Føles ut som om det er kun meg som venter
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du fått skatteoppgjøret?
Du skrev at du hadde fått pengene, såvidt jeg forstoJa, var det ikke det jeg jeg skrev?Leverte selvangivelsen i påsken, pengene kom i dag
![]()
Leverte samtidig som deg.Leverte skattemeldingen den 30.03, fortsatt ikke fått penger![]()
Det er det nok ikkeFøles ut som om det er kun meg som venter
Venter jeg også, leverte 30 marsFøles ut som om det er kun meg som venter
Kjedelig.. Da leverte jeg det samme dag som degVenter jeg også, leverte 30 mars![]()
Jeg og mannen har heller ikke fått enda..Føles ut som om det er kun meg som venter
Mannen sin må omregnes, kan ikke forvente pengene før til høsten vi..Føles ut som om det er kun meg som venter
«Godt» vi er flereJeg og mannen har heller ikke fått enda..
Hvor har du lest dette? Om mannen får smell så får du ikke dine skattepenger utbetalt før i juni ?Her fikk gubben smell så da må jeg vente på penger til juni gitt. Siden vi får samtidig.
Tror det er slikt ja, om man lignes sammen noe vi gjør. Husker ikke hvor jeg leste det.Hvor har du lest dette? Om mannen får smell så får du ikke dine skattepenger utbetalt før i juni ?
Ingenting her heller... Leverte den 30Leverte skattemeldingen 24.03, har enda ikke fått oppgjøret...