Skravletråd

Hva har dere gjort denne pinsen?

I går dro mann og barn på telttur og jeg har storkost meg hjemme alene! En god bok på verandaen gjør godt for mor! Og ingen som har vekket meg i natt, det er deilig det! (Måtte opp å tisse to ganger, men det teller liksom ikke)
 
Hva har dere gjort denne pinsen?

I går dro mann og barn på telttur og jeg har storkost meg hjemme alene! En god bok på verandaen gjør godt for mor! Og ingen som har vekket meg i natt, det er deilig det! (Måtte opp å tisse to ganger, men det teller liksom ikke)

Sykt mye husarbeid. Plantet blomster, vasket biler, montert bilseter, vasket terrasser, ryddet ut hagemøbler, vasket barnevogna, plantesenteret, vasket babyklær, vasket alle husets dyner, overmadraser osv osv osv... har egentlig holdt på konstant hele pinsen.

I tillegg har 2 åringen vært småsyk. Sykt forkjøla og sover ikke om natta, så jeg er sliten nå kjenner jeg.
 
Sykt mye husarbeid. Plantet blomster, vasket biler, montert bilseter, vasket terrasser, ryddet ut hagemøbler, vasket barnevogna, plantesenteret, vasket babyklær, vasket alle husets dyner, overmadraser osv osv osv... har egentlig holdt på konstant hele pinsen.

I tillegg har 2 åringen vært småsyk. Sykt forkjøla og sover ikke om natta, så jeg er sliten nå kjenner jeg.
Nå følte jeg meg veldig lat... Du må huske å ta det litt med ro før fødsel også! God bedring til 2-åringen, ikke noe gøy når de små er syke...
 
Har gjort en masse denne helga, men idag veldig lite. Stekt pannekaker og bakt brownie siden vi hadde gjester idag. Da de reiste, for samboer på jobb oy bonusdatter hjem til mora, så har tatt en dusj og sitti i sofaen siden :love7
 
Hva har dere gjort denne pinsen?

I går dro mann og barn på telttur og jeg har storkost meg hjemme alene! En god bok på verandaen gjør godt for mor! Og ingen som har vekket meg i natt, det er deilig det! (Måtte opp å tisse to ganger, men det teller liksom ikke)
Var litt aktiv i starten med maling av kledning under/rundt verandaen, plenklipping, vask av terrassegulv og vask/klargjøring av utemøbler ;)
Men i dag har jeg bare slappet av med god samvittighet ;)
Mannen har også vært gull hver morgen og stått opp med 3,5-åringen sånn at jeg kunne sove lenge.
 
Hva har dere gjort denne pinsen?

I går dro mann og barn på telttur og jeg har storkost meg hjemme alene! En god bok på verandaen gjør godt for mor! Og ingen som har vekket meg i natt, det er deilig det! (Måtte opp å tisse to ganger, men det teller liksom ikke)

Bakt rundstykker med fyll til å fryse og ha med til fødsel slik at far har noe å spise, vasket klær og vasket bil, ellers ligget på sofaen og tatt det rolig:smug:
 
Hva har dere gjort denne pinsen?

I går dro mann og barn på telttur og jeg har storkost meg hjemme alene! En god bok på verandaen gjør godt for mor! Og ingen som har vekket meg i natt, det er deilig det! (Måtte opp å tisse to ganger, men det teller liksom ikke)
Skulle til å si ingenting, men så kommer jeg på at lille ble jo født på pinseaften. Herregud som dagene går :hilarious: Ammetåken har helt klart tatt meg
Ellers ikke mye, jobbet med å etablere ammingen stort sett.
 
Skulle til å si ingenting, men så kommer jeg på at lille ble jo født på pinseaften. Herregud som dagene går :hilarious: Ammetåken har helt klart tatt meg
Ellers ikke mye, jobbet med å etablere ammingen stort sett.
Hehe... ikke så lett med ammetåke. Føler jeg har hatt ammetåke store deler av svangerskapet, blir spennende å se hvor ille det blir når ungen er født.
 
