Hvilke truser og bind kjøper dere?

Fri tilgang på nettingtruser, bind og bleier/gigabind på KK hvertfall. Brukte de store+nettingtruser i nesten 1 uke etter første fødsel. Blødde også leeenge (nesten 8 uker! :arghh:) Etter fødsel nr. 2 kunne jeg gå over til vanlige bind mens jeg fortsatt var på barsel og blødde mye kortere. Så veldig forskjellig fra fødsel til fødsel hva man har behov for. Jeg holder en knapp på sykehustrusene i starten. Kjøper inn både de litt tykke nattbindene + vanlig nattbind fra libresse (greit med litt lange da man sitteligger en del) samt vanlige dagbind fra libresse. Resten forsyner jeg meg av fra sykehuset. (De store bleielignende tena bindene tok jeg med et par av i bagen og tok med hjem).
 
Tena maxi nattbind Til å ha på dagtid og pull up bleier Til natt og nettingtruser. Fikk bare en sist på sus.. og likte ikke bindene på hotellet der...
 
Åh du har det ja :hilarious: ville kanskje kjøpt noen vanlige også, som ikke er så megasvære (uten at jeg vet åssen kjølebinda ser ut men) :hilarious:
Jeg har tatt med litt av hvert i fødebagen:hilarious:store vanlige nattbind, et par veldig tykke og i tillegg vanlige og kjølebind:hilarious:tror kanskje det holder?:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Jeg har tatt med litt av hvert i fødebagen:hilarious:store vanlige nattbind, et par veldig tykke og i tillegg vanlige og kjølebind:hilarious:tror kanskje det holder?:hilarious::hilarious::hilarious:

Ja altså du får jo bind på sykehuset, så du er mer enn nok safe her ja :hilarious: Er sikkert ulikt hvor mye man blør, men vanlige libresse nattbind hadde aldri i verden holdt her den første tiden :hilarious:
 
Ja altså du får jo bind på sykehuset, så du er mer enn nok safe her ja :hilarious: Er sikkert ulikt hvor mye man blør, men vanlige libresse nattbind hadde aldri i verden holdt her den første tiden :hilarious:
Nei, derfor har jeg gardert meg med slike kjølebind og et par tykke. Satser vel på at jeg får det jeg trenger der, men har i alle fall med noe:hilarious::hilarious:
 
Gikk over til libresse nattbind noen dager etter fødsel nr 2. Med nr 1 blødde jeg mye mer og kjøpte noen store tenableier på apoteket på tur hjem fra sykehuset. Trur jeg stikker innom og handler på tur hjem denne gangen og hvis det trengs
 
Back
Topp