Forskjell på city cross, nitro, og Edge?

Tirili

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Vet at Edge er ganske stor, men er det mye forskjell på de andre? Er 10 år siden forrige gang jeg var i barnevogn jungel, trenger litt info om disse forskjellige bag delene

City Cross (utgått modell) brukes med City bag, det samme kan brukes på Nitro (også utgått modell). Er bare noen få centimeter forskjell på Edge sin bag, kontra City bag. Kan også bruke Super Viking bag på City Cross og Nitro. Den er like lang som City bag.

Tenker å kanskje kjøpe en brukt vogn men hun som selger vet ikke hva vogn det er eller hva understell det er. Men er det slik at de fleste emmaljunga bager og sportsdelene kan brukes på alle understell til emmaljunga?

City cross: 4 faste hjul
Nitro: vendbare små hjul foran
Edge: mye større generelt enn de to andre

Tenker å kanskje kjøpe en brukt vogn men hun som selger vet ikke hva vogn det er eller hva understell det er. Men er det slik at de fleste emmaljunga bager og sportsdelene kan brukes på alle understell til emmaljunga?

Stort sett. Usikker på NXT-modellene, de kan ha egen måte å feste på.

Sorry, nå bomma jeg. Det der er en City bag. :bag:

Jeg landa også på at det må være super nitro. Noen som vet om det er mulig å få nye hjul til dem enda?
Å dere som ikke bruker sportsdelene på bag vogna hva sportsvogn kjøper dere fra rundt 6 mnd?

Jeg landa også på at det må være super nitro. Noen som vet om det er mulig å få nye hjul til dem enda?
Å dere som ikke bruker sportsdelene på bag vogna hva sportsvogn kjøper dere fra rundt 6 mnd?

Det tror jeg skal være mulig ja, det er det samme understellet som har blitt solgt med Edge også.

Jeg synes sportsvogndelen på Nitro er god jeg da, og bruker bare den. Vi har dog brukt bag i 8-9 måneder.

Det ser veldig ut som super nitro. Vi har dette understellet, men har kjøpt både super viking bag og sportsdel da vi ikke var fornøyd med de som fulgte med. Vi byttet til sportsdel når lille var mellom 4-5 måneder, så måtte nesten ha ergonomisk.

Back
Topp