Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fastlegen min har ikke henvist meg endaMoro med østlendinger i Rogaland ja
Håper og krysser fingrene for oss begge. Jeg ble henvist til tidlig ultralyd på sus, og fikk innkalling allerede neste uke. Hvis det hjelper, så prioriterer de dette på sus nå, og har visstnok bedre kapasitet
Fastlegen min har ikke henvist meg endaSikkerlig stresset, ettersom jeg skal ha to tidlige ultralyder der
Godt det er god kapasitet hvertfall, ettersom han tydeligvis går for en siste liten løsning på henvisning
![]()
Gøy med så mange i 25-årsalderen, mange sykepleiere også![]()

Hvor bor du? Larvik, Vestfold og Telemark
Alder? 35
Yrke?
Barn fra før? Jente født i 2010
Er englemamma til en gutt født i 2015 som vi mistet til leukemi i november 2019
Samboer, gift? Gift.
Dette er 4. svangerskapet mitt. Å nå er jeg veldig spendt på hvordan dette vil gå.
Har hvert løvemamma i mange år til vesla på 9 år som har abdominal migrene og som er født prematur.
Mellom 2010 barnet og 2015 barnet hadde jeg en XU (svangerskap utenfor livmor) som resulterte i en haste operasjon og fjerning av eggleder på venstre side.
I 2017 fikk vår 2 åring leukemi. Å etter mange opp og nedturer mistet vi ham i november i fjord.
Nå derimot er jeg igjen gravid. Lykkelig over nurket i magen, men livredd for at noe skal gå galt.
Takk. Det setter jeg veldig pris på...For en tøff historieØnsker dere alt godt
![]()

Hvor bor du? Larvik, Vestfold og Telemark
Alder? 35
Yrke?
Barn fra før? Jente født i 2010
Er englemamma til en gutt født i 2015 som vi mistet til leukemi i november 2019
Samboer, gift? Gift.
Dette er 4. svangerskapet mitt. Å nå er jeg veldig spendt på hvordan dette vil gå.
Har hvert løvemamma i mange år til vesla på 9 år som har abdominal migrene og som er født prematur.
Mellom 2010 barnet og 2015 barnet hadde jeg en XU (svangerskap utenfor livmor) som resulterte i en haste operasjon og fjerning av eggleder på venstre side.
I 2017 fikk vår 2 åring leukemi. Å etter mange opp og nedturer mistet vi ham i november i fjord.
Nå derimot er jeg igjen gravid. Lykkelig over nurket i magen, men livredd for at noe skal gå galt.
Tusen takk.. Deler nok mer når til blir litt mer offisielt <3For en sterk historieSender deg en god klem!
Jeg er hvert fall imponert over at du er såpass sterk at du delerTusen takk.. Deler nok mer når til blir litt mer offisielt <3
Vi har alltid hvert helt åpne om hele prosessen. Å det har hvert en slags lettelse for oss. Alle vet alt uten å måtte gå rundt å lure.Jeg er hvert fall imponert over at du er såpass sterk at du delerDet er ikke lett!