Håpet om en terminspire ❤

10+5
Dere aner ikke hvor befriende det er å kunne komme så langt og gi positiv oppdatering! På denne tiden har alltid MA blitt bekreftet, så det og få motsatt beksjed må er overveldende!
Har jo vært veldig rolig hele tiden, og idag kjente jeg også at jeg gleder meg til ul, noe jeg syntes var også et godt tegn! Var skrå sikker på gode nyheter, og det var det!:D
Lille vokser akkurat som en skal, og ligger på samme dag på alle målingene og det er veldig fint!
Fått magesekk, fingre, og mer skjelett! Og herlighet som lille sprella, sparka og vinka! Liten ninja:hilarious::Heartred
Ble ikke såå gode bilder idag, var visst litt for lite gel på som gjorde bildene litt dårligere, men fikk noen og video! Gyn sier at det bare er å senke skuldrene og nyte, for dette blir det baby av:love017
Så vi er OVERLYKKELIGE, og fikk til og med lurt mannen på første kjøp:shy:
Neste ul er onsdag 11+4, og det blir da utvendig, da lille begynner å bli så stor for innvendig :D
Ikveld er det feiring med middag ute og vi skal bare nyte livet❤
I morgen blir nyheten røpet for et vennepar med termin 10 uker føre oss, så det blir skummelt, men veldig morro!:shy:

Vis vedlegget 325996 Vis vedlegget 325997 Ligger med ryggen mot oss, og var ikke samarbeidsvillig til å ta noen fine bilder:hilarious:
Vis vedlegget 326000
Vis vedlegget 325999

Ha en fin torsdag❤
ÅÅÅÅÅ smelt :) :) så utrolig koselig lesing, ogs så bra å lese at alt er fint :) Også for noen søte klær da :)
 
Det går veldig bra med meg❤️
I dag var siste dag på jobb faktisk, så nå er det nye tider i møte:dummy1: Litt deilig, men også veldig rart.

Koselig å følge med deg på veien❤️

Åh! Tenk det, snart kommer lille❤❤ så utrolig koselig! Håper siste tiden går akkurat passe fort:love017
Så hyggelig at du vil følge med oss❤
 
:wav:love7 gratulerer med sprellende fin baby!!! :Heartred kjenner følelsen man får når man får bekreftet at alt er i skjønneste orden ❤️❤️❤️
 
:wav:love7 gratulerer med sprellende fin baby!!! :Heartred kjenner følelsen man får når man får bekreftet at alt er i skjønneste orden ❤️❤️❤️

Ja! Etter så mye motgang er det så deilig å se at det skal være vår tur❤❤ og ja, sprellende liten bebis er så fantastisk å se! :love017
 
11+0

Tenk at vi er 11 fulgåtte uker og over i den berømte uke 12:wideyed: vi hadde egentlig planer om å røpe nyheten til et vennepar i går, men det ble avlyst, så det var veldig kjedelig! Vi var SÅ klare for å si det til noen og "mannet" oss opp:hilarious:
Vi endte derfor opp med å reise til svigers idag og fortalte de nyheten med dette;
20200516_131211.jpg

De ble veldig overraska og glade❤❤
Endte også opp med å fortelle dem hele vår reise på to år, noe som jeg tror ga dem et stort sjokk, lei seg på våre vegne og hva vi har gått igjennom, og ikke minst enda mer glad for den lille som er i magen pga. Det❤ Nyheten ble delt litt tidligere enn forventet, men er bare snakk om noen dager uansett:shy:


Mandag er det ny samtale med sjefen for å planlegge å komme tilbake til jobb den 25! Så da får han vite årsaken til sykmelding:shy: gleder meg til jobb igjen, men føler jeg blir trøttere og mer sliten for hver dag, så vet ikke hvordan det skal gå akkurat nå:sorry: håper det bedrer seg neste uke!!
Vi får også besøk i morgen på 17 mai, så ber på mine kne om at formen er bra da og at jeg ikke føler meg som et stor potetsekk som helst vil ligge alene på sofaen og sove :rolleyes:


