Hvor ofte har deres baby avføring?

Frk. Gamlemor

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg skifter bleie veldig ofte, og det er alltid bæsj. Kan ikke huske at storebror hadde så mye bæsj... I allefall ikke om natten.

Hvordan er der med deres babyer?

Jeg fullammer og baby er 11dager gammel.
 
Så og si alltid bæsj, også om natten, fullammer og baby er 3 uker. Skifter bleier etter måltid, og det er typisk 9 eller flere av dem per 24 timer, og i tillegg etter behov. God kunde av Libero, for å si det sånn. :hilarious:
 
Så og si alltid bæsj, også om natten, fullammer og baby er 3 uker. Skifter bleier etter måltid, og det er typisk 9 eller flere av dem per 24 timer, og i tillegg etter behov. God kunde av Libero, for å si det sånn. :hilarious:
Godt det ikke er bare her det er sånn! Kan ikke huske at det var slik sist.
 
Hele tiden:hilarious::hilarious::hilarious:
 
Babyer forskjellig. Noen bæsjer en gang om dagen, mens andre etter hver amming.

Jeg får tydeligvis bare barn som bæsjer etter hver amming MINST, også et par ganger til :hilarious::shy:
 
Fullammer og hun bæsjer «hele tiden» noen ganger mye på en gang og noen ganger i mindre mengder
 
Fullammer og kommer som regel alltid en bleie etter hvert måltid :) skiftet rundt 8-10 bleier i døgnet siden han ble født.
 
Bæsjer hele tiden her også. Var det samme sist. Da hadde jeg en venninne som hadde med én bleie til barnet sitt da vi skulle ut på lengre turer. Jeg måtte alltid ha med flere - for det går med en del bleier i løpet av dagen...
 
Min er litt over 2 uker gammel. Må bytte ofte, det som er litt irriterende er at når jeg har skiftet bleie på henne og går ned (stellebordet er oppe i 2.etasje) , bæsjer hun på nytt igjen :pHun har rød stump så jeg venter ikke.
 
Så og si alltid bæsj, også om natten, fullammer og baby er 3 uker. Skifter bleier etter måltid, og det er typisk 9 eller flere av dem per 24 timer, og i tillegg etter behov. God kunde av Libero, for å si det sånn. :hilarious:
Vi er også god kunde av libero. Bytter minst 10 ganger i døgnet og 1 til 2 iløpet av natta.
 
Han bæsjet hele tiden når han bsre fikk morsmelk. Nå på mme er det en eller to ganger for dag
 
Hele tiden i starten:wacky: Nå er han 1 mnd gammel, og jeg har skiftet flere bleier med bare tiss den siste uka. Bæsjer ikke om natta lenger, men kommer gjerne en på morgenkvisten.
 
Min sliter litt, så her er det bæsjebleier med 2-3 dagers mellomrom. Litt urolig av og til men ikke mye. Han tisser masse og fiser en hel del.. har vurdert om jeg skal prøve hipp i stedet for Nan, men litt usikker da han er ganske fornøyd av seg
 
Hele tiden i starten:wacky: Nå er han 1 mnd gammel, og jeg har skiftet flere bleier med bare tiss den siste uka. Bæsjer ikke om natta lenger, men kommer gjerne en på morgenkvisten.
Det høres lovende ut! Jeg er så lei av å skifte bleier på natten... Hun våkner jo så veldig da... Broren bæsjet aldri om natten, så dette er nytt for meg..
 
Det høres lovende ut! Jeg er så lei av å skifte bleier på natten... Hun våkner jo så veldig da... Broren bæsjet aldri om natten, så dette er nytt for meg..
Kan ikke huske at mine to eldste gjorde det heller, men jeg kan selvsagt ha fortrengt det. Lille diktator hadde også en tendens til å tisse seg ut om han ikke klarte å skaffe frem en bæsj, så vi måtte gjerne skifte uansett. Endte opp med å ha med skift, bleier og våtservietter i senga til han.
 
Det høres lovende ut! Jeg er så lei av å skifte bleier på natten... Hun våkner jo så veldig da... Broren bæsjet aldri om natten, så dette er nytt for meg..

Jeg har og en som bæsjer i forbindelse med hver amming på natt. Kl 23, 03 og 05.30. Jeg løser det med å skifte mellom to pupper. Gir fra en pupp, så opp på skulder, rap og bæsj. Så skifter eg mens han har tutt i, og så ammer jeg med andre puppen. Då sovner han igjen 90 prosent av gangene. Ellers så gir jeg tutten og bysser litt etter skift.
Men har laget meg en fast rutine hvor jeg skrur på en serie jeg følger med på på padden, uten lyd. Den ser jeg på mens jeg ammer og bysser. Då blir det litt mer interessant om jeg ender opp med å måtte bysse etter bleieskift.
Har flyttet mannen ut på eget rom i denne perioden, så han slipper å bli forstyrret når jeg ammer, skifter og bysser. Så jeg tar alle skift osv selv på natt, blir fort en del ja:rolleyes: tar gjerne 2 bæsjer rett etterhverandre han her:p
 
Samme her, har ikke byttet en eneste bleie uten spor av bæsj! 2.5 uke nå. Førstemann bæsjet flere ganger om dagen, men mener å huske hun også hadde bleier uten bæsj. Andremann bæsjet en gang i uka. Så da har vi vel prøvd det meste av bæsjing :)
 
Jeg har og en som bæsjer i forbindelse med hver amming på natt. Kl 23, 03 og 05.30. Jeg løser det med å skifte mellom to pupper. Gir fra en pupp, så opp på skulder, rap og bæsj. Så skifter eg mens han har tutt i, og så ammer jeg med andre puppen. Då sovner han igjen 90 prosent av gangene. Ellers så gir jeg tutten og bysser litt etter skift.
Men har laget meg en fast rutine hvor jeg skrur på en serie jeg følger med på på padden, uten lyd. Den ser jeg på mens jeg ammer og bysser. Då blir det litt mer interessant om jeg ender opp med å måtte bysse etter bleieskift.
Har flyttet mannen ut på eget rom i denne perioden, så han slipper å bli forstyrret når jeg ammer, skifter og bysser. Så jeg tar alle skift osv selv på natt, blir fort en del ja:rolleyes: tar gjerne 2 bæsjer rett etterhverandre han her:p
Jeg også bytter mellom puppene. Men synes det er blitt bedre den siste uken. Kan ha noe med at vi de siste dagene har gitt flaske på kvelden.
 
Rart hvordan bæsj opptar oss i disse tider. Lillebror er 10 uker. Får kun morsmelk (pupp). Får pupp når han vil. Men siste uken har det kun vært fising å ingen bæsj. Flere enn meg som har opplevd det? Kommer bare fis hvis jeg masserer magen også.
 
Rart hvordan bæsj opptar oss i disse tider. Lillebror er 10 uker. Får kun morsmelk (pupp). Får pupp når han vil. Men siste uken har det kun vært fising å ingen bæsj. Flere enn meg som har opplevd det? Kommer bare fis hvis jeg masserer magen også.
Her og har det skjedd, men det har aldri gått lenger enn 2 døgn uten bæsj. Og da kommer det king size når den først kommer;)
 
Back
Topp