Resultat uke 1

Sara

Forumet er livet
VIP
Desemberglede 2015
Januarlykke 2016
Hei alle samme, da er vi ferdige med en uke til av krigen, og i dag kommet til første uke at en ryker ut. Det er litt dumt det, men de e sånn vi ar lagt opp krigen i mange år. Vi ar uasnett wildcard, alle som ryker ut kan registrere seg i den tråden og oppdatere vekt hver uke, av og til tar vi inn derfra, den som har hatt best utviling så langt i krigen fra den gruppen Håper det bidrar til ekstra motivasjon.

Først litt skryt: ALLE LEVERTE VEKT PÅ ALLE LAG!!! (Nei, det stemmer faktisk ikke, se edit!)

Så til tallene

RØDT LAG gikk ned 0,9391%!!
GUL LAG gikk ned 0,6965%
BLÅTT LAG gikk ned 0,5605%

Derved er det blått lag som mister en deltager, veivalsa som dessverre gikk opp litt og endre ed +0,2874% denne uken.

Den deltageren som gikk mest ned av alle er Lussekatt med -2,3460% Du har derved immunitet og kan ikke ryke ut neste uke.

Utfordringen var det GULT LAG som fikk flest poeng pr deltager denne runden og derved må komme opp med en ny innen i morgen klokken 20 som skal gjelde fra søndag til torsdag.

Derved gikk de justert ned en halv kilo mer, men beholder andreplassen på vekt uansett.

Videre fremover tenker jeg vi tar førstkommende uke som normalt, veiing på fredag og den som ikke leverer innen 12 ryker ut, og samme som idag en på vekt.

Men uken etterpå er det langhelg og mange er muligens ikke hjemme? Skal vi droppe veiing den fredagen, eller bare droppe at noen ryker på vekt, eller hva tenker dere? Kjøre videre som normalt?

Jeg var først redd at vi kom til å ha finale til 17. mai, men en uke senere oppstart og noen ekstra deltagere så havner vi derimot fort på at vi ikke er ferdige før folk begynner å dra på sommerferie...


EDIT: JEG HAR VISST TEFLONHJERNE!
DinaD leverte ikke vekt og er derved ute av laget. Hun er på blå, samme som Veivalsa, så de mistet to denne runden


Da er rødt lag 9
gul er 8
og blå er 5.
 
Last edited:
For min del kjøre på som vanlig.

Gratulerer til Rødt lag, og Lussekatt med kjempe bra resultat!! :gen014:gen014
 
Gratulerer til Lussekatt med høyest vektnedgang og til lag gult som vinner av utfordringen :)

Jeg stemmer for vanlig løp. Evt. veiedag onsdag 20.mai istedenfor å hoppe over.
 
Så flinke vi har vært! Og gratulerer til gult lag med seier i utfordringen. Gleder meg til å se hva vi har i vente neste uke.

Jeg har store planer om å skeie ut på 17 mai, så synes vi kan ha veiing 15 som vanlig. Da har jeg og sikkert andre nesten en uke å hente oss inn :)
 
Gratulerer til Lussekatt og GULT! :happy:

Jeg stemmer også for å kjøre på som vanlig.
 
Skeie ut 17. mai skal jeg også ja, men det gjøre jeg stort sett hver helg, og den dagen skal jeg trolig gå mange flere skritt enn vanlig. Ikke tog i år, så ikke SÅ mange som vanlig, men litt styring og logistikk rundt min sønn i kropset og meg som kropsleder er det jo likevel.

Men, vi kjører på, om noen er borteist og uten tilgang på vekt, si fra til meg eller lagleder (som tar det med meg) så finner vi en løsning

Jeg skal ikke bort den helgen, da skal jeg jobb mye den fredagen, men trolig på kontoret ikke hjemmekontor. Det går greit med ukesoppdatering i løpet av fredag uansett. Pinse skal jeg vekk, men dersom alle leverer like tidlig som i dag så rekker jeg det fint før vi drar.
 