Håper alle får en fin 17 mai feiring❤
 
11+0
Tenk at vi er 11 fulgåtte uker og over i den berømte uke 12:wideyed: vi hadde egentlig planer om å røpe nyheten til et vennepar i går, men det ble avlyst, så det var veldig kjedelig! Vi var SÅ klare for å si det til noen og "mannet" oss opp:hilarious:
Vi endte derfor opp med å reise til svigers idag og fortalte de nyheten med dette;
Vis vedlegget 326232
De ble veldig overraska og glade❤❤
Endte også opp med å fortelle dem hele vår reise på to år, noe som jeg tror ga dem et stort sjokk, lei seg på våre vegne og hva vi har gått igjennom, og ikke minst enda mer glad for den lille som er i magen pga. Det❤ Nyheten ble delt litt tidligere enn forventet, men er bare snakk om noen dager uansett:shy:


Mandag er det ny samtale med sjefen for å planlegge å komme tilbake til jobb den 25! Så da får han vite årsaken til sykmelding:shy: gleder meg til jobb igjen, men føler jeg blir trøttere og mer sliten for hver dag, så vet ikke hvordan det skal gå akkurat nå:sorry: håper det bedrer seg neste uke!!
Vi får også besøk i morgen på 17 mai, så ber på mine kne om at formen er bra da og at jeg ikke føler meg som et stor potetsekk som helst vil ligge alene på sofaen og sove :rolleyes:


Håper alle får en fin 17 mai feiring❤
Gratulerer med 11+0! Bare en uke igjen til 12+0 :)
Og så herlig at dere fikk fortalt det til svigers! Må være godt å få delt en så stor nyhet endelig! :)
Og så fin måte dere fortalte det på. :)

Blir sikkert spennende å dra tilbake på jobb igjen, men blir nok bra også. :)
Håper dere får en fin 17. Mai. :)
 
Gratulerer med 11+0! Bare en uke igjen til 12+0 :)
Og så herlig at dere fikk fortalt det til svigers! Må være godt å få delt en så stor nyhet endelig! :)
Og så fin måte dere fortalte det på. :)

Blir sikkert spennende å dra tilbake på jobb igjen, men blir nok bra også. :)
Håper dere får en fin 17. Mai. :)

Takk❤ ja, bare en liten uke nå! Uvirkelig:)
Veldig rart og godt å fortelle noe så stort!:shy: men også veldig morro!

Ja, blir godt å se kollegaer og komme swg litt ut av huset, så lenge jeg fortsatt er loe menneske igjen etterpå og:hilarious:

Takk skal du ha❤
 
11+0
Tenk at vi er 11 fulgåtte uker og over i den berømte uke 12:wideyed: vi hadde egentlig planer om å røpe nyheten til et vennepar i går, men det ble avlyst, så det var veldig kjedelig! Vi var SÅ klare for å si det til noen og "mannet" oss opp:hilarious:
Vi endte derfor opp med å reise til svigers idag og fortalte de nyheten med dette;
Vis vedlegget 326232
De ble veldig overraska og glade❤❤
Endte også opp med å fortelle dem hele vår reise på to år, noe som jeg tror ga dem et stort sjokk, lei seg på våre vegne og hva vi har gått igjennom, og ikke minst enda mer glad for den lille som er i magen pga. Det❤ Nyheten ble delt litt tidligere enn forventet, men er bare snakk om noen dager uansett:shy:


Mandag er det ny samtale med sjefen for å planlegge å komme tilbake til jobb den 25! Så da får han vite årsaken til sykmelding:shy: gleder meg til jobb igjen, men føler jeg blir trøttere og mer sliten for hver dag, så vet ikke hvordan det skal gå akkurat nå:sorry: håper det bedrer seg neste uke!!
Vi får også besøk i morgen på 17 mai, så ber på mine kne om at formen er bra da og at jeg ikke føler meg som et stor potetsekk som helst vil ligge alene på sofaen og sove :rolleyes:


Håper alle får en fin 17 mai feiring❤
For en utrolig koselig og original eske dere ga dem :) Sånn tenker aldri jeg på å gjøre :)
Det med sjefen går nok helt fint :) Han har også taushetsplikt så kan ikke si det til hele jobben.
Håper formen blir bedre snart, ofte bedre den deg etter uke 12 :) :)
 
For en utrolig koselig og original eske dere ga dem :) Sånn tenker aldri jeg på å gjøre :)
Det med sjefen går nok helt fint :) Han har også taushetsplikt så kan ikke si det til hele jobben.
Håper formen blir bedre snart, ofte bedre den deg etter uke 12 :) :)

