IKM UKE 20

Første pp jeg bruker el tester. Er denne positiv?:rolleyes:

Mannen er vekkreist, og sist vi la inn aksjer var natt til søndag. Er løpet kjørt nå da? :banghead:

Vedlegg

• IMG_20200504_221007.jpg
    IMG_20200504_221007.jpg
    23,3 KB · Visninger: 126
Last edited:
Første pp jeg bruker el tester. Er denne positiv?:rolleyes:

Mannen er vekkreist, og sist vi la inn aksjer var natt til søndag. Er løpet kjørt nå da? :banghead:

Den er så og si positiv. Kanskje ikke helt enda. El kommer da 12-36 timer etter positiv test. Han skal ha utholdende svømmere hvis de fra natt til søndag skal holde i 36 timer til, men det er absolutt ikke håpløst! :)

Krysser fingrene for det, men nå i disse korona-tider spørs det vel om ikke det kan bli lenger.
Spørs vel om de kan sette i gang en slik filmproduksjon i disse tider.
Var så opphengt i å finne ut når neste sesong starter, at jeg glemte hele korona dritten som skal ødelegge innspillinger av ditten og datten:wtf::hilarious:

Screenshot_20200504-234730_My Calendar.jpg

Krysser fingrene for nok aksjelegging, i går kveld orka jeg ikke mere etter ei langhelg med 6 barn hjemme:hilarious:

Hehe. Ja, korona ødelegger jo det meste for tida!
Mhm..Skulle gifte oss 22.mai, det ble utsatt til neste år - ingen krise sånn sett, for gift blir vi jo, men kjenner litt på det nå når datoen nærmer seg med stormskritt. Håper det blir baby imellomtiden da:joyful:

Mhm..Skulle gifte oss 22.mai, det ble utsatt til neste år - ingen krise sånn sett, for gift blir vi jo, men kjenner litt på det nå når datoen nærmer seg med stormskritt. Håper det blir baby imellomtiden da:joyful:

Off, så kjedelig! Skjønner godt at det er kjipt ja!
Krysser fingrene for baby!

Hvor tidlig kan man få positiv på teststrips som ikke er tidligtester? Har kjøpt feil.. :confused:

Hvor tidlig kan man få positiv på teststrips som ikke er tidligtester? Har kjøpt feil.. :confused:
Jeg er 9dpo og fikk denne(den rosa måler 25) i dag. I går var det så vidt antydning :)

Vedlegg

• 20200505_080402.jpg
    20200505_080402.jpg
    59,9 KB · Visninger: 146
5 dpo og det murrer! MASSE! Føles litt som jeg må på do hele tiden. Klarer aldri skille på disse murringene og husker aldri hvor mye det varierer mellom pms og graviditet. Så umulig å si noe som helst, men det murrer ubehagelig mye her altså og blir jo selvsagt håpefull :)

Hei alle sammen!

Ciri - 35- PP1 - B1 - EL 01.05 - IKM ca. 14/15.05.
Hadde lenger syklus enn normalt forrige måned, så er ikke helt sikker på IKM-datoen her. :joyful:

Back
Topp