Så hyggelig! Det må være en lettelseHei alle! Det gikk så bra i dag! Fikk se et bankende hjerte og en liten en som var rett strl ut fra ukeså veldig happy nå! 7+0 så nå krysser jeg fingrene for at dette går bra
![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så hyggelig! Det må være en lettelseHei alle! Det gikk så bra i dag! Fikk se et bankende hjerte og en liten en som var rett strl ut fra ukeså veldig happy nå! 7+0 så nå krysser jeg fingrene for at dette går bra
![]()

Ja veldigSå hyggelig! Det må være en lettelse![]()

Hvordan gikk det med deg i dag?Tenker på degSender god energi jeg også!

LykkeHei alle! Det gikk så bra i dag! Fikk se et bankende hjerte og en liten en som var rett strl ut fra ukeså veldig happy nå! 7+0 så nå krysser jeg fingrene for at dette går bra
![]()

Hei alle! Det gikk så bra i dag! Fikk se et bankende hjerte og en liten en som var rett strl ut fra ukeså veldig happy nå! 7+0 så nå krysser jeg fingrene for at dette går bra
![]()
JaSå fantastisk!!

Gratulerer så moro!

Hei alle! Det gikk så bra i dag! Fikk se et bankende hjerte og en liten en som var rett strl ut fra ukeså veldig happy nå! 7+0 så nå krysser jeg fingrene for at dette går bra
![]()

Hei. Tenkte denne tråden passet i forhold til min opplevelse av symptomer... Jeg fikk jo plutselig en dag, fravær av symptomer, og bestilte ul hos gynekolog (5+6). Hun sa at det ikke var plommesekk og ikke liv.. Så hun konkluderte derfor med en MA. Det var jeg dessverre forberedt på, siden det har skjedd to ganger tidligere også. Ventet på påfølgende time på sykehuset. I mellomtiden har hcg steget og steget, samt kvalme og andre symptomer. Gynekolog sa at dette var en MA, så jeg forsonet meg med det, og tenkte at det begynner vel snart å bø..
I dag hadde jeg ultralyd på sykehuset, og der kunne hun se en flott plommesekk og et bankene hjerte!! Det er jo helt absurd, og jeg håper bare det går bra videre. Jeg er egentlig ganske irritert på denne gynekologen som konkluderer altfor tidlig. Og at symptomene virkelig kan svinge..
Huff, så ekkel opplevelse du har hatt. Helt grusomt! Enda bra du ikke fikk medisiner for medisinsk abort, og heller fikk time på sykehuset. På min første ultralyd trodde ultralydjordmor at jeg hadde blighted ovum, men gyn på fertilitetsklinikken mente det var et embryo som hadde sluttet å utvikle seg i uke 6. Dette var da jeg hadde MA. Det viser at de har ganske forskjellig erfaring og at man bør gå riktig til dyktige folk om man skal gå tidlig i hvert fall! Denne gangen var annerledes og vi så tydelig en liten kropp med hjerte. Godt å høre at du også så detHei. Tenkte denne tråden passet i forhold til min opplevelse av symptomer... Jeg fikk jo plutselig en dag, fravær av symptomer, og bestilte ul hos gynekolog (5+6). Hun sa at det ikke var plommesekk og ikke liv.. Så hun konkluderte derfor med en MA. Det var jeg dessverre forberedt på, siden det har skjedd to ganger tidligere også. Ventet på påfølgende time på sykehuset. I mellomtiden har hcg steget og steget, samt kvalme og andre symptomer. Gynekolog sa at dette var en MA, så jeg forsonet meg med det, og tenkte at det begynner vel snart å bø..
I dag hadde jeg ultralyd på sykehuset, og der kunne hun se en flott plommesekk og et bankene hjerte!! Det er jo helt absurd, og jeg håper bare det går bra videre. Jeg er egentlig ganske irritert på denne gynekologen som konkluderer altfor tidlig. Og at symptomene virkelig kan svinge..
Huff, så ekkel opplevelse du har hatt. Helt grusomt! Enda bra du ikke fikk medisiner for medisinsk abort, og heller fikk time på sykehuset. På min første ultralyd trodde ultralydjordmor at jeg hadde blighted ovum, men gyn på fertilitetsklinikken mente det var et embryo som hadde sluttet å utvikle seg i uke 6. Dette var da jeg hadde MA. Det viser at de har ganske forskjellig erfaring og at man bør gå riktig til dyktige folk om man skal gå tidlig i hvert fall! Denne gangen var annerledes og vi så tydelig en liten kropp med hjerte. Godt å høre at du også så det![]()
TakkGratulerer så myeDet må ha vært en helt fantastisk beskjed å få når du forventer det verste!
Helt enig at gynekologen ikke burde trukket forhastede konklusjoner!

i tillegg føler jeg at jeg er litt øm på ene siden av eggstokkene
Puppene er fortsatt ømme men det kommer og går litt Hei alle! Det gikk så bra i dag! Fikk se et bankende hjerte og en liten en som var rett strl ut fra ukeså veldig happy nå! 7+0 så nå krysser jeg fingrene for at dette går bra
![]()