Når fikk dere 3+ på clearblue?

Fjellfrøken

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Hei!

Hvor langt var dere på vei når dere fikk 3+ på clearblue? :happy: Lurer på når jeg evt skal teste. Fikk 2-3 når jeg var 4+0

Jeg har hatt ekstremt sterke tester tidlig. Testet 1-2 3+1, 2-3 3+4. Så håper på en 3+ i dag 4+3 :) tror de fleste får rundt 5+0/5+1 :)

Fikk 3+ idag :D Er 4+4. Testet egentlig for å få 2-3.

Vedlegg

• 15893761468947085647452801492268.jpg
    15893761468947085647452801492268.jpg
    38,7 KB · Visninger: 37
Er 5+4 fikk 2-3 på ettermiddagen, håper den var utvannet og at det derfor ble slik. Har en sånn tenke om dag :dead: skjønner ikke at jeg stresser meg selv med dette :(

Er 5+4 fikk 2-3 på ettermiddagen, håper den var utvannet og at det derfor ble slik. Har en sånn tenke om dag :dead: skjønner ikke at jeg stresser meg selv med dette :(
Da er vi litt i samme båt! Testet i dag jeg også og fikk 2-3. Vi får bare krysse fingrene for at vi bare produserer HCG litt sent eller at urinen har vært utvannet :happy:

Spennende! Høres ut som at du produserer tidlig mye HCG da - kanskje det er tvillinger? :p
Det er det mange som sier, og lurer jo litt sjøl! Skal på TUL 22.juni, da finner vi det forhåpentligvis ut:hilarious:

Skikkelig spennende! Har du mye symptomer også eller?:happy:
Veldig oppblåst, greit på dagen, men jævelig til kvelden :yuck:4C252F20-8397-4DE0-A36E-50BC2A32A561.jpeg

Ellers er det større pupper, blodårene syns jeg så tydeligere ut i kveld, kjennes ut som ting strekkes nedi magen (vært lite syptomer der de siste dagene), veldig varm, uggen hvis jeg ikke spiser på en stund (heldigvis ikke kvalm enda). Trøtt og gjesper MYE! Klarer meg stortsett uten dupp :)

Takk for svar alle sammen! Jeg var dum nok til å ta en digital test selv i dag, og jeg fikk 2-3 uker jeg også. Er i dag 5+2, og fikk også 2-3 uker når jeg var 4+0, så synes det er litt kjedelig! Men må bare prøve å tenke positivt :) Fant denne tråden, og det betrygget meg litt på at alt av testsvarene på de digitale er normalt: https://forum.babyverden.no/threads/hcg-tabell-billigstrimler-og-cb-digital.1767667/
Den linken var gull verdt! Kjempe interessant!
Tusen takk som delte.:happy:

Da er vi litt i samme båt! Testet i dag jeg også og fikk 2-3. Vi får bare krysse fingrene for at vi bare produserer HCG litt sent eller at urinen har vært utvannet :happy:
Hvor mange uker er du, godt vi er flere i samme båt, veit jeg produserte seint med første barn også. Må nok slutte og overtenke, det er utenfor min makt dette ❤️

Hvor mange uker er du, godt vi er flere i samme båt, veit jeg produserte seint med første barn også. Må nok slutte og overtenke, det er utenfor min makt dette ❤️
Jeg er 5+2 i dag, så trodde vel egentlig at jeg hadde «safet» en 3+... Men må bare prøve å slå meg til ro med at man produserer HCG veldig ulikt og at testene bare gjerne gir en pekepinn. Se linken jeg linket til i et annet innlegg i denne tråden :)

Veldig oppblåst, greit på dagen, men jævelig til kvelden :yuck:Vis vedlegget 325946

Ellers er det større pupper, blodårene syns jeg så tydeligere ut i kveld, kjennes ut som ting strekkes nedi magen (vært lite syptomer der de siste dagene), veldig varm, uggen hvis jeg ikke spiser på en stund (heldigvis ikke kvalm enda). Trøtt og gjesper MYE! Klarer meg stortsett uten dupp :)
Oj oj oj! Høres veldig lovende ut for tvillinger da :hilarious: spesielt med tanke på at du blir så oppblåst!

Jeg er 5+2 i dag, så trodde vel egentlig at jeg hadde «safet» en 3+... Men må bare prøve å slå meg til ro med at man produserer HCG veldig ulikt og at testene bare gjerne gir en pekepinn. Se linken jeg linket til i et annet innlegg i denne tråden :)
Takk, forumet er både på godt og vondt merker jeg ❤️

Back
Topp