IKM uke 21

Jeg har så lyst til å teste i morgen 5 dpo:hilarious: fader tiden snegler avgårde:wtf:

Hold ut! Husk at hvis du er gravid så er sannsynligheten for positiv test minimal. Og det kommer hun fra hun som tok første test 4 dpo:hilarious: Helt ute og kjøre! Men nå skal jeg uansett holde meg til onsdag. U-an-sett!

Jeg har så lyst til å teste i morgen 5 dpo:hilarious: fader tiden snegler avgårde:wtf:

du ligger en dag foran meg, men jeg kjenner også på testetrang :laughing002 4dpo i morgen og fullstendig unødvendig å sløse bort tester! Har satt meg som mål å holde meg til 12dpo, spennende å se om jeg klarer det. Såfall må kanskje mannen gjemme testene slik at jeg ikke har tilgang til den :laughing002

6 dpo og jeg har vært kvalm i to dager.. det går jo ikke an! Må være noe annet som gjør det :rolleyes:

Våknet til blendahvit test 8 dpo :smiley-angry017 Hadde skikkelig troen pga symptomene. Vet det er tidlig, men fortsatt nedslående :( 6 dager til IKM..

DPO 8 her også og testen tatt ! haha veit det er tidlig for meg også, men denne pp var det digg å starte tidlig å teste :D 10 ml tester så det kjem vell noe der snart om dette er min mnd :D :Heartred

Våknet til blendahvit test 8 dpo :smiley-angry017 Hadde skikkelig troen pga symptomene. Vet det er tidlig, men fortsatt nedslående :( 6 dager til IKM..

Hos de fleste fester vel egget seg på dpo 8-9 så det holder gjerne på å klore seg fast nå ! :D

Noen her som får vondt i livmorområdet når de nyser? Måtte nyse i går kveld og det var så vondt at ja. Er kun 3/4 dpo så er ikke mulig å være svangerskapsrelatert men lurer på hva som ga de enorme smertene der og da.

Noen her som får vondt i livmorområdet når de nyser? Måtte nyse i går kveld og det var så vondt at ja. Er kun 3/4 dpo så er ikke mulig å være svangerskapsrelatert men lurer på hva som ga de enorme smertene der og da.
Kan være fra eggløsningen da? Jeg har ofte vondt sånn . Spesielt ved nysing og når jeg ler :p

Jeg lurer på om jeg ikke har hatt EL denne måneden... testet for første gang denne pp men fikk negative tester frem til dagen etter jeg skulle hatt den (så gikk jeg tom for tester) . Pleier å ha en ekstrem sexlyst ogaå rubdt EL- men ikke noe utenom det vanlige denne mnd.. Har heller ingen pms symptomer som jeg pleier hver eneste mnd... de ømme puppene pleier å komme 3-4 dager etter EL. Men i følge flow er jeg nå 6 dpo.. så er veldig pessimistisk til denne pp :( Krysser fingrene for dere alle sammen :smiley-angelic001

Jeg lurer på om jeg ikke har hatt EL denne måneden... testet for første gang denne pp men fikk negative tester frem til dagen etter jeg skulle hatt den (så gikk jeg tom for tester) . Pleier å ha en ekstrem sexlyst ogaå rubdt EL- men ikke noe utenom det vanlige denne mnd.. Har heller ingen pms symptomer som jeg pleier hver eneste mnd... de ømme puppene pleier å komme 3-4 dager etter EL. Men i følge flow er jeg nå 6 dpo.. så er veldig pessimistisk til denne pp :( Krysser fingrene for dere alle sammen :smiley-angelic001
Hmm, kanskje du kan kjøpe noen nye EL-tester å sjekke nå?
Min El skulle jeg hatt fredag 1 mai, men den kom ikke før 4 mai. Det har skjedd en annen gang også at den var 4 dager "forsinket". Håper det er det som skjer hos deg også :love2

Aner ikke hvor mange dpo jeg er Men ikm er til mandag. Kommer som regel noen dager før. I morgen skal je gta test pga jeg har bursdag. Gubben spurte hva jeg ønsket meg og jeg sa selfølgelig positiv test da, men siden det ikke er noe garanti for det så kjøpte han like så greit en ny stor dobbel seng idag :-)

Aner ikke hvor mange dpo jeg er Men ikm er til mandag. Kommer som regel noen dager før. I morgen skal je gta test pga jeg har bursdag. Gubben spurte hva jeg ønsket meg og jeg sa selfølgelig positiv test da, men siden det ikke er noe garanti for det så kjøpte han like så greit en ny stor dobbel seng idag :)
Haha fantastisk! :shy: Håper på positiv test i morgen, og gratulerer så mye med dagen på forskudd! :love7

upload_2020-5-12_15-27-20.png

Trykk på den smilyen jeg har gulet ut, så kommer de opp :rolleyes:

Hmm, kanskje du kan kjøpe noen nye EL-tester å sjekke nå?
Min El skulle jeg hatt fredag 1 mai, men den kom ikke før 4 mai. Det har skjedd en annen gang også at den var 4 dager "forsinket". Håper det er det som skjer hos deg også :love2

Ja kanskje det.. Hm.. har aldri opplevd det før.. men håper det bare er det.. takk! Det var litt oppløftende å høre :Heartred

Men blir ikke lutealfasen kortere da visst jeg får mensen til normal tid..? :bored:
Som regel når man har for sen eggløsning så kommer mensen like mange dager "for sent". Så om du normaltsett har el på dag 14 og nå på dag 20 så vil mensen utsettes fra dag 28 til dag 34, men selvfølgelig ingen regler uten unntak:happy:

Back
Topp