Er det din første og? Mamma og pappa blir nok glade, de har to barnebarn fra før fra min søster, men de er 14 og 17 år nå. For svigermor blir det, hvis alt går bra da, det aller første barnebarnet, så hun kommer til å gå ut av sitt gode skinn tror jeg- hun er SÅ klar for barnebarn, og har vel venta i ca 20 år tror jeg, hehe.
Ja, hos mamma og de i helgen hadde jeg smugla alkoholfri rødvin i småflasker ned i bagen jeg har til hundens mat og leker, for den står på kjøkkenet. Også hadde jeg med en treliter rødvin til henne, som også sto der. Var pliktoppfyllende datter og ordna vin til henne og meg hele helga, og sørget for å diskret helle oppi den alkoholfrie til meg selv- skikkelig opplegg, haha! Tror ikke de merka noe. De skal nok på besøk til oss en helg til før vi kan/vil fortelle det, så da får jeg gjøre noe tilsvarende her. Mannen min får oppholde dem imens jeg skjenker, haha! Jeg er jo veldig glad i vin da, og kan fint finne på å ta meg et glass både en og to ganger i uka (ikke nå da, selvfølgelig) så jeg "må" lure folk for at de ikke skal skjønne det. Vi skal ha digital lønningspils med jobben, så da blir det nok bare å ha alkoholfri vin i glasset gitt!