Ja, ble fornøyd med den! Enkelt og greit! Også slipper en å si "jeg er gravid" synes det er aå kleint å skulle si det, vet ikke hvorfor :hilarious:
Skal gjøre samme til mine foreldre til uka:happy:
Ja, vil ikke si noe føre jeg er tilbake hvert fall, så det må han bare holde på!
Ja, håper jeg og! Så langt har jeg blitt mer sliten med dagene :wacky:
 
Ja, ble fornøyd med den! Enkelt og greit! Også slipper en å si "jeg er gravid" synes det er aå kleint å skulle si det, vet ikke hvorfor :hilarious:
Skal gjøre samme til mine foreldre til uka:happy:
Ja, vil ikke si noe føre jeg er tilbake hvert fall, så det må han bare holde på!
Ja, håper jeg og! Så langt har jeg blitt mer sliten med dagene :wacky:
Hehe er helt enig at det er litt kleint og bare si det rett ut :) :) Tro jeg skal finne på noe originalt selv neste gang selv :)
sender styrkeklemmer for å bli "friskest" mulig i kroppen for morgendagen :) :)
 
Hehe er helt enig at det er litt kleint og bare si det rett ut :) :) Tro jeg skal finne på noe originalt selv neste gang selv :)
sender styrkeklemmer for å bli "friskest" mulig i kroppen for morgendagen :) :)

Ja, gjør det!:happy: litt morro å se tilbake til også!
Tusen takk, det trengs :shy::Heartred
 
Så fint å lese at det går bra med deg og den lille. Håper at både 17. mai og samtalen med sjefen gikk fint! :)
 
Så fint å lese at det går bra med deg og den lille. Håper at både 17. mai og samtalen med sjefen gikk fint! :)

Koselig at du øeser litt her inne❤ alt har gått veldig fint så langt hvert fall :happy:
Hvordan er det med deg?❤
 
Koselig at du øeser litt her inne❤ alt har gått veldig fint så langt hvert fall :happy:
Hvordan er det med deg?❤

Så bra!
Her er alt ganske bra for tiden også, rolige dager hjemme (fortsatt permittert) med mann og hunder. :) Vi har begynt prøvingen igjen, så nå blir det spennende å se om det slår til med en gang eller om vi må vente litt. Jeg troooor ikke at det blir full klaff nå med en gang, men det føles egentlig greit også hvis det skulle være tilfelle. Vil jo gjerne bli gravid fort igjen, men er realistisk også - vi brukte jo et halvår forrige gang så det kan jo ta litt tid. Får bare vente og se. :) Har fine dager i mellomtiden i alle fall, og det er godt!
 
Så bra!
Her er alt ganske bra for tiden også, rolige dager hjemme (fortsatt permittert) med mann og hunder. :) Vi har begynt prøvingen igjen, så nå blir det spennende å se om det slår til med en gang eller om vi må vente litt. Jeg troooor ikke at det blir full klaff nå med en gang, men det føles egentlig greit også hvis det skulle være tilfelle. Vil jo gjerne bli gravid fort igjen, men er realistisk også - vi brukte jo et halvår forrige gang så det kan jo ta litt tid. Får bare vente og se. :) Har fine dager i mellomtiden i alle fall, og det er godt!

Gpdt å høre at du har fine dager og startet prøvingen igjen!:happy: spennende tid igjen!
Håper det går fort denne gangen, og at den sitter hele veien:dummy: ble gravid i første pp etter første MA, så ksn gå fort også:) heldigvis fin årstid vi er i, ikke så "tung" og mørk!
 
11+4
Idag var det tid for ny ul! Det er jo veldig spennende, og nervene kommer jo, men foedi en er spent! Heldgvis ingen dårlig magefølelse i det heletatt, mer følelsen av glede for å se lille igjen❤ magefølelsen er en rar ting, og deilig å kjenne at den stemmer!
Lille mageboern har vokst masse siden forrige torsdag, og ble målt til 12+0 idag! Hele 3 dager frem fra forrige uke! Har liggi stabilt i 3 uker nå, på akkurat samme dag, så morro at h*n vokser så fort:happy:
Ikveld får mine foreldre og søstra mi vite nyheten, da vi skal ditt på middag og føler oss ganske trygge! Er det jeg gruer meg mest til, av en eller annen grunn:facepalm: er så skummelt å skulle fortelle noe så stort og sårbart! Veldig trygt å holde det for seg selv:shy:

Fikk tatt bilder selv, fikk bilder på mobilen og en hel remse utskrevet med oss hjem❤
20200520_154321.jpg

