, 5 dager var ikke så værst. Hva var fødselsvekten?Jeg fødte i uke 35+2 sist så det er ikke så mange dagene forskjell. Ingen komplikasjoner og vi kom hjem etter 5 dager. Håper det blir noe lignende for deg![]()
Ser ikke sånn ut. Riene har startet

Oi, 5 dager var ikke så værst. Hva var fødselsvekten?
Heier på deg og lillebarnet! Dette går bare godtSer ikke sånn ut. Riene har startet

Gratulerer så mye!Oppdatering. Da fødte jeg i går kl 21.07, han var hele 2245g, 42 cm og 31cm. Han ligger til observasjon nå og får litt puste hjelp men alt står bra til.![]()

Gratulerer så mye!!Oppdatering. Da fødte jeg i går kl 21.07, han var hele 2245g, 42 cm og 31cm. Han ligger til observasjon nå og får litt puste hjelp men alt står bra til.![]()
GratulererOppdatering. Da fødte jeg i går kl 21.07, han var hele 2245g, 42 cm og 31cm. Han ligger til observasjon nå og får litt puste hjelp men alt står bra til.![]()
Har tenkt på dere!