Åpner barsel for partner

Diamant

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Sørlandet sykehus avd. Arendal og Flekkefjord åpner opp for partner på barsel
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200520-170726_Facebook.jpg
    Screenshot_20200520-170726_Facebook.jpg
    28,6 KB · Visninger: 24
Sørlandet sykehus avd. Arendal og Flekkefjord åpner opp for partner på barsel
Heldiggris!
Krysser fingrene for at Bærum gjør det samme før jeg føder. Begge de andre ungene har sovet i fars armkrok de første nettene, for de ville ha kroppskontakt og jeg klarte ikke slappe av med en så liten unge ved siden av meg, var så redd jeg skulle snu meg på ungen (sover veldig urolig). Ser for meg at det kan bli noen slitsomme døgn dersom knøttet må sove inn til meg de første nettene, hvis far ikke får være med på barsel.

Krysser fingrene!
 
Kk Haukeland har visst ingen planer om å gjør det med det første :-/ fikk Mail fra de i dag :(
 
Så heldige :happy: Skal føde på OUS (Rikshospitalet) selv, så ser ikke for meg at de åpner opp akkurat, men har ihvertfall vent meg litt til tanken på det etter hvert nå...
 
Kk Haukeland har visst ingen planer om å gjør det med det første :-/ fikk Mail fra de i dag :(
Det er jo typisk :( hva skrev de angående åpning da?
 
Det er jo typisk :( hva skrev de angående åpning da?
Sånn som hun skrev så ser det ikke ut til det va åpning i nærmeste fremtid . Jeg skrev jeg sku føde i juni men hun skrev beklager for at jeg må være på barsel alene .. så er ikke optimistisk til at de endrer seg :p
 
Sånn som hun skrev så ser det ikke ut til det va åpning i nærmeste fremtid . Jeg skrev jeg sku føde i juni men hun skrev beklager for at jeg må være på barsel alene .. så er ikke optimistisk til at de endrer seg :p
Kjedelig, da høres det ikke ut som de skal åpne igjen med det første nei.. :arghh: Jaja, vi får klare oss alene vi da :rolleyes:
 
Kjedelig, da høres det ikke ut som de skal åpne igjen med det første nei.. :arghh: Jaja, vi får klare oss alene vi da :rolleyes:
Tenker vi må forberede oss på det :-/ håper jeg slipper å være lenge på barsel ! Men no har jeg både gbs i skjeden og en baby som ligger i sete så e redd jeg må være der mer enn jeg vil :p
 
Sånn som hun skrev så ser det ikke ut til det va åpning i nærmeste fremtid . Jeg skrev jeg sku føde i juni men hun skrev beklager for at jeg må være på barsel alene .. så er ikke optimistisk til at de endrer seg :p

Same eg fekk beskjed om når eg var innlagt der På observasjon eit døgn nylig, eg etterspurte endringar og jordmor sjekka lenger oppe i systemet kva ståa var. Veldig kjedelig....
 
Tenker vi må forberede oss på det :-/ håper jeg slipper å være lenge på barsel ! Men no har jeg både gbs i skjeden og en baby som ligger i sete så e redd jeg må være der mer enn jeg vil :p
Gbs er absolutt ingen problem vanligvis :) en antibiotika intravenøst hver 3-4. Time under fødselen så blir det sjelden komplikasjoner etterpå. Hadde det selv forrige svangerskap. Ei venninne av meg fødte nettopp i sete og var ikke mer enn de vanlige 3 dagene på barsel :)
 
Gbs er absolutt ingen problem vanligvis :) en antibiotika intravenøst hver 3-4. Time under fødselen så blir det sjelden komplikasjoner etterpå. Hadde det selv forrige svangerskap. Ei venninne av meg fødte nettopp i sete og var ikke mer enn de vanlige 3 dagene på barsel :)
Ja, om de rekker det forsto jeg :-/ siden jeg hadde fødsel under 6 timer sist og om det sku gå fortere denne gang så var det ikke sikkert de rakk antibiotika og da blir det lengre tid etterpå . Ja men 3 dager e lenge når en er alene :p Hehe. Blir spennende å se
 
Vestre viken lar nå far være på barsel hele dagen, han må dra hjem kl 22.00 (etter kl 22.00 er han smittsom vistnok)

Det er vist bedre at far kommer og drar hver dag enn at han bare blir inne på rommet med baby og mor hele tiden......:blackeye:
 
Vestre viken lar nå far være på barsel hele dagen, han må dra hjem kl 22.00 (etter kl 22.00 er han smittsom vistnok)

Det er vist bedre at far kommer og drar hver dag enn at han bare blir inne på rommet med baby og mor hele tiden......:blackeye:
Får han lov til å komme tilbake neste dag altså?
Innlandet har åpnet for at far får være inntil 12 timer etter fødsel, men ikke overnatte. Mistenker at han da også blir sendt hjem før natta, men han får ikke komme tilbake dagen etter.
 
Vestre viken lar nå far være på barsel hele dagen, han må dra hjem kl 22.00 (etter kl 22.00 er han smittsom vistnok)

Det er vist bedre at far kommer og drar hver dag enn at han bare blir inne på rommet med baby og mor hele tiden......:blackeye:
Det er jo veldig gode nyheter! Tok du kontakt med fødeavdelingen for info?
 
Får han lov til å komme tilbake neste dag altså?
Innlandet har åpnet for at far får være inntil 12 timer etter fødsel, men ikke overnatte. Mistenker at han da også blir sendt hjem før natta, men han får ikke komme tilbake dagen etter.

Jada..får komme tilbake. Forstå det den som kan!!
 
Back
Topp