Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå så jeg den godt

så gøy at andre ser den godt!Nå så jeg den godt![]()
Jeg har også blitt gravid denne pp’en etter at jeg mistet i Februar! Hyggelig at vi havner i samme termingruppe JaaaER DETTE EKTE?? må jo være babystrek!!! Sliter med å puste her!! Tror dere den slår ut på digital???
Jeg venter også på flere digitale nåIkm i dag14dpo
Venter på flere digital tester! Tipper denne ville slått ut på 2-3
Vis vedlegget 326705

Fader ville hatt den i dag! Er så spent på om jeg får 2-3 på testenJeg venter også på flere digitale nå![]()

Kjempemoro med så mange!Hvordan gikk det med deg??Gratulerer til alle med positive tester Kjempemoro med så mange!
Samboer ble og ganske skuffet nå så jeg. Vi har ikke hatt strek før, og hadde jo et håp nå. Vi får prøve å se videre til neste runde. Gratulerer så masse til alle som har blitt gravide denne runden! Håper alle spirene sitter hele veien! Lots of love 
Uff så leit å leseDet kom tr. 4 dager for sent. Aldri vært borti kjemisk, men kan være det som har skjedd her? Med ømme pupper og svake streker på test, men aldri utvikling.. og nå kom tr. Ble skikkelig skuffa nåSamboer ble og ganske skuffet nå så jeg. Vi har ikke hatt strek før, og hadde jo et håp nå. Vi får prøve å se videre til neste runde. Gratulerer så masse til alle som har blitt gravide denne runden! Håper alle spirene sitter hele veien! Lots of love
![]()

kan kanskje være det har vært en kjemisk ja..

Åååå nei! Så kjedeligDet kom tr. 4 dager for sent. Aldri vært borti kjemisk, men kan være det som har skjedd her? Med ømme pupper og svake streker på test, men aldri utvikling.. og nå kom tr. Ble skikkelig skuffa nåSamboer ble og ganske skuffet nå så jeg. Vi har ikke hatt strek før, og hadde jo et håp nå. Vi får prøve å se videre til neste runde. Gratulerer så masse til alle som har blitt gravide denne runden! Håper alle spirene sitter hele veien! Lots of love
![]()
Hvordan gikk det med deg??![]()

Jeg også fikk svake streker 12 dpo sist gang jeg ble gravid i november! Så er ennå håp12 dpo i dag, tok cb+ i dag og en make sure, begge 25 mlu. Svak strek på make sure og en kjempesvak på CB, men sistnevnte er vel kjent for skygger. Tror nok løpet er kjørt. Men har en test igjen som jeg tar i kveld eller i morgen![]()
Jeg også fikk svake streker 12 dpo sist gang jeg ble gravid i november! Så er ennå håpMista den gangen men! Fikk tydeligvis før 14 dpo vel! Så bare å vente litt til
![]()
Jeg havnet i januargruppen med termin 30 januarSpennende! Altfor spennende egentligneste gang skal jeg ikke teste før 12/13 dpo så slipper jeg dette her flere ganger. Haha.
Havner du i januar eller februar gruppa?![]()
Så koselig! Jeg havner i februar om det skulle vise seg at det går veien. Vant med overtid på termin også, så regner ikke med noe før terminJeg havnet i januargruppen med termin 30 januarja spennende nå
jeg skal følge med på deg
![]()
Jeg roper et forsiktig gratulerer!Jeg har også blitt gravid denne pp’en etter at jeg mistet i Februar! Hyggelig at vi havner i samme termingruppe
![]()