IKM uke 21

wææ nå begynner jeg å tro på det snart!

1FA83A9C-17E6-45A5-85C2-4572B6BFEF53.jpeg

Ikm i dag❤️ 14dpo❤️ Venter på flere digital tester! Tipper denne ville slått ut på 2-3❤️ A8ACB7C6-B53A-4773-B1A4-A1562B41F498.jpeg

Det kom tr. 4 dager for sent. Aldri vært borti kjemisk, men kan være det som har skjedd her? Med ømme pupper og svake streker på test, men aldri utvikling.. og nå kom tr. Ble skikkelig skuffa nå :crybaby2Samboer ble og ganske skuffet nå så jeg. Vi har ikke hatt strek før, og hadde jo et håp nå. Vi får prøve å se videre til neste runde. Gratulerer så masse til alle som har blitt gravide denne runden! Håper alle spirene sitter hele veien! Lots of love :Heartred

Det kom tr. 4 dager for sent. Aldri vært borti kjemisk, men kan være det som har skjedd her? Med ømme pupper og svake streker på test, men aldri utvikling.. og nå kom tr. Ble skikkelig skuffa nå :crybaby2Samboer ble og ganske skuffet nå så jeg. Vi har ikke hatt strek før, og hadde jo et håp nå. Vi får prøve å se videre til neste runde. Gratulerer så masse til alle som har blitt gravide denne runden! Håper alle spirene sitter hele veien! Lots of love :Heartred
Uff så leit å lese :sorry::sorry: kan kanskje være det har vært en kjemisk ja..
ønsker deg masse lykke til videre, håper virkelig spiren sitter hos deg neste mnd :Heartred:Heartred

Åååå nei! Så kjedelig ❤️ Mange klemmer til deg❤️ Jeg hadde kjemisk sist måned og denne måneden satt den! Fikk også svake svake streker som ikke utviklet seg. Kjipt men kanskje kroppen fikser det neste måned :) at den setter seg bom fast :) masse lykke til! Sender over babystøv❤️

12 dpo i dag, tok cb+ i dag og en make sure, begge 25 mlu. Svak strek på make sure og en kjempesvak på CB, men sistnevnte er vel kjent for skygger. Tror nok løpet er kjørt. Men har en test igjen som jeg tar i kveld eller i morgen :happy:
Jeg også fikk svake streker 12 dpo sist gang jeg ble gravid i november! Så er ennå håp❤️ Mista den gangen men! Fikk tydeligvis før 14 dpo vel! Så bare å vente litt til :)

Jeg også fikk svake streker 12 dpo sist gang jeg ble gravid i november! Så er ennå håp❤️ Mista den gangen men! Fikk tydeligvis før 14 dpo vel! Så bare å vente litt til :)

Spennende! Altfor spennende egentlig :p neste gang skal jeg ikke teste før 12/13 dpo så slipper jeg dette her flere ganger. Haha.
Havner du i januar eller februar gruppa? :)

Spennende! Altfor spennende egentlig :p neste gang skal jeg ikke teste før 12/13 dpo så slipper jeg dette her flere ganger. Haha.
Havner du i januar eller februar gruppa? :)
Jeg havnet i januargruppen med termin 30 januar :) ja spennende nå:) jeg skal følge med på deg ❤️

Back
Topp