Ferny
Forelsket i forumet
Hvordan gikk det?Ja krysser fingrene! Er heldigvis bare 8 dager etterpå jeg skal på den innvendige daskal oppdatere jeg også!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan gikk det?Ja krysser fingrene! Er heldigvis bare 8 dager etterpå jeg skal på den innvendige daskal oppdatere jeg også!

Det ble desverre ikke noe god opplevelse. Skulle nok aldri sakt ja til utvendig så tidlig. Legen er vel ikke så flink til ultralyd heller. Hun så noe mente hun å muligens hjerte, men ville ikke si det sikkert da det var vanskelig. Jeg så kanskje en skygge, men ikke noe, men nå vet jeg ikke hva jeg ser etter. Men jeg ble ganske lei, er så redd for at det ikke skal være noe der denne gangen hellerHvordan gikk det?![]()
jeg tok kontakt med den eneste private gyn som er her jeg bor og han sa jeg skulle få komme i morgen til innvendig hos han, han er veldig flink så jeg får dommen i morgen
koste hva det koste vil. Men jeg vil bare vite! gruer meg nå! skal dit 10.40 i morgenDet ble desverre ikke noe god opplevelse. Skulle nok aldri sakt ja til utvendig så tidlig. Legen er vel ikke så flink til ultralyd heller. Hun så noe mente hun å muligens hjerte, men ville ikke si det sikkert da det var vanskelig. Jeg så kanskje en skygge, men ikke noe, men nå vet jeg ikke hva jeg ser etter. Men jeg ble ganske lei, er så redd for at det ikke skal være noe der denne gangen hellerjeg tok kontakt med den eneste private gyn som er her jeg bor og han sa jeg skulle få komme i morgen til innvendig hos han, han er veldig flink så jeg får dommen i morgen
koste hva det koste vil. Men jeg vil bare vite! gruer meg nå! skal dit 10.40 i morgen
Håper og tror på positiv oppdatering! Hun mente hvertfall det ja! men jeg så vel bare en skygge, så får se i morgen. Har et håp til det motsatte er besvist da! er 7+0 i morgen, så innvendig bør kunne se om ting er som de skal.Off, skjønner at det var en stressende opplevelse. Det blir spennende å se i morgen da, du får ha masse lykke tilHåper og tror på positiv oppdatering!
Men dere så antydning til foster/embryo, så det var i alle fall ikke en BO, slik du opplevde tidligere?

Masse masse lykke til!Hun mente hvertfall det ja! men jeg så vel bare en skygge, så får se i morgen. Har et håp til det motsatte er besvist da! er 7+0 i morgen, så innvendig bør kunne se om ting er som de skal.
takk![]()

TakkMasse masse lykke til!![]()

Lykke tilHun mente hvertfall det ja! men jeg så vel bare en skygge, så får se i morgen. Har et håp til det motsatte er besvist da! er 7+0 i morgen, så innvendig bør kunne se om ting er som de skal.
takk![]()

takkLykke til![]()

Hun mente hvertfall det ja! men jeg så vel bare en skygge, så får se i morgen. Har et håp til det motsatte er besvist da! er 7+0 i morgen, så innvendig bør kunne se om ting er som de skal.
takk![]()
TakkLykke til![]()

Uff.. livmor er langt bak, så håper at det blir bedre og at man ser mer med innvendig i morgenDet ble desverre ikke noe god opplevelse. Skulle nok aldri sakt ja til utvendig så tidlig. Legen er vel ikke så flink til ultralyd heller. Hun så noe mente hun å muligens hjerte, men ville ikke si det sikkert da det var vanskelig. Jeg så kanskje en skygge, men ikke noe, men nå vet jeg ikke hva jeg ser etter. Men jeg ble ganske lei, er så redd for at det ikke skal være noe der denne gangen hellerjeg tok kontakt med den eneste private gyn som er her jeg bor og han sa jeg skulle få komme i morgen til innvendig hos han, han er veldig flink så jeg får dommen i morgen
koste hva det koste vil. Men jeg vil bare vite! gruer meg nå! skal dit 10.40 i morgen
Så spennende ! Lykke tilUff.. livmor er langt bak, så håper at det blir bedre og at man ser mer med innvendig i morgenDet er så sjelden med BO/MA flere ganger på rad, så håper du slipper det denne gangen. Jeg skal inn til TUL kl 14 i morgen. Vi får oppdatere da
![]()

Masse lykke til!!Uff.. livmor er langt bak, så håper at det blir bedre og at man ser mer med innvendig i morgenDet er så sjelden med BO/MA flere ganger på rad, så håper du slipper det denne gangen. Jeg skal inn til TUL kl 14 i morgen. Vi får oppdatere da
![]()

Masse lykke til i dagDet ble desverre ikke noe god opplevelse. Skulle nok aldri sakt ja til utvendig så tidlig. Legen er vel ikke så flink til ultralyd heller. Hun så noe mente hun å muligens hjerte, men ville ikke si det sikkert da det var vanskelig. Jeg så kanskje en skygge, men ikke noe, men nå vet jeg ikke hva jeg ser etter. Men jeg ble ganske lei, er så redd for at det ikke skal være noe der denne gangen hellerjeg tok kontakt med den eneste private gyn som er her jeg bor og han sa jeg skulle få komme i morgen til innvendig hos han, han er veldig flink så jeg får dommen i morgen

TakkMasse lykke til i dag![]()
sitter å venter nåÅååå!! Sender masse, MASSSSE positiv energi til deg. Krysser alt jeg har. Krysser potene fra hunden og som litt ekstraTakksitter å venter nå

Åå takkÅååå!! Sender masse, MASSSSE positiv energi til deg. Krysser alt jeg har. Krysser potene fra hunden og som litt ekstra![]()

Tenker på degTakksitter å venter nå
så veldig happy nå! 7+0 så nå krysser jeg fingrene for at dette går bra 

Hei alle! Det gikk så bra i dag! Fikk se et bankende hjerte og en liten en som var rett strl ut fra ukeså veldig happy nå! 7+0 så nå krysser jeg fingrene for at dette går bra
![]()