Juni - 2020 ☘️

Tusen takk for alle fine meldinger idag ❤️❤️ Har vært fint å lese på en tøff dag med mye tårer. Det verste sjokket har lagt seg selv om jeg er lei meg. Men imorgen er en ny dag, og jeg skal prøve å gjøre tiden så bra som mulig før jeg finner ut hva som blir veien videre.

Lykke til alle dere andre! Jeg heier på dere ❤️

huff, så trist å se hva som har skjedd de siste dagene! Sender mange varme klemmer, og lykke til videre!
 
Ble plutselig en brå oppstart på oss, og blir med her siden det ble månedsskiftet:

Apekatten, 31 år, aldri vært gravid, første forsøk på IVF, Medicus Oslo, Bemfola, Fyremadel, startet 25. Mai, kort protokoll.

utrolig spennende dager fremover ❤️
 
@Villemo1 det er visst ganske likt. Og det har ikke så mye å si hvilken du bruker. Det er bare klinikkene som foretrekker den ene forran den andre. Det var også en periode i år vanskelig å få tak i lutinus og apotekene ba legene skrive ut alternativ progesteronstøtte. Det kan være mange grunner, men du skal ikke bekymre deg for at du får noe som er dårligere.
Bekymrer meg igrunn ikke.. bare alltid hatt lutinus på ferskforsøk og cyclogest eller utrogest ved frys..
 
Det stemmer:) har ikke vært inne enda, kun i kontakt gjennom Crypho foreløpig. Med unntak av alle besøkene i 2016 da dattera mi ble til:p venter på å ringe inn mensen nå:D[/QUOTE
Jeg fikk mens igår, syklusdag 21, så en uke før forventet. Startet med prednisolon igår. Ultralyd 8/6.
 
Det stemmer:) har ikke vært inne enda, kun i kontakt gjennom Crypho foreløpig. Med unntak av alle besøkene i 2016 da dattera mi ble til:p venter på å ringe inn mensen nå:D


Som jeg roter :laughing025

Jeg fikk mens igår, syklusdag 21, så en uke før forventet. Startet med prednisolon igår. Ultralyd 8/6.
 
Bestilte meg nettopp time til akupunktur neste uke.
Håper det kan hjelpe litt på stresset i kroppen før mulig fryseforsøk nå i juni. Og kanskje de kan hjelpe så livmorslimhinnen blir tykk nok til ultralyd:D
 
I dag fikk jeg mensen. Er utrolig rart at man kan bli så glad av det Nå vet jeg at det blir innsett om 14-16 dager, hvis egget overlever opptining.
Kroppen min har ikke likt så godt primolut pillene, så blir spennende å se om den reagerer på progynovaen. Husker fra sist runde at kroppen min var helt i ubalanse av alt jeg måtte putte i meg.

Hvordan reagerer dere på de ulike hormonene?
 
I dag fikk jeg mensen. Er utrolig rart at man kan bli så glad av det Nå vet jeg at det blir innsett om 14-16 dager, hvis egget overlever opptining.
Kroppen min har ikke likt så godt primolut pillene, så blir spennende å se om den reagerer på progynovaen. Husker fra sist runde at kroppen min var helt i ubalanse av alt jeg måtte putte i meg.

Hvordan reagerer dere på de ulike hormonene?
Rart det der! Gleder meg virkelig til mensen denne gangen jeg og:p
Veldig godt å vite at det betyr at man har noe bestemt å se fram til:happy:

Jeg har kun brukt Lutinus, og da ble jeg hormonell med kort lunte og gråt lett, ømme pupper, oppblåst og kvalm:p
Med andre ord alle symptomer på graviditet:hilarious:
 
Okei, men du var St olavs du også ja?:)
Du som har vært gjennom et par forsøk ved St. Olavs. Vet du om det er legene som utfører ultralyden før innsett av frys? Eller er det en egen gynekolog? Og er det samme lege som tar hele oppfølgingen?:smug:
 
Begynte på lutinus i dag! Woho :D ikke at det er så mye å juble for, men det betyr at det bare er 2 dager igjen til innsett!
 
TR kom idag, så da er St. Olavs kontaktet gjennom Crypho. Nå venter jeg bare på dato for ultralyd om ca 10 dager:D og fryseforsøk om 20-25 dager! Nå går tiden plutselig kjempefort:nailbiting:
 
Er det noen som vet gangen i fryseforsøk? Hvor tykk må livmorhinnen være ? Skal på ultralyd den 2.juni, gått på progynova siden 19/5. Kan det være jeg får innsatt egg allerede til uka ?
 
Du som har vært gjennom et par forsøk ved St. Olavs. Vet du om det er legene som utfører ultralyden før innsett av frys? Eller er det en egen gynekolog? Og er det samme lege som tar hele oppfølgingen?:smug:

Bruker egentlig Ålesund på forundersøkelene. Men de har ikke kapasitet nå pga corona etterslep. Skal derfor enten til st olavs eller privat her i Molde. Har vært en gang til UL ved st olavs, da var det en av gynekologene som er på fertilitetssekskjonen. Men var en annen som hadde innsettet husker jeg.
 
Hei! Vi prøver igjen!
41 år. Har et "hjemmemekka" barn på 13 fra før. Hadde ivf forsøk i feb, men ingen egg utviklet seg normalt, så ble ikke innsett. Skal teste menopur denne gangen (brukte gonal f sist), er spent på om jeg får mer bivirkninger! Regner m at jeg starter med hormoner til helgen..
 
Back
Topp