IKM uke 21

Hei dere! Fikk ikke positiv el-test denne perioden, så tror dessverre ikke det blir noe her, til tross for 10(!) egg. (Fikk Gonal F denne perioden og responderte litt for bra). Og min bbt er helt sykt! Har tempet for første gang denne måneden. Er dette normalt at den svinger så mye?

Med mindre du har tatt ovitrelle så kan det fort være du ikke får naturlig eggløsning når du har brukt gonal-f. Tempen din kan svinge pga egne hormoner og de du har tilført.

Med mindre du har tatt ovitrelle så kan det fort være du ikke får naturlig eggløsning når du har brukt gonal-f. Tempen din kan svinge pga egne hormoner og de du har tilført.
Å ja, leste noen plasser at det ikke har noe å si. Siden jeg hadde 10 egg, fikk jeg ikke Ovitrelle denne gangen. Så, da ser det ut som at jeg må satse på neste måned, dessverre. Og hvis ikke det fungerer, er det videre til IVF. Heldigvis ble jo lovverket forandret nå og jeg kan få IVF. Håper at det ikke er så mange egg neste gang og jeg kan ta Ovitrelle igjen. :)

Testegalskapen er et faktum:bored: 6 dpo nå, og med litt hissig redigering føler jeg at jeg klart kan se starten på noe her. Håper jeg! Men nå har jeg bestemt meg for å være knallhard og ikke teste igjen før onsdag.
Dette blir veldig spennende kjenner jeg:hilarious: håper på knall tydelig strek på onsdag :) :smug:

ææ jeg vet, det er så spennende og frustrerende på samme tid :hilarious: Jeg begynte å få vondt i korsryggen i helgen og kjenner det enda faktisk :angelic: Så har brystene også begynt å bli hovne, men dette får jeg alltid en uke før TR så at jeg fortsatt fikk det nå ga meg noe mindre håp egentlig :bag: Jeg er en evig pessimist og tror jeg legger merke til for mye og at det er for godt til å være sant :hilarious::hilarious: Når tenker du å teste første gang? (usikker på om jeg allerede har spurt om det?) :rolleyes:

Ingenting er vel sikkert før positiv test nei:wacky: Jeg har også litt vondt i korsryggen, i tillegg til stikk/smerter av og på i livmor + pupper. Og så jeg er så varm om natta!:wtf:
Klarer du å holde deg med å teste til fredag? Jeg står enda fast på å ikke teste før søndag;)

Å ja, leste noen plasser at det ikke har noe å si. Siden jeg hadde 10 egg, fikk jeg ikke Ovitrelle denne gangen. Så, da ser det ut som at jeg må satse på neste måned, dessverre. Og hvis ikke det fungerer, er det videre til IVF. Heldigvis ble jo lovverket forandret nå og jeg kan få IVF. Håper at det ikke er så mange egg neste gang og jeg kan ta Ovitrelle igjen. :)

Eggposene kan kollapse hvis de ikke får boosten, det er enten det som skjer eller så har du en eggløsning med flere egg.

Siden du skriver at du først nå får IVF i Norge regner jeg med du er alene og derav heller ikke har hatt sjansen til å befrukte egg?

3 dpo, 6 dager til testing på 17. mai :)

Ingenting er vel sikkert før positiv test nei:wacky: Jeg har også litt vondt i korsryggen, i tillegg til stikk/smerter av og på i livmor + pupper. Og så jeg er så varm om natta!:wtf:
Klarer du å holde deg med å teste til fredag? Jeg står enda fast på å ikke teste før søndag;)
Høres veldig lovende ut for deg da!! :woot::woot:
Tror nok det ryker en på onsdag eller torsdag :hilarious: Jammen god om du klarer det!!

Eggposene kan kollapse hvis de ikke får boosten, det er enten det som skjer eller så har du en eggløsning med flere egg.

Siden du skriver at du først nå får IVF i Norge regner jeg med du er alene og derav heller ikke har hatt sjansen til å befrukte egg?
Ikke helt alene. Jeg er lesbisk og skal få barn med min bestevenn og hans ektemann. Men siden jeg er singel, regnes jeg som enslig, ja. Men fra og med 01.07. kan vi nå få IVF. Jeg har vært i behandling i fertilitetsklinikk siden vi startet i desember. Da fant de ut at jeg ikke hadde eggløsning. Fikk letrozol og Ovitrelle, uten å lykkes i 4 sykluser, denne perioden prøvde vi Gonal F. Skal ta Gonal F neste syklus med lavere dose. Klinikken ville jo starte IVF nå, men fikk jo ikke lov. Men nå er det det, så jeg er optimistisk at vi få en 2021 baby eller helst tvillinger! :)

Testegalskapen er et faktum:bored: 6 dpo nå, og med litt hissig redigering føler jeg at jeg klart kan se starten på noe her. Håper jeg! Men nå har jeg bestemt meg for å være knallhard og ikke teste igjen før onsdag.

Flink! Eg tok første test i dag 7 dpo, og tar en hver dag fram til mensen denne gangen ! Er så spent og har bestilt alt for mange tidligtester så kan bare kjøre på ! :hilarious::p

Attpåklatt :) 40 år. PP2. B3. EL 06.05. IKM 21.05.

Så moro! Tenkte å teste jeg også da, selv om jeg da bare er 8 dpo :p

Vi er jo ikke aktive prøvere, men spennende de få gangene jeg har eggløsning :P

Krysser fingrene for fine tester :)

Hva tenker dere om Metode sine tidlig tester? Har kjøpt inn rfsu til i morgen, men må jo ha litt flere de neste dagene :laughing002 er greit at metode har 2 stk i pakken :p

Hvor ofte ville dere lagt aksjer de neste dagene nå? Hver dag? Annenhver? Der vi har gjort det, er det et hjertesymbol :Heartpink:Heartpink

Vedlegg

• AFF17859-4144-43C1-8F6D-5A6F1B8A6D62.jpeg
    AFF17859-4144-43C1-8F6D-5A6F1B8A6D62.jpeg
    20,4 KB · Visninger: 112
Hvor ofte ville dere lagt aksjer de neste dagene nå? Hver dag? Annenhver? Der vi har gjort det, er det et hjertesymbol :Heartpink:Heartpink

Vi la hver dag frå blinkefjes til fast fjes på cb testen, fast fjes var siste dagen da dagene som kom etter ble for hektiske :p:D

Ca 5 dpo, og innbiller meg alle mulige sympromer :rolleyes: kjenner til og med litt bekkensmerter bare jeg kjenner etter lenge nok :p testetrangen kommer snikende, men har ingen g-tester så det gjør det jo lett å la være :D skal bestille nå, bor i huttaheiti så ingen apotek i nærheten, kan jo hende de har på nærbutikken men er ikke så interessert i at alle skal vite at vi prøver :rolleyes:

Back
Topp