Takk for det :) nå har hele familien blitt smittet :p
Veldig upraktisk å være forkjølet disse dager :dead:
Ja, jeg fikk jo ikke lov å komme på verken helsestasjon eller til fastlegen da jeg ble forkjølet. Var et salig styr å få målt blodtrykket da! Ønsker dere rask bedring
 
Ja, jeg fikk jo ikke lov å komme på verken helsestasjon eller til fastlegen da jeg ble forkjølet. Var et salig styr å få målt blodtrykket da! Ønsker dere rask bedring

Jeg har bare ikke sagt noe jeg da... bare møtte opp som normalt :angelic:. Jeg vet jo at jeg ikke har korona. Ingen sa noe
 
Var på ny kontroll på sykehuset i dag (pga lite fostervann), men ble ikke satt i gang i dag heller. Ny kontroll på mandag.

Kjenner jeg blir veldig sliten i hodet av å komme til kontroll to ganger i uka og at det er stor sjanse for å bli satt igang hver gang jeg er der. Er helt utslitt når jeg kommer hjem igjen.

Håper egentlig å bli satt igang på mandag, og bare bli ferdig med det. Er 37 uker på mandag, så nå vil hun jo ikke bli prematur. Men nå har jeg samtidig begynt å grue meg til fødsel, æsj ille lett å vite hva man egentlig vil.
 
Var på ny kontroll på sykehuset i dag (pga lite fostervann), men ble ikke satt i gang i dag heller. Ny kontroll på mandag.

Kjenner jeg blir veldig sliten i hodet av å komme til kontroll to ganger i uka og at det er stor sjanse for å bli satt igang hver gang jeg er der. Er helt utslitt når jeg kommer hjem igjen.

Håper egentlig å bli satt igang på mandag, og bare bli ferdig med det. Er 37 uker på mandag, så nå vil hun jo ikke bli prematur. Men nå har jeg samtidig begynt å grue meg til fødsel, æsj ille lett å vite hva man egentlig vil.

Hvordan fant de ut av lite fostervann?

Jeg hadde også det sist og de fant ut av det fordi jeg kom inn på sykehuset pga lite liv. Men jeg vet jo ikke hvordan det ligger ann denne gangen
 
Hvordan fant de ut av lite fostervann?

Jeg hadde også det sist og de fant ut av det fordi jeg kom inn på sykehuset pga lite liv. Men jeg vet jo ikke hvordan det ligger ann denne gangen
Hadde lite fostervann med nr to også. Var til kontroll for å sjekke hvilken vei ungen lå i uke 36, da syntes de ungen var liten, og jeg var ukentlig på ultralyd for å følge med på at hun vokste som hun skulle. På kontrollen i uke 38 var det lite fostervann og de fikk ikke vekstmålingene til å stemme, så da ble jeg satt igang.

Nå var jeg på ekstra ultralyd i uke 32 fordi jeg forrige gang hadde lite fostervann (og fordi hun kun var 2660 da hun kom seks dager før termin.) Da sa de at denne ungen også var liten og at jeg skulle komme tilbake i uke 34 etter for å sjekke vekst. Da var det lite fostervann, og siden har jeg vært på kontroll to ganger i uka. Legen i uke 35 ville sette meg i gang, men overlegen bestemte at vi skulle vente noen dager, og da var det litt bedre, så hun er fortsatt inne i magen, så får vi se hvor lenge det varer.

Beklager langt svar.
 
Det er varmt!!!! 28 grader inne i leiligheten, så orker ikke være inne.
Føttene er hovene, så skoene går ikke på....
Æsj, kan det ikke være litt kjøligere?
 
Det er varmt!!!! 28 grader inne i leiligheten, så orker ikke være inne.
Føttene er hovene, så skoene går ikke på....
Æsj, kan det ikke være litt kjøligere?

Vi har heldigvis en kjeller som holder 21 grader, går an å migrere dit. Men vi kjøpte oss en sånn bordvifte på fredag, den redder oss oppe i de andre etasjene! :)
 
Back
Topp