Skravletråden for april

Det var visst en vår/sommer, jeg blogget "en ny lapp i asfalten" i juni 2011, så det var mellomste, født februar 11 jeg var hjemme med. Som stemmer med hund, for det hadde vi ikke før jeg var gravid med henne. Vi overtok hunden sommeren 2010. Litt før eldste ble 2 år.

For en fantastisk kommune vi bor i.
Våknet uten vann i springen.
Når det kommer tilbake får vi beskjed om at det ikke kan drikkes uten å koke det først.
Og hva gjør kommunen?
De kjører opp en enorm tankbil med drikkevann og begynner å dele ut 10 l poser med drikkevann gratis, og skal ha stasjonen bemannet 24 timer i døgnet frem til vannet i springen kan drikkes igjen, lørdag eller søndag en gang.
For en fantastisk service!:D

Deilig med helg, selv om jeg jobber lørdag og søndag:p hjemmekontor heldigvis;)

Vi har det greit vi:)

Kjedelig med jobbehelg, selv om hjemmekontor gjør det halet enklere.

Jeg er litt vill og gal og foreslo for ungene at siden det er så fint vær, og helg, og vi har et telt i hagen.... det skal ned i løpet av helga, men.... vi skal sove ute i natt. 4 av oss, mannen sover inne

Veldig fornøyd kjenner jrg med tanke på at jeg var ute av stand til å røre på meg på 1,5 uke å itillegg måtte trene opp igjen foten sakte men sikkert så det startet med 400 m første gangen..Men jeg klarte 174 km på de dagene :D

Kjedelig

Jeg ønsker meg trådløse ørepropper, tror jeg

Men jeg er allerede lykkelig for å ha funnet igjen det med trå som fulgte me dmobilen. For jeg har ikke lysinngang så jeg må ha det med usb c utgang og det er det altså bare mitt i hele huset som har, det er ellers mange andre her.... Ja, også har vi et par sånne øreklokker som er trådløse da, mellomste fikk til bursdagen og eldste bruker et sett som er mannens. Men jeg tenker til bruk f.eks der som jeg tar sykkelen flere ganger, og da må det være propper. Jeg bruker hjelm

Kjedelig

Jeg ønsker meg trådløse ørepropper, tror jeg

Men jeg er allerede lykkelig for å ha funnet igjen det med trå som fulgte me dmobilen. For jeg har ikke lysinngang så jeg må ha det med usb c utgang og det er det altså bare mitt i hele huset som har, det er ellers mange andre her.... Ja, også har vi et par sånne øreklokker som er trådløse da, mellomste fikk til bursdagen og eldste bruker et sett som er mannens. Men jeg tenker til bruk f.eks der som jeg tar sykkelen flere ganger, og da må det være propper. Jeg bruker hjelm
Jeg trenger rett og slett å stenge verden ute når jeg er alene i omverdenen. Kan høre ambient sounds og sånt med den, men den har aktiv noice cancellation. Så nå må jeg se om de kan bli inne i ørene fordi de funker veldig bra. Skaffet Spotify på telefonen også så får vi se.
Litt introvert kan man si.

Back
Topp