Bekymret for MA

Det er visst veldig vanlig å miste symptomer i uke 9, fordi morkaken tar over mye av jobben. Krysser fingrene!
Oj, det visste jeg ikke! Har selv blitt en del bedre siste uka, kanskje det har noe med saken å gjøre. Jeg trodde det var rundt uke 12 at mange ble bedre :)
 
Oj, det visste jeg ikke! Har selv blitt en del bedre siste uka, kanskje det har noe med saken å gjøre. Jeg trodde det var rundt uke 12 at mange ble bedre :)
Det skjer visst litt gradvis og varierer fra person til person når :)

(Hadde vært fint med noen konstanter i disse svangerskapene. Eller en fasit :D )
 
Det skjer visst litt gradvis og varierer fra person til person når :)

(Hadde vært fint med noen konstanter i disse svangerskapene. Eller en fasit :D )

Hehehe, det har du nok rett i :hilarious: Jeg er en som liker to streker under svaret, så merker dette her utfordrer meg veeldig!
 
Oj, det visste jeg ikke! Har selv blitt en del bedre siste uka, kanskje det har noe med saken å gjøre. Jeg trodde det var rundt uke 12 at mange ble bedre :)

Sist var det ikke før i uke 14 at ting virkelig ble bedre, denne gangen har det egentlig ikke vært så galt men syns det meste letta allerede i uke 10 :)
 
Back
Topp