Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Valgte kamera fordi vi har stort hus, baby med rom i 2 etasje. Også veldig fint å kunne bruke kamera når babyen ligger i vogn og sover. Med førstemann hadde vi ikke kamera, og da løp jeg inn og ut av rommet når babycallen lagde lyd eller skurret.
For meg hadde det blitt en ulempe med kamera siden jeg ser for meg at jeg hadde blitt avhengig av å sitte å se på detJeg ser ikke noen grunn til å ikke ha kamera med, jeg. Er vel ingen negative ting ved å kunne se babyen og vite at den ligger trygt og fint i senga/vogna si.
Vi har hatt Neonate med kamera, den eneste ulempen er at foreldreenheten tipper så utrolig lett. Vår har falt en del ganger i gulvet etter halvannet års bruk, og fungerer ikke lenger uten å ha laderen stående i. Vi skal sikkert kjøpe en ny, og et ekstra kamera, når lillesøster kommer![]()

Blir litt både ogFor meg hadde det blitt en ulempe med kamera siden jeg ser for meg at jeg hadde blitt avhengig av å sitte å se på det![]()
For meg blir det da heller at hvis jeg er nysgjerrig så må jeg reise meg og gåBlir litt både ogNår du ikke har kamera og hører lyder sitter du å analyserer lydene lenge og lurer fælt på hva barnet gjør, mens med kamera ser du at barnet feks bare skal finne smukken
Så er enig med kalinnea, ser ingen grunn til å ikke ha med
vil du ha lengre batteritid kan du skru på kun lyd modus også.