Hvem er vi ?

Hvor bor du? Østfold

Alder: 28

Yrke: Det skriver jeg ikke her i fare for å bli gjenkjent. Kan heller avsløre det på skjult forum når den tid kommer :p

Barn fra før: Nei

Sivilstatus: Samboer :happy:

Vi har alltid hvert helt åpne om hele prosessen. Å det har hvert en slags lettelse for oss. Alle vet alt uten å måtte gå rundt å lure.
Så kommer nok til å være det her også.
Modig av deg ❤️ Kan jeg spørre hva slags leukemi det var?

Modig av deg ❤️ Kan jeg spørre hva slags leukemi det var?
Takk.
Han hadde AML. Gikk først igjennom en runde med behandling og ble kreftfri. Fikk tilbakefall under ett år etter. Ble benmargstransplantert med søster som donor. De første prøvene viste ren ben,arg. Men den neste var uren. Vi prøvde en del nye behandlinger. Men i november 2019 fikk vi beskjed om at det ikke lenger var noe vi kunne gjøre for ham. Å 16. november sovnet han inn på sykehuset i Tønsberg.

Takk.
Han hadde AML. Gikk først igjennom en runde med behandling og ble kreftfri. Fikk tilbakefall under ett år etter. Ble benmargstransplantert med søster som donor. De første prøvene viste ren ben,arg. Men den neste var uren. Vi prøvde en del nye behandlinger. Men i november 2019 fikk vi beskjed om at det ikke lenger var noe vi kunne gjøre for ham. Å 16. november sovnet han inn på sykehuset i Tønsberg.

All ære og styrke til dere ❤️ Er helt utenkelig situasjon dere har vært (og fortsatt er!)
Sender deg mange gode klemmer. En kreftmamma til en annen ❤️ (Har en ALL-gutt)

All ære og styrke til dere ❤️ Er helt utenkelig situasjon dere har vært (og fortsatt er!)
Sender deg mange gode klemmer. En kreftmamma til en annen ❤️ (Har en ALL-gutt)
Takk. Å all ære til deg! Det å være kreftmamma er en prøvelse. Hvor langt i prosessen er dere? Sender deg all styrke jeg kan makte!

Hvor bor du? Trøndelag

Alder: 36

Yrke: Jobber på skole

Barn fra før: to gutter på 8 og 12år

Sivilstatus: Gift

Hvor bor du? Tromsø
Alder? 35
Yrke? Konsulent
Barn fra før? Nei
Samboer, gift, alene? Samboer

Gravid for første gang og kjemperedd for å miste. Er i dag 5+5. Snakket med lege med en gang jeg fikk positivt svar på hjemmetest når jeg var 5+0, men fikk ikke legetime før jeg er 8+0. Virker som en evighet til. Er også litt bekymret pga av at jeg strever med å få i meg nok mat. Er vanligvis ikke kvalm, men har bare absolutt ikke lyst på mat. Får i meg kanskje mellom 500-800 kcal om dagen. Er også type 1 diabetiker så være ekstremt nøye med blodsukker og ikke spise mat rik på karbohydrater. Tror jeg kommer til å bli mektig lei av å spise salat av ulike slag veldig fort :depressed:

Hvor bor du? Vestland
Alder? 38
Yrke? Sosionom
Barn fra før? Jente 2009
Samboer, gift, alene? Sambuar

Hvor bor du? Tromsø
Alder? 35
Yrke? Konsulent
Barn fra før? Nei

Gravid for første gang og kjemperedd for å miste. Er i dag 5+5. Snakket med lege med en gang jeg fikk positivt svar på hjemmetest når jeg var 5+0, men fikk ikke legetime før jeg er 8+0. Virker som en evighet til. Er også litt bekymret pga av at jeg strever med å få i meg nok mat. Er vanligvis ikke kvalm, men har bare absolutt ikke lyst på mat. Får i meg kanskje mellom 500-800 kcal om dagen. Er også type 1 diabetiker så være ekstremt nøye med blodsukker og ikke spise mat rik på karbohydrater. Tror jeg kommer til å bli mektig lei av å spise salat av ulike slag veldig fort :depressed:
Om du kontakter legen din på morgenen, så får du helt sikkert komme samme dag om du forteller hvordan du har det, du har sikkert blitt satt opp til første svangerskapskontroll. Sist jeg var gravid gikk jeg nesten alle svangerskapskontroller til jordmor, dit kunne man også ringe om man var bekymret. Lege brukte jeg til sykemelding og medisin, om nødvendig. Jeg anbefaler å høre med helsestasjonen du sogner til❤️ Kanskje jordmor har gode råd?

Hvor bor du? Rogaland
Alder? 27 (blir 28)
Yrke? BUA
Barn fra før? 3 gutter
Samboer, gift, alene? Samboer med far til alle 3 (forhåpentligvis 4)

Hvor bor du? Rogaland
Alder? 39
Yrke? Butikkmedarbeider
Barn fra før? 1 gutt

Hvor bor du? Møre og Romsdal.
Alder? 26 år.
Yrke? Utdannet sykepleier.
Barn fra før? Ingen barn. 1 katt.
Samboer, gift, alene? Samboer.

Hvor bor du? Lite stykke utenfor Stavanger
Alder? 26 år
Yrke? Kontormedarbeider og markedsfører
Barn fra før? Dette blir det første :Heartred
Samboer, gift, alene ? Samboer!

Hvor bor du? Oslo
Alder? 31
Yrke?
Barn fra før? Ingen barn.
Samboer, gift, alene ? Gift

Last edited:
Hvor bor du? Kristiansand
Alder? 27
Yrke?
Barn fra før? 1 gutt født i 2016
Samboer, gift, alene ? Gift

Hvor bor du? Vestland (tidligere Hordaland)
Alder? 26
Yrke? Jobber i oljeindustrien
Barn fra før? Gutt født i 2015

Hvor bor du? Viken, mellom Drammen og Asker

Alder? 30

Yrke? Adjunkt + Miljøterapeut

Barn fra før? En på 9 + en bonus på 7:Heartblue

Samboer, gift, alene ? Samboer:Heartpink

Hvor bor du? Nordland
Alder? 29
Yrke? Hjelpepleier/miljøterapitjenesten