20200520_163238.jpg

download.jpeg ,,.jpg


Ny ul om 13 dager! nå som vi har kommet så langt er det ikke lenger nødvendig med ukentlig, men hun synes det blir lenge for oss å vente til oul så vi får denne i mellomtiden! Vi får også oul hos henne, så da setter vi opp dato sammen neste gang til det! :D vi er så overlykkelige nå at det kan nesten ikke beskrives! Og tenk å skulle få en slik oppfølging i tillegg under coronakrisen? Så takknemlig! :love017
 
Last edited:
11+4
Idag var det tid for ny ul! Det er jo veldig spennende, og nervene kommer jo, men foedi en er spent! Heldgvis ingen dårlig magefølelse i det heletatt, mer følelsen av glede for å se lille igjen❤ magefølelsen er en rar ting, og deilig å kjenne at den stemmer!
Lille mageboern har vokst masse siden forrige torsdag, og ble målt til 12+0 idag! Hele 3 dager frem fra forrige uke! Har liggi stabilt i 3 uker nå, på akkurat samme dag, så morro at h*n vokser så fort:happy:
Ikveld får mine foreldre og søstra mi vite nyheten, da vi skal ditt på middag og føler oss ganske trygge! Er det jeg gruer meg mest til, av en eller annen grunn:facepalm: er så skummelt å skulle fortelle noe så stort og sårbart! Veldig trygt å holde det for seg selv:shy:

Fikk tatt bilder selv, fikk bilder på mobilen og en hel remse utskrevet med oss hjem❤
Vis vedlegget 326608 Vis vedlegget 326609 Vis vedlegget 326610

Ny ul om 13 dager! nå som vi har kommet så langt er det ikke lenger nødvendig med ukentlig, men hun synes det blir lenge for oss å vente til oul så vi får denne i mellomtiden! Vi får også oul hos henne, så da setter vi opp dato sammen neste gang til det! :D vi er så overlykkelige nå at det kan nesten ikke beskrives! Og tenk å skulle få en slik oppfølging i tillegg under coronakrisen? Så takknemlig! :love017
ÅÅÅÅÅÅ seeeeee på den da :) :) :) Herregud så vakkert :) :) Blir så glade på dine vegne :) :) :)
Blir gøy å dele det med familien da :) Husk at det kan vente litt om du ikke føler deg helt klar ennå :)
Kjempefint at du opplever å få god oppfølgning :)

Sender mange gode tanker :)
 
11+4
Idag var det tid for ny ul! Det er jo veldig spennende, og nervene kommer jo, men foedi en er spent! Heldgvis ingen dårlig magefølelse i det heletatt, mer følelsen av glede for å se lille igjen❤ magefølelsen er en rar ting, og deilig å kjenne at den stemmer!
Lille mageboern har vokst masse siden forrige torsdag, og ble målt til 12+0 idag! Hele 3 dager frem fra forrige uke! Har liggi stabilt i 3 uker nå, på akkurat samme dag, så morro at h*n vokser så fort:happy:
Ikveld får mine foreldre og søstra mi vite nyheten, da vi skal ditt på middag og føler oss ganske trygge! Er det jeg gruer meg mest til, av en eller annen grunn:facepalm: er så skummelt å skulle fortelle noe så stort og sårbart! Veldig trygt å holde det for seg selv:shy:

Fikk tatt bilder selv, fikk bilder på mobilen og en hel remse utskrevet med oss hjem❤
Vis vedlegget 326608 Vis vedlegget 326609 Vis vedlegget 326610

Ny ul om 13 dager! nå som vi har kommet så langt er det ikke lenger nødvendig med ukentlig, men hun synes det blir lenge for oss å vente til oul så vi får denne i mellomtiden! Vi får også oul hos henne, så da setter vi opp dato sammen neste gang til det! :D vi er så overlykkelige nå at det kan nesten ikke beskrives! Og tenk å skulle få en slik oppfølging i tillegg under coronakrisen? Så takknemlig! :love017
Helt ubeskrivelig fantastisk!! Ble våt i øyenkroken her nå:Heartbigred nydelig barnet deres. Masse lykke til med å fortelle!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk:Heartred
 
Åå for en nydelig liten bebis :love7 Forstår veldig godt følelsene ang å fortelle, men tipper det blir deilig når nyheten er ute også! Nå er det bare å se fremover :Heartred
 
Back
Topp