Hvilke truser og bind kjøper dere?

På SUS får man én nettingtruse etter fødselen ig deretter må man ha selv, så jeg har en pakke med nettingtruser fra Tena. Ellers var Björn Borg boksere var de jeg var mest fornøyd med etter fødselen sist. Kjøpte en pakke med noen tykke Tena bind sist, men brukte aldri opp den pakken for jeg gikk over på vanlige nattbind eller den tykkeste versjonen av de rosa libresse bindene innen jeg kom hjem fra sykehuset :)
 
På SUS får man én nettingtruse etter fødselen ig deretter må man ha selv, så jeg har en pakke med nettingtruser fra Tena. Ellers var Björn Borg boksere var de jeg var mest fornøyd med etter fødselen sist. Kjøpte en pakke med noen tykke Tena bind sist, men brukte aldri opp den pakken for jeg gikk over på vanlige nattbind eller den tykkeste versjonen av de rosa libresse bindene innen jeg kom hjem fra sykehuset :)

what?? Er dette noe nytt? Når jeg har fått de to andre har det vært fritt frem på både bind, truser og gulpekluter:sorry:
 
Da jeg fødte på Elverum sist fikk jeg så mye bind og nettingtruser jeg ville. Det lå tilgjengelig overalt.
Skal føde på Kalnes nå, men syns det er smålig om man ikke får truser og bind når man trenger :bored:

Men sånn til tiden etterpå bruker jeg nok gravidtrusene mine en stund til. Så kjøper jeg Tena bind til urinlekkasje :hilarious: blødde mye og lenge sist, så har tatt høyde for det nå også :)
 
På barselhotellet i 2018 og senere har det i hvertfall vært at nettingtrusene må du stå for selv, etter den du får på føden da.
okei... noen år siden jeg var der sist... godt du sa det:hilarious:


Hørte nettopp med venninna mi som fødte på Kalnes for tre uker siden og der er det fritt frem for å ta både nettingtruser og bind så mye man vil! Takk gud :hilarious:
 
Hørte nettopp med venninna mi som fødte på Kalnes for tre uker siden og der er det fritt frem for å ta både nettingtruser og bind så mye man vil! Takk gud :hilarious:


Nå har jeg ihvertfall bestilt opp ett lager med tena-bind og nettingtruser:facepalm: så får jeg pakke med i tilfelle vi ikke får mer enn den rett etter fødsel:blackeye:
 
Nå har jeg ihvertfall bestilt opp ett lager med tena-bind og nettingtruser:facepalm: så får jeg pakke med i tilfelle vi ikke får mer enn den rett etter fødsel:blackeye:
Bind får man jo så mye man vil av på SUS også, men jeg måtte mase meg til å få en ny «bleie» man legger bindene oppi da jeg blødde gjennom.... men det er jo ikke akkurat dyrt med disse nettingtrusene så ikke noe problem å ta med noen ekstra selv :) sist løp mannen ned på sykehusapoteket å kjøpte flere, men denne gangen kan man jo mest sannsynlig ikke det, så da tar jeg med i fødebagen :)
 
Da jeg fødte på Elverum sist fikk jeg så mye bind og nettingtruser jeg ville. Det lå tilgjengelig overalt.
Skal føde på Kalnes nå, men syns det er smålig om man ikke får truser og bind når man trenger :bored:

Men sånn til tiden etterpå bruker jeg nok gravidtrusene mine en stund til. Så kjøper jeg Tena bind til urinlekkasje :hilarious: blødde mye og lenge sist, så har tatt høyde for det nå også :)
Fortsatt sånn på Elverum heldigvis, så det slipper jeg å tenke på hvertfall:happy:
 
Bind får man jo så mye man vil av på SUS også, men jeg måtte mase meg til å få en ny «bleie» man legger bindene oppi da jeg blødde gjennom.... men det er jo ikke akkurat dyrt med disse nettingtrusene så ikke noe problem å ta med noen ekstra selv :) sist løp mannen ned på sykehusapoteket å kjøpte flere, men denne gangen kan man jo mest sannsynlig ikke det, så da tar jeg med i fødebagen :)


Får man ikke bevege seg ut av barselavdelingen?
 
Får man ikke bevege seg ut av barselavdelingen?
Det har i hvertfall vært restriksjoner på at du ikke en gang får gå ut av rommet på barselavd. for å gå i pasientkantina eller ut av hotellrommet for å gå i restauranten å hente mat. Pleierne har kommet med ferdige brett med mat til de som ligger inne. Nå er det åpnet opp slik at man får bevege seg litt mer - de som ligger på barselhotellet får gå ned i restauranten. Usikker på hvordan de løser det på barselavd. akkurat nå. Men sjansene finnes for at de stenger ting ned igjen - så da planlegger jeg fødebaggen mtp at jeg IKKE får gå ned på apoteket eller kiosken for å kjøpe nødVendige saker - og pakker derfor alt med meg fra før :)
 
Skal føde på Levanger og der får du truser og bind i massevis men jeg tar med bestemortruser sånn just in case. Bind tar jeg ikke med:) Fikk bind og truser når jeg fødte nr 1 så jeg kjenner til sykehuset:D
 
Jeg har kjøpt meg mange hipsters truser fra H&M og store nattbind og vanlige bind. Jeg ska føde på sykehuset Namsos og der får vi både nettingtruser og bind. Men jeg skal ha med meg truser selv også. Er bare første og andre dagen jeg kommer til å bruke netting trusene og de store bindene de har, evt at jeg bruker de på natt. Har blødd normalt de forrige gangene, så satser på at det blir likt denne gangen også.
 
Antar jeg tar med en liten tur innom jobb og fikser nettingtruser og bind! Haha
Ellers sverger jeg til Bjørn Borg boksere sist så blir nok ganske likt denne gangen tenker jeg
 
Back
Topp