Kjør på som vanlig for min del, jeg får levert uansett. :happy:
 
Gratulerer til gult lag! Men ett veldig dumt spørsmål: Blir ikke den som har gått ned minst den som ikke har levert vekt? Slik at blått lag "bare" mister en denne runden?
 
Gratulerer til gult lag! Men ett veldig dumt spørsmål: Blir ikke den som har gått ned minst den som ikke har levert vekt? Slik at blått lag "bare" mister en denne runden?

Nei, alle som ikke leverer vekt ryker av den grunn. Den som gikk minst ned av de som leverte ryker på eget grunnlag.
 
Godt jobba alle sammen :D
Stemmer også for normalt løp :)
 
Normalt løp er greit her og :)
 
:smiley-bounce016:smiley-bounce016 :cool05:cool05 Utrolig!!! Flaks fordi veiing var midt i tanteuka :dance008

Stemmer for normalt løp her og :smiley-bounce012

Ja jeg veide meg i dag, og i dg veier jeg 69,3 mot 69,9 i går. Så hadde veiing vært i dag ville jeg vært 300 gr ned fremfor opp :hilarious:
Sånn er det når man har uflaks og veiing er dagen før tr skal starte opp, men hadde vel fått større utslag ned om kosten hadde vært bedre også ;)
 
Ja jeg veide meg i dag, og i dg veier jeg 69,3 mot 69,9 i går. Så hadde veiing vært i dag ville jeg vært 300 gr ned fremfor opp :hilarious:
Sånn er det når man har uflaks og veiing er dagen før tr skal starte opp, men hadde vel fått større utslag ned om kosten hadde vært bedre også ;)
Men heng deg på wildcard, dvs, opprett den tråden evt, og vei deg hver fredag, vi tar inn derfra et par ganger.
 
Jeg gjorde motsatt da og spratt opp nesten alt jeg hadde gått ned fra i går til i dag. Så jeg hadde flaks. Det er desverre sånn av og til.
 
Jeg gjorde motsatt da og spratt opp nesten alt jeg hadde gått ned fra i går til i dag. Så jeg hadde flaks. Det er desverre sånn av og til.
Ja, vekt er jo litt bingo med hvor mye vann man har i kroppen en dag osv :p
Men jeg vet at det nok hadde blitt nedgang med litt mindre usunt.
I går fant jeg ENDELIG en erstatning for kaffe med sukker og melk som ikke vil gjøre meg så feit. Og det er kaffe med sukett og melk, høres ekkelt ut altså, men det var faktisk godt :p
Skriver meg inn i wildcard så får vi se om å kutte kaffedrikken og fortsette trening kn gi resultat:D
 
Ja, vekt er jo litt bingo med hvor mye vann man har i kroppen en dag osv :p
Men jeg vet at det nok hadde blitt nedgang med litt mindre usunt.
I går fant jeg ENDELIG en erstatning for kaffe med sukker og melk som ikke vil gjøre meg så feit. Og det er kaffe med sukett og melk, høres ekkelt ut altså, men det var faktisk godt :p
Skriver meg inn i wildcard så får vi se om å kutte kaffedrikken og fortsette trening kn gi resultat:D

Jeg vet at mye av det jeg spratt opp i dag er vann ja, jeg delte noe potetgull med mannen i går kveld og vet at da fyker jeg rett opp, mest vann. Vekt en dag i uka er litt bingo, men en dag må det nå nesten bare settes.

Denne runden har jeg motvilje mot å kaste folk ut. Før har det vært helt greit, men denne runden kjenner jeg på at jeg vil ha med folk. Rett og slett fordi det å være med kan være et lite sprak bak for folk som trenger det og å drive å kaste folk ut virker litt feil. Men det er nå sånn vi har kjørt dette her i årevis, og det motiverer jo.

Så vi kjører på frem mot sommeren nå så får vi se
 
Back
Topp